 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
tomeg2o
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 10 Skąd: Lipnik
|
Wysłany: 29-05-2018, 23:05 problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu
|
|
|
Witam mam problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu w 4g63 na starym czujniku auto już nie odpalało, kupiłem nowy używany auto odpala na nim ale chodzi nie równo, zastanawiam się czy kupiłem odpowiedni, ten nowy jest niby z galanta 2.4gdi, ale w katalogach numer jest ten sam |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
tomeg2o
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 10 Skąd: Lipnik
|
Wysłany: 29-05-2018, 23:24
|
|
|
Dzięki, czyli trzeba kupic nowy |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 30-05-2018, 17:12
|
|
|
A mógłbyś bardziej opisać co znaczy że chodzi "nierówno"? Czy to zależy od obrotów albo jakieś inne objawy typu dziwne wibracje? Super jakbyś mógł nakręcić jakiś filmik jak się silnik zachowuje.
Próbuje diagnozować zachowanie silnika u siebie i podejrzewam że mój czujnik czasem źle działa. |
|
|
|
 |
stickman
Forumowicz
Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Kwi 2017 Posty: 143 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-07-2019, 10:39
|
|
|
Wykopuję - z pytaniem: czy wadliwy czujnik położenia wałka rozrządu może powodować problem z utrudnionym zapłonem, szczególnie przy cieplejszym silniku? Po nocy pali auto elegancko, ale w ciągu dnia, po jakiejś kolejnej przejażdżce, nieraz potrzebuje 1-2 sekund do skutecznego zapłonu. Innych hec nie ma - ani check engine, ani problemów z pracującym silnikiem. |
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 17-07-2019, 09:04
|
|
|
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że może.
U mnie czujnik wariował głównie przy niesprzyjających warunkach pogodowych, typu tepmeratura na zewnątrz w okolicy 0 i cały dzień silny wiatr z marznąca mżawką. Ogólnie musiało być zimno i wilgotno.
Przy czym miałem dwa scenariusze - albo chwilę zakręcił i odpalił, albo check i mozna było kręcić w nieskończonośc a komp i tak nie pozwolił odpalić.
W tym pierwszym przypadku czujnik i tak zawsze było widać na kompie, tylko w błędach oczekujących, a nie stałych (potwierdzonych). Nawet już w trakcie bezproblemowej jazdy potrafił tam wskoczyć. |
|
|
|
 |
|
|