Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 GDI] Dusi się i gaśnie
Autor Wiadomość
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
  Wysłany: 20-07-2019, 21:13   [1.8 GDI] Dusi się i gaśnie

Witam. Od 10 dni jestem posiadaczem Pinina 1999 1,8GDI. Na niskich obrotach pali się check engine. Od kilku dni, jak się rozgrzeje, to na skrzyżowaniach dusi się i gaśnie. Na szczęście nie zawsze, ale taka Rosyjska ruletka czy wyjade czy nie jest słaba. Jeśli jest przechylony to Noe odpali. Wymieniona rura wlewu, zbiornik wyczyszczony, dodatkowy "akcesoryjny" filtr na przewodzie do pompy wc wymieniony, filtrów w pompie nie ma. Dziś po umyciu przepustnicy podczas nauki obrotów nie udało mi się to odpalić podczas 4 uruchamiania. Udało się odpalić w trybie serwisowym. Komp wymruguje 14 Czyli czujnik ustawienia przepustnicy. TCP czy jakos tak ;) na ciepłym ma 0,41V, w poniedzialek sprawdzę ile ma na zimnym. EGR był zaślepiony, odślepiłem, bez zmiany.
Pytania:
co mu jest?
Czy znacie mechanika w pomorskim, najlepiej w okolicach Lęborka mechanika znającego się na czyś więcej poza wagiem, najlepiej fachowiec od GDI?
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 20-07-2019, 22:44   

Witaj w gronie "szczęśliwych" posiadaczy GDI, dobrze że mam to już za sobą. O porządnego mechanika będzie trudno ale tu na forum musisz go szukać na dziele Carismy, tam będzie więcej tematów o tym.
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-07-2019, 02:42   

adam_6891, napisz do admina Bartek on jest specem od przepustnic w GDi.
Ewentualnie skontaktuj się z nim poprzez serwis mitsumaniaków w Warszawie.
https://pl-pl.facebook.com/SerwisMitsuManiakow
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
Wysłany: 21-07-2019, 08:53   

Dzięki, napewno do nich napisze. Szkoda że nie macie żadnej technicznej podpowiedzi ;)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-07-2019, 12:00   

adam_6891 napisał/a:
Szkoda że nie macie żadnej technicznej podpowiedzi ;)

Pewnie ktoś bez sensu kręcił śrubkami na przepustnicy i stąd problemy :? .
Żeby to dobrze poustawiać to trzeba mieć pojęcie.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-07-2019, 04:30   

Tps bezpiecznie powinien mieć 0,5v przy zamkniętej przepustnicy. Pozostałe problemy to zapewne pokłosie rdzy w baku - uszkodzona pompa wysokiego ciśnienia lub/i wtryskiwacze.
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
Wysłany: 22-07-2019, 21:11   

0,5 na zimnym rozumiem. Pompę rozbiorę dopiero po weekendzie to będę wiedział co tam w niej w środku siedzi. Filtry do niej już mam. Na wtryski czas przyjdzie w sierpniu...
Dzięki za wszystkie podpowiedzi, napiszę jak znajdę usterkę, jakieś fotki wrzucę. Teraz manuale będę przeglądał jak rozebrać pompę wc :)

[ Dodano: 06-08-2019, 08:12 ]
Miałem wczoraj trochę czasu to pogrzebałem przy pininie (14h wyszło). Wyczyściłem pompę WC i regulator ciśnienia (filterek wyglądał tragicznie), wymyłem EGR. Auto chodzi super, przynajmniej jeśli chodzi o niskie obroty i jak jest zimny. Przy dodadniu gazu dusi się przy 2000obr/min jakby nie dostawał paliwa. Na środkowym przewodzie czujnika mam 0,88V co wg forum jest sporo za mało (powinno być 3,0V), jednak kręcenie śrubą imbusową (tą wewnątrz) nie powoduje zmiany odczytu. Co może być problemem?

Czy powinienem regulować też tą dużą śrubą z dwoma wycięciami?

Pompa paliwa w zbiorniku pracuje, na pompie WC na obu przewodach metalowych, ciśnienie było takie, że "po oczach można dostać". Jako że nie mam garażu i grzebałem u kolegi, musiałem wrócić do domu. Zauważyłem, że jak jest zimny to jedzie, jednak jak tylko złapie temperature to brak mocy prawie do zera. Przy prędkości rzędu 40 km/h jakąkolwiek moc miał tylko gdy świeciło się GDI eco.

Każdy wątek na forum, który znalazłem, zaczynał się od problemu podobnego, w żadnym nie było rozwiązania, co może być przyczyną.

