| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Sonda lambda 1.8 MPI |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | tony.zielony   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Pinin
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 02 Sty 2019
 Posty: 29
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2019, 15:47   Sonda lambda 1.8 MPI |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 Niestety kupiłem dzisiaj złą sondę lamda tzn posiada złą kostkę rodzaju żeńskiego zamiast męskiego.
 Na domiar złego wkręciłem ją odpaliłem silnik w celu zweryfikowania szczelności (oddać nie mogę)
 W tej chwili mogę albo kupić drugą sondę lub też zmienić kostkę od instalacji auta co polecacie bo tej od sondy to podobno przecinać nie można?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-09-2019, 16:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dlaczego nie można przecinać? Przecież są sondy uniwersalne gdzie obcinamy od starej sondy wtyczkę z kawałkami przewodów i łączymy z przewodami nowej. