LPG w LANCER 1.6 16V 94r. |
Autor |
Wiadomość |
gg66 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2006, 15:17 LPG w LANCER 1.6 16V 94r.
|
|
|
Mam pytanko zapragnołem sobie zainstalować gaz w furce noi bujnołem sie do warsztatu a pan mi mówi że i owszem ale... cena za istalke bedzie wynosiła od 1600 do 4000!!! w tym że 1 jest zwykła a druga jest sekwencyjna. Moje pytanie brzmi czy jeżeli wybiore sobie opcję 1 (2 nawet nie wchodzi w grę, ponieważ kupiłem auto prawie za tą cenę) to nie rozsypie mi się przepływomierz(czarna skrzynka za filtrem powiertza) tak jak mojemu koledze który założył sobie gazika w Mazdzie 323 1.5 16V 1995r padł mu właśnie przepływomierzi serwis zarzyczył sobie za ten oto przepływomierz 4500 PLN!!!!!!!!!!! Czy jest sens zakładac to tałatajstwo?
|
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 07-09-2006, 17:13
|
|
|
Moim zdaniem do tego silnika nadaje sie tylko i wylacznie instalka sekwencyjna,tylko ta cena to rzeczywiscie za wysoka.Moj ojciec zalozyl sobie sekwencje Landi Renzo z polska elektronika i spisuje sie super,auto zapieprza tak samo jak na benzynie-chodzi mi o moc auta.Za wszystko zaplacil 2700zl i zbiornik ma w kole.co do polskiej elektroniki jak wchodzila na rynek to nikt o niej nic nie wiedzial,ale teraz jest sprawdzona i auta chodza na niej bardzo dobrze.Instalacja zakladana byla w Tarnowie,wiec jesli chcesz dlugo pojezdzic to tylko sekwencje ze wzgledu na silnik.Za klad,ktory to montowal: www.expert-roczniak.pl |
|
|
|
 |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 07-09-2006, 17:44
|
|
|
gg66, tak jak napisal smosen najlepsza by byla tutaj sekwencja, tak jak wszedzie zreszta. Ale do 4 cylindrowej rzedowki mozesz spokojnie zalozyc 2 generacje. Istotnym jest zeby to zrobic w solidnym zakladzie i regularnie sprawdzac (1/rok) czy sie cos nie zmienilo. Przeplywomierz mozesz uszkodzic poprzez strzal w kolektor, a strzal wynika tylko i wylacznie z nieprawidlowo zainstalowanej/wyregulowanej instalacji. Wielu ludzi jezdzi z taka instalka wiele lat (ja tez jezdzilem) i nie ma z nia problemow jesli jest prawidlowo zestrojona.
Poza tym uzywana przeplywke mozna kupic znaaaaacznie taniej niz 4.5 tysia chociaz nie polecam potrzeby zakupu
Co do ceny tej sekwencji to dosc duzo Ci zawolal z tego co ludziska pisza na forum. Mysle ze taka sekwencje mozesz zalozyc spokojnie za ok 3000zl. |
_________________
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 07-09-2006, 18:58
|
|
|
Moim zdaniem jak znajdziesz porządny zakład co zamontuje i będziesz dbał (filtry, regulacje) to spokojnie 2gen wystarczy. Moje auto od prawie 10lat jeździ na 1gen i nie narzekam - przepływomierz cały |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-09-2006, 09:48
|
|
|
Ja mialem 1 gen w sienie 1,6 wtrysk wielopunktowy - bez żadnego komutera i działa cały czas ale teraz można za 2500-2800 założyć sekwencję z polskim programem - i to dobrym np w Białymstoku - Ja zakładałem w Lecho gaz - zapłaciłem 3500 ale to rok temu-teraz oni ucząc się na błędach zrobili własny soft i podobno spisuje się bardzo dobrze - ma więcej opcji w ustawieniach i więcej można wycisnąć z wtryskiwaczy. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
matt81
Mitsumaniak RED DIAMOND

Auto: LANCER 1.6 16v 1995r 4g92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2006 Posty: 94 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 08-09-2006, 09:52
|
|
|
Ja mam u siebie w autku instalke 2 gen. no i co zauwarzyłem po 1.5 roku eksploatacji .Niestety są wieczne problemy z elektryką na gazie , zmieniłem wszystko (kopułka, palec rozdzielacza,kable NGK) , po załozeniu instalacji swiece wytrzymały 15 tkm (szarpanie,wystrzały,gasnięcie auta przy raptownym dodaniu gazu) . No spoko OK. swieczki zostały wymienione ( NGK-BKR6-E11) , po wymianie swiec było idealnie silnik pracował super zero wystrzałów.W chwili obecnej na nowych świeczkach zrobiłem 2.5 tkm i powolutku historia zaczyna sie powtarzać .Na razie jeszcze nie strzela ale odczuwalne są powszarpywania , chwilowe wypadanie z obrotów. Reasumując , niestety MITSUBISHI są wyjądkowo wybredne na gaz, i jesli już gazowac to tylko w sprawdzonym warsztacie i gdybym zakładał gaz teraz wybrałbym napewno sekwencje ( 1.5 roku temu proponowano mi sekwencje za 4000pln, teraz mozna załozyc nawet za 2500pln) |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
Wysłany: 08-09-2006, 11:28
|
|
|
..w moje Cari mam założona II generacji Prinsa i mimo cały czas problemów z obrotami nigdy nie trafił mi się strzał, a więc przepływką jest w dobrym stanie, faktem jest że instalacja była fabrycznie zakładana w Holandii i jest raczje zrobiona dobrze... |
