Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: zbyszekm2
06-07-2018, 10:09
Usunięcie DPF'u wgrany oryginalny program, problem.
Autor Wiadomość
lysek777 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 17
Skąd: krapkowice
Wysłany: 19-06-2018, 16:57   Usunięcie DPF'u wgrany oryginalny program, problem.

Witam,
Otóż podczas usunięcia DPF'u oraz wgraniu jakiegoś gotowego programu samochód dymil na czarno.
Postanowiłem zrobić z tym porządek, pojechałem do zakładu który zajmuje się usuwaniem DPF'u żeby postarali się z tym zrobić porządek.
Wygrali org. program usunęli DPF i powiem wam było ekstra auto przestało dymić, zrobiło się mocniejsze.
Pan powiedział mi że tamten program byl jakiś dziwny dawki w paliwie były tam pozanizane tak samo doładowanie.
Wszystko ladnie, pięknie do czasu.
Wracam samochodem autostrada do domu i czuje taką minimalna nierowna pracę silnika, ale najgorzej było gdy jechałem z obrotami 3 tys oraz ustabilizowalem obroty, wtedy szarpnięcia są mocne tak jakby auto.ske dławilo ( podczas przyspieszania tego nie ma tylko podczas jednostajnej jazdy).
Gdy poszarpalo odpuściłem gaz tak jakbym hamował silnikiem i paru sekund zapalił się check engine i tryb serwisowy.
Zgasiłem oraz zapaliłem auto check świeci ale auto jedzie normalnie, po podpięciu pod komputer świecie błąd p0107( za niski sygnał na map sensor).
Ma ktos jakiś pomysł? Turbina pada czy może jakiś inny problem?
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 414
Skąd: WPI
Wysłany: 03-07-2018, 10:42   

Obstawiałbym EGR. Spróbuj przeczyścić, jak nic nie da, to raczej wymiana.

pablo
 
 
magda621 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 27 Sie 2018
Posty: 3
Skąd: Polska
Wysłany: 03-09-2018, 12:12   

Witam,

Ja mam z kolei inny problem odnośnie DPF. Nie zamierzam go usuwać, lecz zastanawiam się nad regeneracją dpf. Miałąm niepokojące objawy, byłam u mechanika i pow.,że mam DPF do wymiany, bo obecnego już nie da rady wypalić. Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby regenerować zamiast kupować nowego?
 
 
Patant 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2018
Posty: 23
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-03-2019, 13:38   

Ja zregenerowałem stary dpf choć tez nie można było go wypalić ponieważ miał nieszczelności fachman wkład dał do prania a puche pospawał gdzie trzeba i jest szczelna. Teraz auto odchodzi jak trzeba a cały zabieg kosztował 750 zł a nie pare klocków.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.