 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
przekaźnik pompy paliwa galant 2,5 V6 |
Autor |
Wiadomość |
kitator
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Oława
|
Wysłany: 30-03-2019, 18:14 przekaźnik pompy paliwa galant 2,5 V6
|
|
|
witam wszystkich.
pałuje się z tym od jakiegoś czasu. Przy przekręceniu stacyjki dawniej w moim miśku pompę było słychać. od jakiegoś czasu już nie. dziś sprawdziłem z teściem, że zasilanie pompy pojawia się dopiero w momencie rozruchu. czy ktoś wie, gdzie jest przekaźnik od pompy paliwa w miśku 2.5 V6 z 2001 ? auto jest w gazie - jeśli to ma jakieś znaczenie. .. .czy ktoś może podać kod przekaźnika ... ? auto raz odpala od pyka, a innym razem trzeba łechtać i po dodaniu gazu odpali, ale czuć paliwem..... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-03-2019, 19:31
|
|
|
w każdym Galancie jakim jeździłem fabrycznie pompa uruchamia się dopiero po zapłonie, razem z rozrusznikiem
jeśli miałeś inaczej, to może ktoś modził przekaźnik główny |
|
|
|
 |
przemek1602
Mitsumaniak
Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Sie 2017 Posty: 255 Skąd: ŚWIDNICA
|
Wysłany: 30-03-2019, 22:40
|
|
|
Czujnik położenia wału załącza przekaźnik, silnik nie kręci to nie odpala pompy. |
|
|
|
 |
kitator
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Oława
|
Wysłany: 31-03-2019, 21:16
|
|
|
Panowie, ale wcześniej po przekręceniu stacyjki było słychać pompę przez jakąś sekundę a później ją odłączało. teraz nie słychać. czasem pali od pyka a czasem trzeba połechtać i wcisnąć gaz. Nie wiem czy ma to znaczenie ale mam autko z gazem, ale już dawno założone - nie przezemnie. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11168 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 31-03-2019, 21:39
|
|
|
kitator, Przeczytaj uważnie co Ci koledzy napisali. Jeśli było tak jak piszesz, to ktoś wprowadził modyfikacje.
Nie jesteśmy w stanie określić co ten ktoś zmodyfikował,i gdzie to upchnął. |
_________________
 |
|
|
|
 |
kitator
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Mar 2019 Posty: 3 Skąd: Oława
|
Wysłany: 01-04-2019, 14:28
|
|
|
ok. Podpytam byłego właściciela, może będzie coś wiedział. |
|
|
|
 |
|
|