[Z34A 1.3] Luzy zaworowe |
Autor |
Wiadomość |
michal84
Forumowicz
Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-06-2019, 09:55
|
|
|
A wiecie może ile kosztuje jedna szklanka do Colta 1.3 VI? |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 11-06-2019, 12:27
|
|
|
tylko ASO
a wiesz jaka grubość?
pewnie około 60zł |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Leszekl66
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,5b 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2019 Posty: 21 Skąd: Rudna Mała
|
Wysłany: 21-06-2019, 21:19
|
|
|
Byłem parę dni temu w ASO - cena szklanki około 39 zł brutto. W warsztacie niezależnym specjalizującym sie w samochodach japońskich podali cenę - 60 zł |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 23-06-2019, 19:17
|
|
|
Leszekl66 napisał/a: | niezależnym specjalizującym sie w samochodach japońskich podali cenę - 60 zł | muszą kupić w ASO i sprzedać Tobie |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
michal84
Forumowicz
Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-07-2019, 18:20
|
|
|
Leszekl66 napisał/a: | Byłem parę dni temu w ASO - cena szklanki około 39 zł brutto. W warsztacie niezależnym specjalizującym sie w samochodach japońskich podali cenę - 60 zł |
W którym ASO taka cena? Czy od Chevroleta szkalnki będa pasowć, sprawdzał ktoś to z was? |
|
|
|
 |
Leszekl66
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,5b 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2019 Posty: 21 Skąd: Rudna Mała
|
Wysłany: 01-07-2019, 19:39
|
|
|
michal84 napisał/a: |
W którym ASO taka cena? Czy od Chevroleta szkalnki będa pasowć, sprawdzał ktoś to z was? |
W Rzeszowie |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 02-07-2019, 10:50
|
|
|
szklanki trzeba dobrać z dokładnością do 0,02mm
pewnie od Smarta pasują. |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Andrzej.62
Forumowicz
Auto: Colt Vll 3DR 1.1- 3A91- 2012r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2019 Posty: 69 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 02-07-2019, 19:17
|
|
|
W silnikach niezagazowanych wraz z rosnącym przebiegiem luz na zaworach ma tendencję do zwiększania czy zmniejszania się ? |
|
|
|
 |
arturcolt
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2019 Posty: 1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 15-09-2019, 11:30
|
|
|
Cześć, w colcie polift 2009 r silnik 1.3 w jaki sposób jest regulowany luz zaworowy? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-09-2019, 11:46
|
|
|
arturcolt napisał/a: | w colcie polift 2009 r silnik 1.3 w jaki sposób jest regulowany luz zaworowy? |
Powinny być szklanki. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
michal84
Forumowicz
Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-10-2019, 22:49
|
|
|
A jakie macie doswiadczenia ze szklankami w LPG, czy w waszych Coltach wytrzymały ze 100tys.?
[ Dodano: 03-10-2019, 19:16 ]
Jestem ju po sprawdzeniu luzów zaworowych i wychodzi to tak, na pb nalatenae 70 tys. i 30 tys. na LPG, kiepsko co ten gaz zadziaa na silnik, zakadany u dobrego speca i prosze jakie rezultaty.
Ciekawi mnie czy wasze miśki też mają na PB i LPG tez duże różnice odbiegające od normy?
Wydechowe 0.28 0.3 0.28 0.28 0.3 0.3 0.3 0.3
Ssące 0.18 0.2 0.2 0.2 0.2 0.2 0.2 0.2
Po 30 tys. km
Wydechowe 0.2 0.2 0.23 0.23 0.23 0.23 0.23 0.23
Ssące 0.15 0.15 0.6 0.6 0.6 0.6 0.1 0.8
Ewidentnie ssące dostały w kość. Szklanki będa wymieniane, czy po wymianie powinno się ponownie robić regulację LPG? |
|
|
|
 |
Leszekl66
Nowy Forumowicz
Auto: Colt 1,5b 2006r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2019 Posty: 21 Skąd: Rudna Mała
|
Wysłany: 05-07-2020, 13:32
|
|
|
Auto kupiłem rok temu - sprowadzone z Niemiec, przebieg jak na 13 latka mały - 91kkm . Auto miało instalację gazową Tartarini, niedomagała , przez rok jeździłem na Pb. Teraz za namową gazownika wymieniłem całą instalacje na STAG. Teraz na gazie jeździ tak jak na benzynie nie ma żadnej różnicy - tylko na stacji benzynowej widać różnicę.
Byłem na sprawdzeniu luzów i okazało się że są nieco za duże, ssące mają ok 0,25 a wydech ok 0,35. Czy to ma jakieś negatywne skutki dla silnika? |
|
|
|
 |
|