 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[P4 3.2DID] przyspieszanie powyżej 80km/h |
Autor |
Wiadomość |
jurandw
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 2009 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018 Posty: 12 Skąd: Kamienna Gora
|
Wysłany: 22-05-2019, 14:22 [P4 3.2DID] przyspieszanie powyżej 80km/h
|
|
|
Proszę powiedzcie mi gdzie szukać, lub co to może być.
Czasami jadąc powoli nagle chcę przyspieszyć np. wyjeżdżając z miasta i auto ładnie się zbiera do 80 km/h i dalej nie chce iść (jak by je coś blokowało). Wystarczy przychamować odczekać ułamek sekundy, dodać gazu i już wszystko ok.
Nie pojawiają się przy tym żadne kontrolki itp.
Dodatkowo kiedyś zauważyłem, że przy otwartym szyberdachu tak się działo i po jego zamknięciu objaw zniknął ( jest jakiś ogranicznik prędkości przy otwartym szyberdachu?).
Teraz dzieje się tak czasami, ale tylko czasami na zamkniętym szyberdachu. Choć nie wiem czy ma to coś wspólnego i może to być zbieg okoliczności.
Pacjent to P4 3.2DID 200 KM 2009
Aktualizacja.
Ponownie pojawił się objaw więc pojechałem pusta drogę i auto nagle traci moc w różnych prędkościach (60 - 100km/h) , lecz zawsze w przedziale ok. 2.5 - 3tys. Obrotów.
Czy to może być przepływomierz? |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 23-05-2019, 09:25
|
|
|
Albo sterowanie turbiną - w tym przepływomierz.
Albo zacinający się EGR.
Zacząłbym od sprawdzenia drugiej opcji. |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 23-05-2019, 10:08
|
|
|
z takim problemem nie ma co jeździć "próbnie", tylko podłączyć na początek elma i zobaczyć podczas jazdy (np. na torque na telefonie) co się dzieje (odczyt przepływki, ciśnienia) albo od razu mutem |
|
|
|
 |
jurandw
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV 2009 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018 Posty: 12 Skąd: Kamienna Gora
|
Wysłany: 16-09-2019, 12:10
|
|
|
Miałem podobnie i winny był zawalony syfem układ paliwowy.
Sprawdzane przez mechanika na kompie dawki zadane, a dawki zamierzone.
Pomogło kompleksowe czyszczenie całego układu Paliwowego, wraz z bakiem. |
|
|
|
 |
|
|