 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Problem z pracą silnika 3,2 DID PROSZĘ O PILNĄ POMOC!!! |
Autor |
Wiadomość |
Gruby_50
Nowy Forumowicz Gruby_50
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2019 Posty: 3 Skąd: Bedzin
|
Wysłany: 30-04-2019, 22:51 Problem z pracą silnika 3,2 DID PROSZĘ O PILNĄ POMOC!!!
|
|
|
Witam Wszystkich i proszę o pilną pomoc
Jako iż od niedawna jestem posiadaczem Pajero IV oddałem go dzisiaj na wymianę klocków i tarcz. Po wymiania i odpaleniu auta okazało się, że silnik nie wchodzi na obroty, pracuje nierówno, a na wyświetlaczu pojawia się spalania 99,9 l/100km?
Nie wiem co to jest bo były wymieniane hamulce i pod maskę nikt nie zaglądał.
Dodatkowo zauważyłem, że na wyświetlaczu gdzie są wyświetlane km i przebieg przed zapłonem wyskakuje literka E i gaśnie.
Z utęsknieniem czekam na pomoc
Pozdrawiam
[ Dodano: 01-05-2019, 11:20 ]
Znalazłem rozwiązanie problemu. Proszę się nie śmiać!!!
ZATANKOWAŁEM ZAMIAST ROPY BENZYNĘ!!! Nie wiem jak to się stało
Teraz mechanik walczy aby opróżnić pełen zbiornik, zalać go ropą i modlić się aby wszystko wróciło do normy.
Nie wiem co mnie bardziej mnie boli kasa, czy auto. No cóż zaczynam modlitwę aby się udało |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 02-05-2019, 08:51
|
|
|
Ile miałes jeszcze ropy w baku i ile tej banzyny dolałeś?
Benzyna w dieslu to niestety ale prawdopodobienstwo zabicia pompy i wtrysków. |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
dafmania
Nowy Forumowicz
Auto: IV long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 02-05-2019, 20:19
|
|
|
polecam dolać do paliwa olej do dwusuwów Mixol zwykły mineralny, litr co trzecie tankowanie , pompa i wtryski smarowane są paliwem , projektowane były do zwykłej tłustej ropy teraz mamy paliwa syntetyczne , moje Pajeru to wersja z 2011r 200km fabrycznie bez dpf |
_________________ PEPE |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 06-05-2019, 09:47
|
|
|
dafmania napisał/a: | polecam dolać do paliwa olej do dwusuwów Mixol zwykły mineralny, litr co trzecie tankowanie , pompa i wtryski smarowane są paliwem , projektowane były do zwykłej tłustej ropy teraz mamy paliwa syntetyczne , moje Pajeru to wersja z 2011r 200km fabrycznie bez dpf |
Sprawdzony "patent" kierowców ciężarówek, aby zaoszczędzić co nie co..
Zapomniałeś dodać, że litr Mixolu wlewa się na na zbiorniki 1000L, a nie 80
Pytanie tylko czy rzeczywiście nowoczesne silniki Eur 6 tak samo to przełkną, jak silniki Eur 4..? |
|
|
|
 |
dafmania
Nowy Forumowicz
Auto: IV long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lis 2017 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-05-2019, 10:02
|
|
|
W Pajero nie ma silników euro 6 , tak jak napisałem stosuje to w silniku bez DPF za radą Zbyszka
z Carmont gdzie po zakończeniu gwarancji serwisuje swoje auto . przejechałem nim przez Murmańsk do Nordkapp zimą przy mrozach poniżej 30stopni i tez było OK |
_________________ PEPE |
|
|
|
 |
|
|