Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chce kupić lancera ralliart
Autor Wiadomość
Meba 
Nowy Forumowicz

Auto: Szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 8
Skąd: Swidnik
  Wysłany: 31-05-2019, 23:14   Chce kupić lancera ralliart

Witam, zastanawiam się jad kupnem lancera ralliart. Dopiero od kilku dni zacząłem interesować się autem. Moja wiedza o tym aucie oparta jest tylko na YouTube lub Google. Dlatego miał bym prośbę o doradzanie mi na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są wady tego modelu, koszty użytkowania ( czy dużo większe od innych turbo benzyn 4x4 np. Audi a4 1.8t) ii to co najważniejsze czy nadaje się on do codziennej jazdy do pracy (+/- 30km) czyli zwykłego codziennego eksploatowania auta i od czasu do czasu umilenie sobie poprzez mocniejsze wciśnięcie gazu nie tylko na prostej. Jak ma się sprawa skrzyni automatycznej? Będzie to moje pierwsze auto z taka skrzynia, jak jej serwis i awaryjność? I ostatnia kwestia czy instalacja LPG w tym aucie ma racje bytu (nie chodzi mi tu o zdanie czy wypada instalować czy nie tylko o to jak silnik sobie radzi z instalacja LPG) Znalazłem na otomoto tylko 4 ogłoszenia z czego tylko jedno wpadło mi w oko ( kolor, nadwozie) może ktoś widział to auto lub ma niedaleko aby je zobaczy? Bo ja mam około 600km wiec nie mała podróż... przez telefon sprzedający zapewnia ze wszystko jest ok po za drobnymi uszkodzeniami lakieru na masce i nad szyba prZednia, plus wyząbkowania opony tylne.

https://www.otomoto.pl/of...a-ID6BXfdE.html

Pozdrawiam i dziękuje z góry za pomoc
 
 
HUGIO 
Forumowicz


Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 04 Cze 2017
Posty: 1024
Skąd: jesteś?
Wysłany: 31-05-2019, 23:53   

Meba,

O samym RA się nie wypowiem, bo nie mam, ale za to mam wrażenie, że już z pół roku temu widziałem to ogłoszenia (a głównie zdjęcia, może teraz właściciel inny sprzedaje) :roll:
W sumie rzucił mi się w oko wydech, a mianowicie ta wystająca wewnątrz rurka w końcówce po stronie kierowcy, oryginalnie chyba jej nie ma (powinno być, jak po stronie pasażera).

Co do RA, to przykładowo:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=93753
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108829

Ogólnie przeglądnij dział EVO, albo całe forum evo ;) Z tego co ja kiedyś poczytałem, to tanio nie jest, samo tankowanie 98 może być sporym wydatkiem, do codziennej jazdy się jak najbardziej nadaje (że ma więcej mocy, to nie znaczy, że musisz go tylko i wyłącznie upalać na torach :wink: ). Główne założenie tego auta, to chyba właśnie "zwykły" Lancer, tylko na tyle mocny, że nie musisz mieć obaw podczas wyprzedzania :twisted:
 
 
Meba 
Nowy Forumowicz

Auto: Szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Maj 2019
Posty: 8
Skąd: Swidnik
Wysłany: 01-06-2019, 11:55   

Nie wydaje mi się ze inny właściciel bo auto sprowadzone z Szwecji i nie jest zarejestrowane w Polsce. Wiec możliwe ze to te same auto :/ faktycznie ta rurka w wydechu od strony kierowcy dziwnie wyglada (wcześniej nie zauważyłem) dzięki za linki do innych tematów z forum, co nie co wiem więcej :) szkoda ze tak mały wybór jest na rynku RA
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 01-06-2019, 15:08   

HUGIO napisał/a:
to nie znaczy, że musisz go tylko i wyłącznie upalać na torach :wink:


Ten samochód nie nadaje się do upalania na torach, do tego służy Evo. Swoją drogą przez to, że kilku mądrych redaktorów i użytkowników chciało go upalać niczym "tańsze Evo" te auta nie cieszą się bardzo dobrą opinią.

Meba napisał/a:
czy dużo większe od innych turbo benzyn 4x4 np. Audi a4 1.8t


Nie wiem nigdy nie miałem Audi :P

Meba napisał/a:
czy nadaje się on do codziennej jazdy do pracy (+/- 30km) czyli zwykłego codziennego eksploatowania auta i od czasu do czasu umilenie sobie poprzez mocniejsze wciśnięcie gazu nie tylko na prostej.


Nadawać się nadaje ale czy na pewno to Ci Twoja kieszeń podpowie :D średnie spalanie 10l/100km w zależności od stylu jazdy może być więcej lub ciutke mniej. Ale nie spodziewałbym się tego. No i do tego benzyna min. 98 oktanów więc dziś 5,62zł/l. Wymiana oleju i filtrów co 7500 km, do tego wymiany oleju w dyfrach, w skrzyni, opony zawsze 4 sztuki bo napęd na 4 itd...

Meba napisał/a:
I ostatnia kwestia czy instalacja LPG w tym aucie ma racje bytu


Nie ma racji bytu. Po 1 silnik na bezpośrednim wtrysku. Da się ale jakoś nie jestem do tego przekonany. Po 2 miejsca na butli nie znajdziesz bo tylny dyfer jest wysoko umieszczony i przestrzeń na koło zapasowe jest tak mała, że nawet dojazdówka nie wchodzi na płasko więc ja i tak wożę ją w pokrowcu. Można bojler założyć ale wtedy nie masz bagażnika praktycznie.

Poczytaj na forum tematy, nawet te które HUGIO podrzucił. Z tydzień temu był obszernie opisany temat skrzyni SST.

Meba napisał/a:
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6BXfdE.html


Wszytko fajnie tylko czemu Sportback :mrgreen: :P
Gałka skrzyni biegów nie oryginalna, wytarty podłokietnik mocno, fotele jakby brudne, poza tym na szybko oglądając nie widzę nic innego. Ale cena jest podejrzanie niska.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-06-2019, 09:55   

Mazin89 napisał/a:
Po 1 silnik na bezpośrednim wtrysku.


Czy aby na pewno? Nigdy się z taką informacją nie spotkałem... To w tamtych czasach nie było popularne...
 
 
Mazin89 
Forumowicz


Auto: Lancer Ralliart
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Lip 2017
Posty: 433
Skąd: Siedlce
Wysłany: 02-06-2019, 10:28   

Ja się spotkałem z taką informacją. Na Polskich stronach ciężko coś znaleźć. Poczytałem troszkę zagraniczne fora. Port Injection oznacza wtrysk wielopunktowy, a byłem przekonany, że to to samo co Direct Injection. Czyli mój błąd. A mama zawsze mówiła ucz się angielskiego :D

krzychu napisał/a:
To w tamtych czasach nie było popularne...


2009 rok to już czasy bezpośredniego wtrysku, przynajmniej w grupie VAG. TSI, FSI, TFSI. Inna sprawa, że wtedy jeszcze nie interesowałem się jeszcze Japońcami.

Aczkolwiek nadal pozostaje kwestia miejsca na butle. Chyba, że sportback ma więcej miejsca, bo w sedanie jest bieda. Musiałby być klasyczny cylindryczny zbiornik w bagażniku.

Taka ciekawostka troszkę z innej beczki. Ostatnio przy czyszczeniu przepustnicy, został mi podsunięty pomysł zaślepienia zaworu EGR, który podchwyciłem. Jednak zgłębiając temat okazało się, że 4B11T nie ma układu EGR.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.