[ Dodano: 12-08-2019, 08:14 ]
W sobotę zabraliśly się wkońcu za czyszenie pompy WC. Polerka blaszek, przemycie całości, poskładanie (brakowało podkładki pod sprężyną więc lekko rozszeżyliśmy sprężynę) i zagadał. Ciśnienie na czujniku 2,2 V i dało się ustawić na 3,1V więc jest dobrze, a nawet bardzo. Odzyskał moc. Obroty lekko falują ale działa :D teraz musze tłumik posprawać, bo rura oddzieliła się od tłumika końcowego i jest strasznie głośny :D , co akurat mi się podoba :)

Podsumowując. Pompa pompa pompa!!!
Korzystałem z podpowiedzi ruskich, poniżej linki których szukałem za długo:


https://www.youtube.com/w...YfhKgjRYmM&t=6s
https://www.youtube.com/watch?v=dQMlYvXbZYQ

Potrzebny zestaw kluczy nasadowych, płaskich, torx i e-torx. U mnie nie byłośruby z którą koleś na filmie się siłuje :)
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
Wysłany: 13-08-2019, 16:50   

szukaj kolejnej pompy - spierniczyłeś - no ale nie wiedziałeś - polatasz może 3-4 miesiące ..
technicznie, te blaszki które ruskie polerują pokryte są tlenkiem wolframu około 200 tys x wytrzymalszego od stali .. ( tu strzelam zeby nei napisać w [edit]) a Ty właśnie zdarłeś tę warstwę, co znaczy - stal goła teraz szybko sie wyrobi .. i z powrotem będzie to samo. Bo przyczynależy gdzie indziej ..

przecież Ty nawet TPS'a nie ustawiłeś ;( ma być 0,5V na zamkniętej klapce z odchyłką 0,2V w każdą stronę. Nie ustawiasz tego imbusem - imbusami luzujesz ten bakielitowy czarny DINKS i nim kręcisz .. żeby zamknąć klapkę - odłącz przepustnicę ( zasilacznie / wtyczka )

nie kumasz tego auta jeszcze - ale zakumasz. albo sprzedasz jak Ci spolegliwi ..

na zimnym jest OK bo mapy ECU ma swoje uruchomieniowe i generalnie w poważaniu ma odczyty z czujników DOPUKI się lambda nie ogrzeje do temperatury pracy .. jak się poajwi odczyt z lambdy, to zaczyna ECU ogarniać co mam w systemach łacznie z ciśnieniem listwy paliwowej ..

robileś test przelewowy ? na zimnym ? - odpinasz powrót do baku z pompy wc i jak zapali - a paliwo leci = pompa dobra bo masz nadmiar na powrocie . !!!

opowiem Ci case :
zimny - pali jedzie .. rozgrzeje się ? dusi się i gaśnie ..
przyczyna ? zabity powrotny filtr na pompie WC - bo on gaśnie i wywala błąd pompy ( cisnienia )kiedy cisnienie na listwie jest wieksze lub mniejsze niż zadane o czas 2 sekundy.

i co ? bląd 56 wywaliło ? = każdy powie "pompa" ..

filtrów jak nie masz w pompie 2 sztuk - to patyczek do uszu tam powinien wejśc cały
jak nie wchdozi = masz je dalej
kolejny jest w regulatorze - za kolankiem
a kolejne na każdym wtryskiwaczu

wymieniłeś filtr w baku ? ten w którym siedzi cała pompa ? bo ta obudowa to jest FILTR - wymiana co 150 tysi ..

ehhh... wszystko opisane pierdylion razy .. na tym forum.

musisz iśc od baku do wtrysków eliminując po drodze ew szkody SYFU.

bak - koszyczek na pompce - czy pompka daje zadane ciśnienie sama z siebie - filtr obudowa pompy - przewody do pompy wc - pompa wc - regulator - listwa wtryskowa - wtryskiwacze

to prostu układ jak budowa cepa - nie bój się go. Sam głupi regulator czytałem moze się przywiesić .( mechaniczny ) . pompa WC mechanka czysta - pompuje z dużym nadmiarem żeby zrekompensować właśnie delikatne wybicia blaszek ( stąd test przelewowy ) ..

pomyśl sam bez pomocy. masz wybite blaszki jak zakładałeś - pompa ma napęd od wałka czyloi z silnika .. czyli nie powinno się dusić jak wejdzie na obroty bo ? bo pompuje szybciej - czy tak sie działo ? czy naobrotach trzymał ? ... bo nie sądzę..

sam napisałeś "Auto chodzi super, przynajmniej jeśli chodzi o niskie obroty i jak jest zimny."
czyli na najmniejszych obrotach 850 nie gasł na ciepłym ? to skąd Ci się w głowie skleiło ze pompa nie wyrabia ? .... ;(

xDDDDDDDD uszy do góry - sam polerowałem te płytki i sam jeździłem 3-4 mies - teraz mogę cFaniakować ;) . ale generalnei jak go ogarnąłem 3 - 4 lata temu do dziś ? śmiga i nic mu ( filtry mu wyjąłe ze wszystkiego - nie polecam ).

ps. jak studiowałęś ruskich ? może doszedłeś tez tutaj : https://autodata.ru/article/all/gdi_vreditelskiy_filtrik/

to bardzo logczny silnik - dziś te same problemy mają "NOWE TFSI"a pinina silnik wymyślili japońce przed 96 rokiem ( 96r to wystawa na któej już pinin stał ) . Nie cierpi brudnego zasiarczonego paliwa - bo w japonii paliwo ma kolor ... wody. Całość naszych problemów mamy dzieki naszym normom dopuszczeniowym paliw.. A co do logiki ? ona jest - tylko mechanik czyta "błąd 56" = bląd Ciśnienia paliwa = pompa .. a to znaczy nie prawidłowe ciśnienie w układzie paliwowym WYŻSZE lub NIŻSZE od zadanego na okres dłużej niż 2 sekundy.

żaden mechanik nie powiedział mi nigdy "za duże ma Pan ciśnienie" - ŻADEN.
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 13-08-2019, 19:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
Wysłany: 13-08-2019, 19:21   

Więc tak, powiedz mi proszę po czym poznać że spieniczyłem z wolframem? bo zeszlifowałem przebarwienia? Pod wolframem kolor jest taki sam czy inny? Czy mogę dokupić same blaszki do pompy czy muszę całą pompę bo nie uśmiecha mi się 1500 netto za regenerowaną płacić :)

Co do TPSa to nie uruchamiaj się proszę, korzystałem z wiedzy bardziej doświadczonych https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86701

Testu przelewowego nie robiłem, poza małymi wahaniami na obrotomierzu, nie mam powodów do narzekań, nie wydaje się palić jak smok więc nie kombinowałem. Poza tym auto usprawniłem w sobotę a mamy wtorek, szkoda, że nie napisałeś w piątek. Test przelewowy zrobię przy wymianie sitka i filtra z pompie o którym doczytałem w niedzielę, ale dziękuję że podkreśliłeś ten fakt.
Rozumiem, że przewody paliwowe poruszyłeś ze względu na drożność :) na przewodzie gumowym maj jeszcze "akcesoryjny" filtr paliwa, czyli dołożony przez poprzedniego właściciela. Wymieniałem go już raz, wymienię go razem z tym w pompie paliwa.
Filtrów w pompie WC nie mam, składałem żeby sprawdzić czy działa a że mam ich 20 to z pewnością też włożę. Pompę miałem rozebraną do golasa, wszystko co można było z niej wyjąć zostało wyczyszczone i przedmuchane sprężonym powietrzem. regulator jest tez przeczyszczony, tak jak i EGR. Wtrysków nie ruszałem, pierwszy raz słyszę że jest filtr przed wtryskami. Jeśli możesz, podpowiedz mi proszę jak się do nich dostać nie rozbierając silnika :) Jeśli jest taka możliwość :)

Do tej rosyjskiej strony nie dotarłem :) mam filtry od Chińczyków, mam jeszcze jeden oryginalny, nówka sztuka. Różnią się tym, że Chińskie, mają 4 maleńkie kropki na spodzie ale będę pilnował jak wyglądają siatki na nich.

Od razu powiem, dziękuję za chęć pomocy. Super, że jest ktoś kto chce pomóc i podpowiada :)
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
Wysłany: 14-08-2019, 07:19   

Cytat:
Więc tak, powiedz mi proszę po czym poznać że spieniczyłem z wolframem? bo zeszlifowałem przebarwienia? Pod wolframem kolor jest taki sam czy inny? Czy mogę dokupić same blaszki do pompy czy muszę całą pompę bo nie uśmiecha mi się 1500 netto za regenerowaną płacić :)


jak spolerowałeś na lustro - to ruszyłeś - a kolor wydaje się być taki sam / mówię ze swojego doświadczenia - sam nie dogrzebałem się do żadnej innej warstwy - polatałem 3-4 mies. I kolejna pompa. Ale wtedy były czasy że za używkę płąciło się 200-350 pln'a - później świat zwariował. Mnie spierniczył stary mechanik, miał wtedy może 70 lat, jechał po mnie jak po "łysej kobyle" - a sam myslałem o co facetowi chodzi, dobrze działa - dzwoniłem się pochwalić. Czy wykrakał ? myślę że po porstu wiedział. Też go pytałem o same płytki - on pracował w ASO Mitsu za czasów pinin'a - mówił że kupić się tego nie da, ale są dojścia - ja ich nie znalazłem. Był z drugiego końca Polski - wtedy chcialęm nawet do niego auto oddać - ale laweta przez pół polski ? bez sensu - sam mówił że już praktycznie nie pracuje, pracuje nad swoim projektem "triumph'a spitfire'a" - mialiśmy o czym pogadac bo za dzieciaka takiego miał mój ojciec..

