| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.8 GDI] Dostęp do wtryskiwaczy |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | slav1979   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 24 Sie 2016
 Posty: 1
 Skąd: żagań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2018, 16:28   [Cari 1.8 GDI] Dostęp do wtryskiwaczy |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć. Czy ktoś, kiedyś próbował samodzielnie dostać się do wtryskiwaczy. Muszę wymienić na 1szym garnuszku i próbuje zebrać informacje. Wszelkie porady mile widziane.
 Z góry dziękuję.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | ciapekm   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 12 Sty 2019
 Posty: 28
 Skąd: okolice Złotoryi
 
 | 
            
               |  Wysłany: 01-03-2019, 15:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dlaczego wymieniasz? Jakie masz objawy? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21969
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-03-2019, 19:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Musisz zdjąć kolektor ssący żeby je wyjąć. Po odkręceniu listwy wtryskowej zdejmujesz ją, odkręcasz łapki trzymające wtryskiwacze i najgorsze przed Tobą. Wyjęcie ich z głowicy, czasami wychodzą całkiem lekko, a czasami są zapieczone na amen. Musisz uważać żeby nie wyrwać plastikowego korpusu z podstawy. Najlepiej chwycić z boku szczypcami i delikatnie obruszać wtryskiwacz kręcąc na boki jednocześnie wyciągając go w górę. Musisz zaopatrzyć się w nowe uszczelki pomiędzy wtryskiwacze a listwę wtryskową, bo stare często pękają (są tam gumowe oringi i takie płaskie plastikowe podkładki, które się kruszą). Ogólnie robota na silniku zamontowanym w aucie kiepska. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |