Czyszcenie kolektora ssącego l200 2.5 HP |
Autor |
Wiadomość |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 21-10-2018, 22:22 Czyszcenie kolektora ssącego l200 2.5 HP
|
|
|
Witam, tak jak w temacie mam l200 z 2012 roku silnik 2.5 go, najechane 230 tys.
Tak ostatnio sporo czytam apropo czyszczenia kolektora ssącego w dieslach że to ważne bo tam może być niezły bajzel w środku, stąd moje pytanie demontował ktoś kolektor ssący i czy dużo z tym zachodu? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 23-10-2018, 08:25 Re: Czyszcenie kolektora ssącego l200 2.5 HP
|
|
|
lysek777 napisał/a: | Witam, tak jak w temacie mam l200 z 2012 roku silnik 2.5 go, najechane 230 tys.
Tak ostatnio sporo czytam apropo czyszczenia kolektora ssącego w dieslach że to ważne bo tam może być niezły bajzel w środku, stąd moje pytanie demontował ktoś kolektor ssący i czy dużo z tym zachodu? |
Czyścić trzeba jak najbardziej. Trochę pracy to kosztuje, przygotowane musisz mieć nowe trzy uszczelki pod kolektor ssący. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 23-10-2018, 19:09
|
|
|
Bez wyciagania pół silnika da się ten kolektor wyciągnąć?
Z tego co patrzyłem to on jest patrząc od przodu za silnikiem w stronę kabiny...
A jakie trzy uszczelki musiałbym mieć? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 24-10-2018, 11:11
|
|
|
lysek777 napisał/a: | Bez wyciagania pół silnika da się ten kolektor wyciągnąć?
Z tego co patrzyłem to on jest patrząc od przodu za silnikiem w stronę kabiny...
A jakie trzy uszczelki musiałbym mieć? |
Zadzwonisz to ci dobiorę 602673905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 03-11-2018, 23:53
|
|
|
A czy w l200 rocznik 2012 są klapy w kolektorze dolotowym? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-11-2018, 11:27
|
|
|
lysek777 napisał/a: | A czy w l200 rocznik 2012 są klapy w kolektorze dolotowym? |
nie ma |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Mondo_cane
Forumowicz
Auto: L200 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2010 Posty: 64 Skąd: Natolin
|
Wysłany: 27-11-2018, 15:13
|
|
|
Szanowni.
podbijam temat. Podejrzewam, że po przebiegu 140 tysięcy km warto zajrzeć w te rejony (kolektory dolotowe, zawór EGR, głowica). Możecie wskazać sensowny warsztat w Warszawie by wykonać taki serwis? |
|
|
|
 |
lysek777
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt, Opel Astra
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2016 Posty: 17 Skąd: krapkowice
|
Wysłany: 06-07-2019, 14:18
|
|
|
Co do czyszczenia to ja mam 237 tys km także napewno tam jest bajzel szczególnie jak zdejme rurę z IC i patrzę za klapa gasząca to widzę dużo czarnego mazidla.
Także czyszczenie przesadzone, ale powie mi ktoś jak wyczyścić kanały w głowicy żeby jakis kawałek nie dostal się pod zawór? |
|
|
|
 |
|