Cytat:
Co do TPSa to nie uruchamiaj się proszę, korzystałem z wiedzy bardziej doświadczonych https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86701
to proste jest wątku nawet nie otworzę, sam ustawiałem / demontowałem - wymieniałem .. napisałem jak jest. NIe jest to kosmologia - zwykle przy dokręcaniu imbusa sterującego ( większe ucho ) się przestawia .. ustawiasz mu 0,5 - dokręcasz i już masz 0,46 - wtedy bierzesz poprawkę, ustawiasz 0,55 i na dokręconym zbija do 0,5 i BINGO. ok czytałem to Bartek pisał = jest OK,

Cytat:
Poza tym auto usprawniłem w sobotę a mamy wtorek, szkoda, że nie napisałeś w piątek
mało tu zaglądam odkąd pojawiły się wątki "jak wymienić żarówke w migaczu".

Cytat:

Rozumiem, że przewody paliwowe poruszyłeś ze względu na drożność :) na przewodzie gumowym maj jeszcze "akcesoryjny" filtr paliwa, czyli dołożony przez poprzedniego właściciela. Wymieniałem go już raz, wymienię go razem z tym w pompie paliwa.

jak wymienisz ten duży stanowiący obudowę pompy sam zadecyduj czy Ci ten dołożony potrzebny. Przewody czyściłem dla swiętego spokoju maszyną LiquidMOlly - dla na prawdę świętego spokoju bo byłem po wymianie rury wlewu paliwa, baku, pompy niskiego, filtra w baku, pompy wc , regulatora, wtrysków - a że fuel rail ma być czysty - dla świetego spokoju przeczyściłem przewody. Żby być 100% pewnym ze nie zosawiam tam osadu, który zacznie znowu podróżować czy piasku czy czegokolwiek.



Cytat:
Filtrów w pompie WC nie mam, składałem żeby sprawdzić czy działa a że mam ich 20 to z pewnością też włożę
włoż are oryginały do tego zrobione - po numerach katalogowych, jak ruscy pisali - są identyczne ale nie przeznaczone do pomp WC i w tym ciśnieniu po prostu same się zabjają / zatykają od tego że są.

tu masz fotki moich wtrysków - filterek sam zobaczysz : są od góry po zdjęciu listwy https://photos.app.goo.gl/nmZo9fwxgybWcVcr5

Cytat:
mam filtry od Chińczyków
- no sam ni wiem czy jest sens ich zakładania. Wg tego co pisza ruscy - ja latam już bez żadnych filtrów.

Sam miałęm ten przypadek o wyższym ciśnieniu - po poskładaniu wszystkiego do kupy, gdzie na logikę nie było sie do czego przyczepić - na rozgrzanym stawał i dalej nie chciał jechać - WSZSYTKO było czyste .. nie było sensu rwać tego wszystkiego jeszcze raz - jak ledwo złożone.
po może miesiacu zacząłem wszytko rozbierać - i jakie było moje zdziwienie jak filterek w pompie powrotny ZNOWY czymś się zapchał - a sprawdzane to było pierdylion razy .. pewnie jakis paproch został po czyszczeniu i ruszył się niespodziewanie w ostatnią drogę..i co ? ECU stwierdziło że odcinamy zapłon - inaczej przeładowanie ciśnienia // ot protekcja.

