Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Maglownica
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-04-2015, 18:35   

lewy_GA napisał/a:
mam pytanko czy są jakieś rodzaje maglownic do 2.5v6 rok 98
Pasują wszystkie od wersji silnikowych 2,0 16V, 2,4 GDI i 2,0 TD w całym okresie produkcji, które były montowane w metalowym wózku zawieszenia przedniego oraz od 2,5 V6 z lat 1996-2000 (po marcu 2000 r. w wersji silnikowej V6 wprowadzono aluminiowy wózek zawieszenia i ta maglownica Ci nie podejdzie).
 
 
lewy_GA 
Forumowicz


Auto: nissan 100nx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2014
Posty: 33
Skąd: gdynia
Wysłany: 28-04-2015, 01:01   

dzięki za :D pomoc
_________________

 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 13-05-2016, 20:39   

Siema. Musze u siebie wymienić magiel. Znalazłem takie cudo za no chyba bardzo małe pieniądze http://olx.pl/oferta/magl...5-ID9q4wF.html. Myślicie że warto zaryzykować i kupić taką przekładnie??
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-05-2016, 23:09   

Czy maglownica (poliftowa) ma jakąś śrubę do kasowania luzu?
Bo podobno mi tam właśnie stuka.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 20-05-2016, 16:38   

Pomocy!! Jak odkręcić, w którym miejscu najlepiej przewody hydrauliczne od maglownicy w celu jej wymiany??
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 09-04-2019, 20:58   

Jako, że jestem uczulony na każdy nowy dźwięk wydobywający się z auta potrzebuję waszej opinii.
Jakiś czas temu, gdzieś w czasie manewrowania usłyszałem puknięcie i żeby sprawdzić co to mogło być, pomachałem kierownicą lewo-prawo na wyłączonym silniku i doszedłem do wniosku, że pewnie drążek kierowniczy albo końcówka.
Stojąc przy lewych drzwiach wydaje się, że to z prawego koła ale po podniesieniu maski że jednak z lewego. Na przeglądzie corocznym nic nie wyszło ale, że miałem jeszcze coś do zrobienia u mechanika to miał zobaczyć co się dzieje.
No i tu zaczyna się problem.
Ponoć magiel i luzy na tulejach.
Podjechałem do jednego miejsca gdzie robią magle i po obadaniu auta na kanale oraz pokręceniu kierownicą przy włączonym silniku diagnoza taka, że nic mu nie dolega.
Z ciekawości pod domem podniosłem przód auta żeby obadać sprawę jeszcze raz.
Ręką nie idzie wyczuć żadnego luzu. Magiel dobrze przykręcony do sanek. Nie ma tego puknięcia przy kręceniu kierownicą jak oba koła są podniesione a także jak podniesiona jest tylko lewa albo prawa strona.
Puknięcie jest tylko jak cały przód stoi na kołach a silnik jest wyłączony. Z ciekawości poskręcałem jeszcze samymi kołami no i tu już coś hałasuje.
Pojechałem do innego warsztatu gdzie robią magle i diagnoza w sumie jak w tym pierwszym od magli. Może sobie pukać na zgaszonym i się nie przejmować do czasu aż zacznie myszkować albo pukać przy włączonym silniku lub cieknąć.
Wczoraj trafiłem na ten wątek i na pierwszej i drugiej stronie też piszecie, że tak może być, że sobie puka na wyłączonym.
No i pytanie brzmi, czy to ten zawór bez ciśnienia w maglu i się tym nie przejmować (tyle że wcześniej raczej tego nie było), czy może to wahacz albo coś innego w zawieszeniu?
Amortyzatory, łożyska amorów, sprężyny, sworznie górnych wahaczy, oba banany jak i prawy drążek z końcówką są nowe. Jedynie prostych dolnych nie wymieniałem.
Jeszcze 2 filmiki z kręcenia kierą jak auto stoi oraz skręcania kołami jak cały przód jest w powietrzu.
https://youtu.be/f3fCAnq5on4
https://youtu.be/S-fjfPKyy-U
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-04-2019, 15:13   

na zgaszonym może pukać przy kręceniu kierą
raczej bym się skłaniał ku zawieszeniu
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 10-04-2019, 16:30   

Mi tak pukało i za chwilę tak się rozpukało że nie dało się utrzymać samochodu na drodze powyżej 120km/h. Podjedź na kanał, niech ktoś rusza kierownicą a Ty pod spodem łatwo namierzysz źródło tego dźwięku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.