| Check engine | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tomek7456   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 125
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Sty 2018
 Posty: 12
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2019, 10:44   Check engine |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Pacjent Carisma 1.8 gdi polift. Problem taki ze auto nie odpalalo. Wymienilem przepustnice wszystko wrocilo do normy auto palilo jezdzilo po 30 km zaczal mrygac check engine i auto stracilo kompletnie moc zasieg obrotow od 1700 do 2200 i strasznie dlugo soe wkreca. Po odpieciu przeplywki wszystko wraca do normy. Podpinam przeplywke odpalam jade 30 km i znowu to samo. Ktos wie co moze byc nie tak? 
 
 
 
 Wczesniej auto odpalalo na zimnym jak igla dopiero jak sie nagrzal byly problemy. A teraz po weekendzie szukam dalej i po odpaleniu obroty stoja na 2.tys zakres obrotow od 2 do 4.5 tys. Co najlepsze wrzucam bieg to obroty spadaja i w miare jakos jedzie. Wybijam bieg wrzucam luz i znowu obroty 2 tys i check engine.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez tomek7456 11-03-2019, 10:42, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bizi78   Mitsumaniak
 Reklamożerca.
 
  
 Auto: MSS 1.3 family 01r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 824 razy
 Dołączył: 01 Sty 2010
 Posty: 21074
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2019, 10:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zacznij od sprawdzenia błędów i podaj rocznik auta  . |  
				| _________________ Gość zobacz moją   zieloną żabę
  . 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2019, 11:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli tomek7456 nie kłamie  i silnik na pewno ma 125KM i znaczki na masce i na klapie są czerwone to auto jest po pierwszym lifcie czyli jeszcze starsze niż 2001 więc błędy da się sprawdzić bez kompa tak jak jest opisane tutaj https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomek7456   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 125
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 13 Sty 2018
 Posty: 12
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 07-03-2019, 12:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | 2000 rok 1.8 gdi 125 km. Blad przepustnicy i tpsa i blad ukladu paliwowo wtryskowego. Mozliwosc pompa wc. Myslalem jeszcze ze katalizator zapchany i nie przepuszcza spalic dlatego sie dusi i wyskakuje blad na przepustnicy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |