Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C51A 1.3] Mój colt "pierdzi"
Autor Wiadomość
izacich
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2007, 08:49   [C51A 1.3] Mój colt "pierdzi"

witam!

ostatnimi czasy moj kolt "pierdzi' najpierw myslalam ze to tlumik ale potem okazalo sie ze gdzies hcyba uderzylam spodem i w wyniku tego pekl kolektor. czy w waszych coltach tez tak nisko jest podwozie?bo zauwazylam ze nawet na przejezdzi na progach zwalniajacych z bardzo mala syzbkoscia cos czasem zahacza o spod. jedynym sposobem rpzejechania przez prog jest calkowite zatrzymanie auta i przejechanie z minimalna predkoscia. czasem tez zdarza sie ze jak droga jest wyboista to tez slysze jakies huki jakbym o cos zahaczyla spodem a takie wyboje nei zawsze da sie przewidziec. czy u was tez tak jest? a moze ktos ma kolektor do sprzedania?
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 17-05-2007, 09:29   

U mnie też jest nisko, ale nie aż tak. Zachaczyłem raz porządnie, ale to było zaraz po zmianie auta. Jeszcze nie byłem przyzwyczajony do niższego zawieszenia. Możliwe że masz wykończone amortyzatory i przez to autko mocno się buja.
Poza tym musiałaś mieć pecha, bo pod spodem jest na środku belka, która zbiera na siebie większość uderzeń. Chyba że nie masz takowej. Jeśli tak, to radzę ją zamontować, bo przy następnym uderzeniu znowu może się posypać kolektor.

Zadzwoń np. do niego
http://moto.allegro.pl/it...nie_czesci.html

albo do niego (zresztą jest obecny na tym forum http://www.mitsubishi-gra...profile&u=2161) kupowałem u niego części- polecam!
http://moto.allegro.pl/it..._tyl_88_96.html
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony przez rus_one 17-05-2007, 09:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-05-2007, 09:46   

rus_one, belka jest we wszystkich autach - trzyma się na niej silnik :wink:

izacich, pewnie masz urwany jakiś wieszak od wydechu i najniższym punktem auta jest rura wydechu i nią haczy. Kolektor nie może pęknąć w wyniku uderzenia, bo pomiędzy nim a resztą wydechu jest złącze elastyczne. Kolektory w Coltach C50 pękają same z siebie (standard)
 
 
rus_one 
Mitsumaniak


Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 728
Skąd: Kostrzyn
Wysłany: 17-05-2007, 10:00   

Tego nie sprawdzałem. Szczerze mówiąc, tylko spojżałem pod spód auta...
_________________

A to mój colcik :-) )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel


Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
norsol
[Usunięty]

Wysłany: 18-05-2007, 19:58   

Witam
Ja tam stawiam na skorodowany łącznik elastyczny wydechu, dlatego pierdzi i może być też wyczuwany zapach spalinw kabinie podczas jazdy, u mnie tak jest.
 
 
marqs_b
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2007, 21:16   

Zgadza się.
U mnie jest to samo, wszystko wygląda idealnie, ale tylko wygląda bo pierdzi obrzydliwie. Złącze elastyczne ma to do siebie że nie widać w nim dziury, bo przykrywa go siateczka (poplecione druciki).
Moja rada, to najlepiej poprosić kogoś żeby przytkał wydech, lub zapchaj go czymś i przysłuchuj się gdzie spaliny zostają wypychane.
pozdrawiam
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 23-05-2007, 14:47   

inna sprawa ze mozna to lacze elastyczne zamienic na zlaczke stozkowa z poloneza karo /koszt ok 60 zl/
wieksza zywotnosc :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
marqs_b
[Usunięty]

Wysłany: 23-05-2007, 22:57   

haha :) gdzieś już słyszałem że pasuje, Wojmi1 ;p hahaha
muszę się za to zabrać, bo wstyd tak jeździć :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.