 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1.9 TD kilka problemów |
Autor |
Wiadomość |
Krolik123PL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018 Posty: 7 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 12-08-2018, 01:33 Carisma 1.9 TD kilka problemów
|
|
|
Witajcie Panie i Panowie. Jestem nowym użytkownikiem forum Mitsumaniaków, lecz wiernym Fanem Samej Marki Mitsubishi. Jestem posiadaczem Carismy 1.9 TD 90 Km ( Po lifcie ) od roku, dostałem ją od własnego brata jako prezent na 19 Urodziny.
W Carismie zawsze było wszystko robione na czas, wymieniane gdy coś nie chodziło, sprawiało problemy, ale doszło do momentu w którym musze się poradzić waszej pomocy w dwóch kwestiach.
1. -> UPORCZYWE pukanie z tylnego zawieszenia. Były różnego rodzaje luzy na wahaczach ( winne były tuleje których w sumie nie było ). Zostały wszystkie tuleje tylnego zawieszenia wymienione i nadal coś uporczywie puka, stuka w tym tylnym zawieszeniu. Co to może być? Szarpaki na przegladzie takze nie wykryly zadnego luzu czy tez innego problemu...
2. -> Gdy samochodem przejade kilka kilometrów, nagrzeje się do odpowiedniej temperatury obroty utrzymują się ciagle na poziomie 1000 Obrotów, przez co silnik słychac jakby był pod delikatnym gazem, mimo ze go nawet nie trzymam. Co to moze być?
Czy ktos się orientuje co moze byc nie tak z prezentem od brata? Jakies sugestie, wskazówki? Dwie najbardziej irytujace problemy, zaraz po niedziałających elektrycznych szybach :/ |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-08-2018, 11:20
|
|
|
Co do stukania w zawieszeniu to łączniki stabilizatora też wymienione? Jak tak to czy łożyska kół nie mają luzów?
Jeśli chodzi o wolne obroty to można je zmniejszyć kręcąc w prawo śrubą regulacji biegu jałowego na przepustnicy. |
|
|
|
 |
Krolik123PL
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 97 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sie 2018 Posty: 7 Skąd: Głowno
|
Wysłany: 12-08-2018, 23:32
|
|
|
Hugo,
Co do obrotów dzięki, zadziałało, natomiast jesli nasz kochany magiczny przyrząd jakim jest brecha, nie potrafi zlokalizować luzu to ja już nie wiem czy tutaj nie jest potrzebny jakis juz specjalistyczny sprzet.
Jak mowilem Szarpaki nic nie wykryly, brecha tak samo. Wszzedzie sztywniutko. |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
|
|
|
 |
roger255
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2017 Posty: 21 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21-03-2019, 12:17
|
|
|
Krolik123PL, możesz powiedzieć co było przyczyną stuków? |
|
|
|
 |
|
|