 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] Obsługa bieżąca Pajero 4 |
Autor |
Wiadomość |
BINIU
Nowy Forumowicz BINIU
Auto: Pajero 4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2019 Posty: 2 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 14-04-2019, 19:34 [3.2 DID] Obsługa bieżąca Pajero 4
|
|
|
Witam,
Jestem właścicielem Pajero 4 2014 z przebiegiem 133000, oczywiście pierwszym i miałem go sprzedawać, ale postanowiłem go zostawić i przeznaczyć do celów turystycznych. Do tej pory auto było serwisowane przez ASO i była robiona tylko typowa obsługa olej silnik, filtry, klocki, tarcza.
Stąd moje pytanie co powinno się zrobić przy tym przebiegu?
Dziękuje z góry za każda radę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 15-04-2019, 09:44
|
|
|
W zasadzie nic - jeździć - co się ma zepsuć to się kiedyś zepsuje ale nie ma sensu robić na "zapas" oprócz paru rzeczy które trzeba sprawdzić (choć z zależności od ASO mogło być to robione):
- ślizgi i napinacz rozrządu
- stan zbiornika (czy nie ma brudu, opiłków itd.)
- zbieżność (chodzi głownie o rozruszanie śrub - aby potem nie trzeba było ciąć)
Osobna kwestia jeżeli auto ma być eksploatowane przez następnych kilka lat jest rozważenie wymiany oleju w automacie (na 90% w ASO nie było robione w tym roczniku) oraz zabezpieczenie antykorozyjne (jeżeli nic nie było robione to naprawdę warto). Olej w skrzyni i dyfrach przy tym przebiegu powinien być zmieniony w ASO - jeżeli nie to tez warto. |
|
|
|
 |
|
|