wracając do ukłądu pompy i ciśnienia.
skoro wiesz już że pompa i płytki działają jak "im szybciej pompujesz tym więcej napompujesz"
skoro wiesz i zrozumiałeś zasadę działania regulatora ciśnienia - jako prostego "upuszczacza" ciśnienia mechanicznego - po przekroczeniu granicznego ciśnienia po prostu sie uchyla. To wiesz że ten układ żeby poprawnie pracować nie potrzebujue elektroniki. Znika magia. Mechaniczna pompa i mechaniczny zawór upustowy. Zwróć zatem uwagę na elementy trzymające cisnieie w pompie wc - a to znów prosty układ zaworka z kuleczką i sprężynką( przylgnia kuleczki / stopnień wybicia sprężynki - jeden koleś miał pękniętą i zastąpił ją ? "sprężynką od długopisu !!! xDDD mam nadzieje że doraźnie xDDD). IMHO wiele przypadłosci leży właśnei tam. Widziałeś na pewno w pompie dużo utlenionego paliwa, robi sie z tego taki nalot chropowaty - pomyśl o przylgniach w pompie właśnie zaworków, tam też musiało się to odłożyć. Bo nie wem jak płytki musiałyby być wybite, żeby nei napiompowac tego ciśnienia NIC - natomiast kuleczka i jej przygnia, czy pęknięta sprężynka - powoduje to, że może sobie i płytka być jak lustro - a ciśnienie i tak będzi uciekało. Czunik ciśnienia to jedynie info do ECU żeby reagowac na anomalie - falowanie obrotów to nic innego jak "podnieśmy obroty silnika bo to powoduje zwiękzenie cisnienia które nam jest potrzebne, a za moment - cisnei nie jest OK - ale czemu takie duże obroty ?" i zaczyna sie taniec. Pojęcie tego banalnego układu zajęło mi rok walki - a jestem po przeciwnej stronie mechaniki // to nie moja bajka - ja się na tym nie znam. w PL mamy mechaników "a może to" "wymieńmy to" "a jak wymieniliśmy i dalej to samo to pewnie to" - dla tego ująłeś mnie ruskimi forami - bo tam ludzie próbują zrozumieć i naprawić. a u nas tych od "zrozumieć" to nie spotkałem.

Jeżeli lubisz swoje auto - a widzę że bakcyl połknięty - po wszystim zamontuj oil catcher'a na odmie - pomożesz silnikowi najbardziej z możliwych modów ( wzięte właśnei ze stron rosyjskich ) .
 
 
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
Wysłany: 16-08-2019, 23:15   

Przepraszam, że tak długo nie odpisywałem ale praca, rodzina itp :) Założyłem dziś nowe opony i się buźka cieszy :)

U mnie w pompie były a raczej są sprężynki od długopisu. Stąd najpewniej falowanie obrotów. Niestety, dzwoniłem do serwisu mitsu i nie są w stanie udzielić mi żadnych info bo auto nie jest na europejskim VINie i im nic nie wyskakuje. Nie wiem nawet jak miały by wyglądać te sprężynki, obie są różne. Z pompy WC mieliśmy wyciągnięte wszystko co dało się wyciągnąć. Chętnie przytuliłbym pompę w pieniądzach o których piszesz, miałbym z głowy ;) Przewodów czyścił nie będę, akcesoryjny filtr zostawię.

Rozumiem,że jeździsz bez filterków we wtryskach czy bez filterków w ogóle?
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
Wysłany: 17-08-2019, 09:01   

adam_6891 napisał/a:

Rozumiem,że jeździsz bez filterków we wtryskach czy bez filterków w ogóle?

kompletnie bez - ale nie można tego polecać. Po otwarciu ( rozcięciu ) tego dużego filtra w baku, którego Ci fotki zamieściłęm, pomyślałem że tamtędy i tak nic nie przejdzie. to po co mi dodatkowe. Ten filtr w Baku jest na 150 tys = raz wymieniony - przeżyje auto - wczśniej go ruda zje definitywnie. Gdyby sie zapchal jakimś cudem, pewnie na czas wymiany na nowy włożyłbym 1 filterek na wejscie do pompy WC - jakby się jakiś paproch w podróż wybrał ( pewnie przy wymianie filtra to możliwe ) .. ale wiecej ? na logike mi nie potrzebne.
 
 
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
Wysłany: 18-08-2019, 12:46   

Ja zostawie sobie "akcesoryjny" filtr paliwa, koszt 20 zł a nie będę musiał pompy otwierać co rusz. Odnośnie filterków, się zobaczy :)

No mój jest zdrowy, jeden plus. Miał jedną dziurę na podłużnicy ale już zrobione. Jakoś we wrzesniu konserwacja całego podwozia, nadwozie jest polakierowaniu ze dwa lata temu więc bez problemu, wygląda ok. teraz tylko żeby jeździł ok :D

Nie ma ktoś na sprzedaż pompy WC w normalnych pieniądzach. W sumie nie potrzebuje całej pompy, tylko sprężynki i blaszki :D
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 18-08-2019, 12:57   

Czytałeś moje PW co ci wczoraj napisałem?
_________________

 
 
adam_6891 
Nowy Forumowicz
rookie

Auto: PININ 1999 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Siemirowice
Wysłany: 18-08-2019, 13:12   

Skrzynka pusta...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.