 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: zbyszekm2 06-07-2018, 10:09 |
Usunięcie DPF'u wgrany oryginalny program, problem. |
Autor |
Wiadomość |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 19-06-2018, 16:57 Usunięcie DPF'u wgrany oryginalny program, problem.
|
|
|
Witam,
Otóż podczas usunięcia DPF'u oraz wgraniu jakiegoś gotowego programu samochód dymil na czarno.
Postanowiłem zrobić z tym porządek, pojechałem do zakładu który zajmuje się usuwaniem DPF'u żeby postarali się z tym zrobić porządek.
Wygrali org. program usunęli DPF i powiem wam było ekstra auto przestało dymić, zrobiło się mocniejsze.
Pan powiedział mi że tamten program byl jakiś dziwny dawki w paliwie były tam pozanizane tak samo doładowanie.
Wszystko ladnie, pięknie do czasu.
Wracam samochodem autostrada do domu i czuje taką minimalna nierowna pracę silnika, ale najgorzej było gdy jechałem z obrotami 3 tys oraz ustabilizowalem obroty, wtedy szarpnięcia są mocne tak jakby auto.ske dławilo ( podczas przyspieszania tego nie ma tylko podczas jednostajnej jazdy).
Gdy poszarpalo odpuściłem gaz tak jakbym hamował silnikiem i paru sekund zapalił się check engine i tryb serwisowy.
Zgasiłem oraz zapaliłem auto check świeci ale auto jedzie normalnie, po podpięciu pod komputer świecie błąd p0107( za niski sygnał na map sensor).
Ma ktos jakiś pomysł? Turbina pada czy może jakiś inny problem? |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 414 Skąd: WPI
|
Wysłany: 03-07-2018, 10:42
|
|
|
Obstawiałbym EGR. Spróbuj przeczyścić, jak nic nie da, to raczej wymiana.
pablo |
|
|
|
 |
magda621
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero 3.2 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 27 Sie 2018 Posty: 3 Skąd: Polska
|
Wysłany: 03-09-2018, 12:12
|
|
|
Witam,
Ja mam z kolei inny problem odnośnie DPF. Nie zamierzam go usuwać, lecz zastanawiam się nad regeneracją dpf. Miałąm niepokojące objawy, byłam u mechanika i pow.,że mam DPF do wymiany, bo obecnego już nie da rady wypalić. Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby regenerować zamiast kupować nowego? |
|
|
|
 |
Patant
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 3,2 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Gru 2018 Posty: 23 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-03-2019, 13:38
|
|
|
Ja zregenerowałem stary dpf choć tez nie można było go wypalić ponieważ miał nieszczelności fachman wkład dał do prania a puche pospawał gdzie trzeba i jest szczelna. Teraz auto odchodzi jak trzeba a cały zabieg kosztował 750 zł a nie pare klocków. |
|
|
|
 |
|
|