Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[P4 3.2DID] przyspieszanie powyżej 80km/h
Autor Wiadomość
jurandw 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 2009 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018
Posty: 12
Skąd: Kamienna Gora
Wysłany: 22-05-2019, 14:22   [P4 3.2DID] przyspieszanie powyżej 80km/h

Proszę powiedzcie mi gdzie szukać, lub co to może być.
Czasami jadąc powoli nagle chcę przyspieszyć np. wyjeżdżając z miasta i auto ładnie się zbiera do 80 km/h i dalej nie chce iść (jak by je coś blokowało). Wystarczy przychamować odczekać ułamek sekundy, dodać gazu i już wszystko ok.
Nie pojawiają się przy tym żadne kontrolki itp.
Dodatkowo kiedyś zauważyłem, że przy otwartym szyberdachu tak się działo i po jego zamknięciu objaw zniknął ( jest jakiś ogranicznik prędkości przy otwartym szyberdachu?).
Teraz dzieje się tak czasami, ale tylko czasami na zamkniętym szyberdachu. Choć nie wiem czy ma to coś wspólnego i może to być zbieg okoliczności.

Pacjent to P4 3.2DID 200 KM 2009

Aktualizacja.
Ponownie pojawił się objaw więc pojechałem pusta drogę i auto nagle traci moc w różnych prędkościach (60 - 100km/h) , lecz zawsze w przedziale ok. 2.5 - 3tys. Obrotów.
Czy to może być przepływomierz?
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 23-05-2019, 09:25   

Albo sterowanie turbiną - w tym przepływomierz.
Albo zacinający się EGR.
Zacząłbym od sprawdzenia drugiej opcji.
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 23-05-2019, 10:08   

z takim problemem nie ma co jeździć "próbnie", tylko podłączyć na początek elma i zobaczyć podczas jazdy (np. na torque na telefonie) co się dzieje (odczyt przepływki, ciśnienia) albo od razu mutem
 
 
jurandw 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero IV 2009 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2018
Posty: 12
Skąd: Kamienna Gora
Wysłany: 16-09-2019, 12:10   

Miałem podobnie i winny był zawalony syfem układ paliwowy.
Sprawdzane przez mechanika na kompie dawki zadane, a dawki zamierzone.
Pomogło kompleksowe czyszczenie całego układu Paliwowego, wraz z bakiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.