Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.9 TD kilka problemów
Autor Wiadomość
Krolik123PL 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Głowno
Wysłany: 12-08-2018, 01:33   Carisma 1.9 TD kilka problemów

Witajcie Panie i Panowie. Jestem nowym użytkownikiem forum Mitsumaniaków, lecz wiernym Fanem Samej Marki Mitsubishi. Jestem posiadaczem Carismy 1.9 TD 90 Km ( Po lifcie ) od roku, dostałem ją od własnego brata jako prezent na 19 Urodziny.
W Carismie zawsze było wszystko robione na czas, wymieniane gdy coś nie chodziło, sprawiało problemy, ale doszło do momentu w którym musze się poradzić waszej pomocy w dwóch kwestiach.

1. -> UPORCZYWE pukanie z tylnego zawieszenia. Były różnego rodzaje luzy na wahaczach ( winne były tuleje których w sumie nie było ). Zostały wszystkie tuleje tylnego zawieszenia wymienione i nadal coś uporczywie puka, stuka w tym tylnym zawieszeniu. Co to może być? Szarpaki na przegladzie takze nie wykryly zadnego luzu czy tez innego problemu...

2. -> Gdy samochodem przejade kilka kilometrów, nagrzeje się do odpowiedniej temperatury obroty utrzymują się ciagle na poziomie 1000 Obrotów, przez co silnik słychac jakby był pod delikatnym gazem, mimo ze go nawet nie trzymam. Co to moze być?

Czy ktos się orientuje co moze byc nie tak z prezentem od brata? Jakies sugestie, wskazówki? Dwie najbardziej irytujace problemy, zaraz po niedziałających elektrycznych szybach :/
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 12-08-2018, 11:20   

Co do stukania w zawieszeniu to łączniki stabilizatora też wymienione? Jak tak to czy łożyska kół nie mają luzów?

Jeśli chodzi o wolne obroty to można je zmniejszyć kręcąc w prawo śrubą regulacji biegu jałowego na przepustnicy.
 
 
Krolik123PL 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018
Posty: 7
Skąd: Głowno
Wysłany: 12-08-2018, 23:32   

Hugo,
Co do obrotów dzięki, zadziałało, natomiast jesli nasz kochany magiczny przyrząd jakim jest brecha, nie potrafi zlokalizować luzu to ja już nie wiem czy tutaj nie jest potrzebny jakis juz specjalistyczny sprzet.
Jak mowilem Szarpaki nic nie wykryly, brecha tak samo. Wszzedzie sztywniutko.
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 14-08-2018, 10:44   

Hugo napisał/a:
Co do stukania w zawieszeniu to łączniki stabilizatora też wymienione? Jak tak to czy łożyska kół nie mają luzów?

Ja bym jeszcze do tego dołożył gumy drążka stabilizacyjnego, górne mocowanie amortyzatora(?). Mogę się mylić oczywiście.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
roger255 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 21
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21-03-2019, 12:17   

Krolik123PL, możesz powiedzieć co było przyczyną stuków?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.