Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Obsługa bieżąca Pajero 4
Autor Wiadomość
BINIU 
Nowy Forumowicz
BINIU

Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2019
Posty: 2
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 14-04-2019, 19:34   [3.2 DID] Obsługa bieżąca Pajero 4

Witam,
Jestem właścicielem Pajero 4 2014 z przebiegiem 133000, oczywiście pierwszym i miałem go sprzedawać, ale postanowiłem go zostawić i przeznaczyć do celów turystycznych. Do tej pory auto było serwisowane przez ASO i była robiona tylko typowa obsługa olej silnik, filtry, klocki, tarcza.
Stąd moje pytanie co powinno się zrobić przy tym przebiegu?
Dziękuje z góry za każda radę.
Pozdrawiam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 14-04-2019, 19:36   

BINIU napisał/a:
Stąd moje pytanie co powinno się zrobić przy tym przebiegu?

https://www.mitsubishi.pl...ista-przegladow
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 15-04-2019, 09:44   

W zasadzie nic - jeździć - co się ma zepsuć to się kiedyś zepsuje ale nie ma sensu robić na "zapas" oprócz paru rzeczy które trzeba sprawdzić (choć z zależności od ASO mogło być to robione):
- ślizgi i napinacz rozrządu
- stan zbiornika (czy nie ma brudu, opiłków itd.)
- zbieżność (chodzi głownie o rozruszanie śrub - aby potem nie trzeba było ciąć)

Osobna kwestia jeżeli auto ma być eksploatowane przez następnych kilka lat jest rozważenie wymiany oleju w automacie (na 90% w ASO nie było robione w tym roczniku) oraz zabezpieczenie antykorozyjne (jeżeli nic nie było robione to naprawdę warto). Olej w skrzyni i dyfrach przy tym przebiegu powinien być zmieniony w ASO - jeżeli nie to tez warto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.