 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[II 3.0 V6] Zatarlem silnik. Pytanie o czesci |
Autor |
Wiadomość |
cangur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander XL 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 03-07-2019, 13:47 [II 3.0 V6] Zatarlem silnik. Pytanie o czesci
|
|
|
Witam. Zatarlem silnik. Pechowo lub lub zostałem wpasowany na minę, nieistotne, fakt zaakceptowalem.
Pytanie moje jest takie: od jakiego silnika pasują flaki? Wiem że Pajero ma podobne. Kupno oryginalnego jest ciężkie, a i z częściami widzę że też nie łatwo. Jeszcze do końca nie wiem co tam się skończyło, będę wiedział jutro. Remontować? To opłacalne? |
|
|
|
 |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 27-07-2019, 16:31
|
|
|
Nie baw się w remonty, szukaj/sprowadz silnik
1000$ w USA
https://www.ebay.com/itm/...75.c10#viTabs_0
Co się stało , konkretnie?
Masz pewność jaki zakres remontu przeprowadzić?
Za duże koszta
współczuję |
_________________ 4x4 ForEver |
|
|
|
 |
toppk
Forumowicz
Auto: O2, glonojad, 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2014 Posty: 95 Skąd: RW
|
Wysłany: 06-08-2019, 18:45 Re: Zatarlem silnik. Pytanie o czesci
|
|
|
cangur napisał/a: | Remontować? To opłacalne? |
No bez jaj! Toż to nierealne/nieopłacalne/głupie/nierozsądne.
Posłuchaj kolegi wyżej. |
|
|
|
 |
cangur
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander XL 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 8 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 04-09-2019, 10:34
|
|
|
Sprawa troche sie przeciagnela u mechanika ale wszystko zostalo rozebrane i zdiagnozowane. Przekopujac internet czesci w polsce do silnika sa praktycznie niedostepne.
Po rozebraniu silnika okazalo sie:
zatarty wal korbowy na dwoch panewkach
Pierscienie na tlokach zajechane
W 2 cylindrach rysy ale podobno do lekkiego honowania
Tloki niezniszczone, glowice rowniez bez uszkodzen
Koszt naprawy w szlifierni z dorobieniem panewek, uszczelkami, regenaracją zaworow, planowaniem glowic i pierscieniami : 5500zl
Zatarcie powstalo prawdopodobnie przez awarie pompy olejowej.
Zdecydowalem sie na remont bo wydaje mi sie ze to lepsze wyjscie niz kupno silnika w nieznanym stanie |
|
|
|
 |
apikus
Mitsumaniak

Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 1932 Skąd: Staniszów
|
Wysłany: 28-11-2019, 08:53
|
|
|
czy można silnik 6B31 zamienić na inny w miarę łatwo? |
|
|
|
 |
|
|