Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA |
Autor |
Wiadomość |
adikowaty24
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-05-2019, 21:19
|
|
|
Dawid1111 napisał/a: | to w końcu te szklanki od tego amerykańca ktoś montował? działa to/
u mnie w aso jedna szklanka - uwaga - 95 zł |
W Pz szklanki po 65 zl w ASO ,95 zl to ogrom za szklanke ;D |
|
|
|
 |
sitwaczek
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer, 2.0, 150KM, 2016r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2019 Posty: 1 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: 24-06-2019, 15:23 [CY4A 2.0] Czy można założyć gaz do Lancer 2.0
|
|
|
Witam. Chciałbym się Was poradzić w kwestii założenia gazu do Lancera, z silnikiem MIVEC 2.0, 150KM z 2016 roku, wersja amerykańska z automatyczną skrzynią biegów
Każdy gazownik mi powie że tak tak, gaz będzie dobry i wszystko będzie grało. Jak myślicie? Będzie wszystko że sobą trybić? Nie będzie większych problemlw? Z góry dziękuję za pomoc! |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 24-06-2019, 18:06
|
|
|
Zależy kto jak i co założy. W delikatnym silniku wszystko musi być perfekcyjnie, nawet drobne błędy mogą skutkować remontem głowicy. Nie wiem jak dokładnie w Twojej wersji bo amerykańskie wersje często się różniły od europejskich. Jeśli silnik ten nie jest delikatny to nie powinno być problemów tylko oczywiście zależy to od uczciwości i fachowości gazownika. |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 05-08-2019, 07:00
|
|
|
Sorry, ale odrazu odrzuciła mnie reklama BRC w postaci paskudnej, nieustawnej listwy wtryskowej |
|
|
|
 |
adikowaty24
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-08-2019, 20:31
|
|
|
Ja mysle ze to lekka przesada ,regulacja jak najbardziej .Ale ja wyznaje zasade ze o auto trzeba dbac ,jezeli ktos zdecydowal sie na lancera to mysle ze bral pod uwage wszystkie konsekwencje.
Mam znajomego gdzie Lancer przejechal 250k km na gazie i glowicy ani gniazd nic nie ruszylo.Brak lubryfikacji ,dobrze dostrojona instalacja. |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 06-08-2019, 11:16
|
|
|
Może po prostu model z wzmocnioną głowicą. |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
adikowaty24
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-08-2019, 18:31
|
|
|
Golotheman napisał/a: | Może po prostu model z wzmocnioną głowicą. |
Niestety nie ,polski salon |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20985 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-08-2019, 19:45
|
|
|
adikowaty24 napisał/a: | Niestety nie ,polski salon |
Ale te z polskiego też miały . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Golotheman
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 448 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-08-2019, 11:59
|
|
|
adikowaty24, tylko po VIN-ie się dowiesz. Albo po Piwie |
_________________ Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 |
|
|
|
 |
adikowaty24
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2019 Posty: 18 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13-08-2019, 20:33
|
|
|
Golotheman napisał/a: | adikowaty24, tylko po VIN-ie się dowiesz. Albo po Piwie |
Pewnie masz racje ,chociaz mysle ze i wzmacniane gniazda da sie wypalić nie regulujac luzu |
|
|
|
 |
paweuuu
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Bolechowice
|
Wysłany: 11-09-2019, 07:48 Lancer 2.4 + LPG
|
|
|
Posiadam świeżego Lancera 2.4 AWC CVT i noszę się z zamiarem zamontowania instalacji LPG. Jestem tym wszystkim bardzo przejęty, bo naczytałem się o regulacji luzów zaworowych i o niewzmacnianych zaworach.
Założyłem osobny wątek ponieważ silnik 2.4 występuje dość rzadko w PL.
Chciałbym poradzić się właścicieli aut z tym motorem - jaka u nich instalacja się sprawdziła, może ktoś z was jest z małopolski /Kraków/ i doradzi sensownego gazownika.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
juar_78
Forumowicz
Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 461 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 11-09-2019, 08:16
|
|
|
Na Śląsku to bym Ci doradził kilku.
Mój mechanik, co siedzi w Mitsubishi, utrzymuje, że na dobrze wykonanej i wystrojonej LPG, przy zmianie oleju co 10 tys., silniki są trwałe, także na LPG. Ma klientów ponoć, którzy zrobili po 150 tys. na LPG i w tym czasie raz była tylko wykonywana regulacja luzu. Co prawda jego uwagi dotyczyły bardziej 1.8 i 2.0, lecz to przecież ta sama rodzina silników.
Z AWC czy sprawdzałeś jaka butla tam wejdzie? Czy nie jest tak (jak w ralliart), że 4x4 powoduje, że wnęka jest tylko na dojazdowe koło? |
|
|
|
 |
paweuuu
Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Paź 2015 Posty: 32 Skąd: Bolechowice
|
Wysłany: 11-09-2019, 08:20
|
|
|
Dzięki, za odpowiedz.
No niestety we wnęce nie mieści się pełne koło. Muszę się upewnić.
Co do Śląska... Przeraża mnie jeżdżenie na ewentualne regulacje po za Małopolskę. W teorii nie ma problemu, a potem się okazuje, że każdy serwis pracuje 8-16 w tygodniu, a w sobotę w ogolę. |
|
|
|
 |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 369 Skąd: z PL
|
Wysłany: 11-09-2019, 08:45
|
|
|
paweuuu napisał/a: | W teorii nie ma problemu, a potem się okazuje, że każdy serwis pracuje 8-16 w tygodniu, a w sobotę w ogolę. |
Dokładnie mam to samo. Niby nic się złego nie dzieje ale nie mam jak zrobić serwisu gwarancyjnego (dwa filterki do wymiany)
gdyż wracam późno a w każdą sobotę warsztat LPG jest zamknięty. |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
|