_________________ wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl
kupujepolskieprodukty.pl |
|
|
|
 |
smosen [Usunięty]
|
Wysłany: 08-09-2006, 15:43
|
|
|
Tak jak pisze matt81 znajdz sprawdzony i dobry zaklad ktory zamontuje ci sekwencje za okolo 2500 zl,bo teraz sekwencje dobra mozna juz w tej cenie zamonotowac ,a bedziesz sie cieszyl dluga i bezproblemowa eksploatacja pod warunkiem,ze bedziesz dbal o przeglady i terminowe wymiany swiec,kabli,filtrow.Radze tak bo ceny sekwencji duzo spadly. |
|
|
|
 |
gg66 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2006, 08:06
|
|
|
DZIĘKI! Pewnie macie racje że to jakiś partacz, poszukam sobie zakładu w innym mieście, tylko trza trafic na ten porządny
Pozdrarwiam wszystkich! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24264 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-09-2006, 00:19
|
|
|
Przyznam szczerze, ze nie znam malborskiego komornika
Az dziw bierze, ze jezdzi takim starym Galem - tyle sie slyszy o zarobkach komornikow, ze predzej bym go o Hummera podejrzewal |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12-09-2006, 13:23
|
|
|
matt81 napisał/a: | Ja mam u siebie w autku instalke 2 gen. no i co zauwarzyłem po 1.5 roku eksploatacji .Niestety są wieczne problemy z elektryką na gazie , zmieniłem wszystko (kopułka, palec rozdzielacza,kable NGK) , po załozeniu instalacji swiece wytrzymały 15 tkm (szarpanie,wystrzały,gasnięcie auta przy raptownym dodaniu gazu) . No spoko OK. swieczki zostały wymienione ( NGK-BKR6-E11) , po wymianie swiec było idealnie silnik pracował super zero wystrzałów.W chwili obecnej na nowych świeczkach zrobiłem 2.5 tkm i powolutku historia zaczyna sie powtarzać .Na razie jeszcze nie strzela ale odczuwalne są powszarpywania , chwilowe wypadanie z obrotów. Reasumując , niestety MITSUBISHI są wyjądkowo wybredne na gaz, i jesli już gazowac to tylko w sprawdzonym warsztacie i gdybym zakładał gaz teraz wybrałbym napewno sekwencje ( 1.5 roku temu proponowano mi sekwencje za 4000pln, teraz mozna załozyc nawet za 2500pln) |
Nie powiedziałbym że są WYJĄTKOWO wybredne i sądzę że Twoim problemem jest źle dobrana/wyregulowana instalacja tudzież kiepski parownik - bo parownik to baaardzo ważna rzecz. |
|
|
|
 |
wpie0
Forumowicz
Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: internet
|
Wysłany: 07-05-2007, 13:23
|
|
|
Jeżeli ktoś posiada instalację STAG 200/300 zamontowana w silniku 4G92, proszę o informację jak sprawuje się ta instalacja. Ciekawi mnie również w którym miejscu kolektora wiercą otwory pod wtryski gazu. Może ktoś mógłby przysłać zdjęcia instalacji. |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2007, 13:54
|
|
|
tylko sekwencja!
Ja mam firmy Tartarini i auto śmiga i śmiga!
Z uwagi na to ze silnika 4G92 sterowany jest sekwencyjnym wtryskiem benzyny nalezy do niego montaować sekwencyjny wtrysk gazu. Cena instalacji z montażem od 2600 do 3200
Jak juz STAG to wersja 300
Dysze wierci sie jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych!
Pozdro! |
|
|
|
 |
wpie0
Forumowicz
Auto: lancer 1.6 4g92 wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: internet
|
Wysłany: 08-05-2007, 14:19
|
|
|
Jak to w końcu jest z tym Stag-iem 200 i 300. Czy faktycznie jest aż taka różnica. Z tego co ja się dowiedziałem to różnica polega jedynie na rodzaju obudowy. W stag 300 jest metalowa, ktoś jeszcze pisał, że ma dodatkowe wejście na drugą sondę lambda.
[ Dodano: 10-05-2007, 11:47 ]
Może ma ktoś na oku jakiegoś dobrego i niedrogiego instalatora z okolic Rzeszowa.
Tylko nie piszcie, że jek tani to kiepska instalacja itd. Z tego co zauważyłem różnice w cenie identycznej instalacji sięgają kwoty 500zł. |
|
|
|
 |
Mar_GLXI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-05-2007, 10:45
|
|
|
U mnie wlasnie wystąpił problem strzalu gazu w przeplywomierz, jednak wyniklo to bardziej z mojego bledu niz z wadliwej instalacji poniewaz umylem silnik a nastepnie po lekkim wyschnieciu odpalilem go i nie chodzil na wszystkie cylindry i przerywal, zwiazane to bylo z woda w kopulce, no i jak troche przygaowalem to pojawil sie strzal , kopolke pozniej odkercilem i wysuszylem jednak silnik zachwuje sie tak jak by uszkodzil sie przeplywomierz , odpala i jezdzi jednak nie ma plynnych obrotow na jalowym, czasami jakby gubil iskre a przy jezdzie popierduje, chociaz przy pewnym otwarciu przepustnicy jedzie ladnie i nawet jak by mial wiecej mocy. Nie sprawdzalem jeszcze tego na diagnistyce ale mysle ze to wlasnie przeplywomierz sie wysypal. Moze jest ktos z okolicy Szcecina kto ma do sprzedania w rosadnej cenie taki przeplywomierz, oznaczenia na naklejce to: 449 4825 E5T05371 |
|
|
|
 |
|