Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] brak czwórki, brak czwartego biegu
Autor Wiadomość
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
  Wysłany: 10-05-2019, 10:50   [2.8 TD] brak czwórki, brak czwartego biegu

witam. brakuje mi czwórki w pajero2 1995 superselect...
Auto bylo u elektryka w celu naprawy nadmuchów/nawiewów i tam coś w tych przewodach sie porobiło.... Zaznacze ze cały kokpit był porozkręcany...
Ktoś coś moze kojarzy....?

/Temat byl juz poruszany na forum ale niestety to nie to.../
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-05-2019, 11:58   

Przerabiałem to samo :/ skrzynia była 3 krotnie zmieniana, warsztat miał swoje 2 a jedną kupiłem. Był czyszczony myty sterownik. Ni ciorta nie pamiętam gdzie jest ale chyba w okolicach kierowcy, Europejczyka :) A wszystko tuż przed planowanym wyjazdem . I.... za którymś zdejmowaniem klem z aku cuda :) .....4 się znalazła . Z późniejszych rozmów z różnymi mechanikami wynikł wniosek że sterownik się zresetował. Że trzeba najpierw zdjąć klemę masową potem prądową i zdjęte po paru minutach zetknąć się ze sobą ??? Może to jakieś czary :) ale "4" znalazłem :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 16-05-2019, 13:37   

dzięki za odp. Widziałem, że pisales o tym już kiedyś :) Próbowałem zdejmowac klemy dwa razy.. nie pomogło.. ale spróbuje jeszcze raz

Szukałem też przy
-czujnikach temperatury płynu
-masie tylnych świateł
-złączach AT mode
-złączu kickdown
-licznik zmieniałem bo wskazówka prędkości latała
(olej oczywiscie zmieniony i poziom niby wporządku)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-05-2019, 18:16   

mateoce napisał/a:
Próbowałem zdejmowac klemy dwa razy.. nie pomogło.. ale spróbuje jeszcze raz
u mnie były zdejmowane wiele razy :) warto próbować :) taniej to wyjdzie niż wszelkie inne zabiegi. Obyś znalazł tę "4" :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
mateoce 
Forumowicz

Auto: pajero2 2.8 TD 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2019
Posty: 41
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 27-06-2019, 12:49   

ciągne temat nadal, moze ktoś jednak cos wie:
dlaczego w trybie ustawienia skrzyni "normal" są biegi 1 > 2 > 3
(a wiec brakuje 4)
a w trybie "hold" biegi są 2 > 3 > 4
(czyli prawidlowo: zaczyna od 2 i leci do 4)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.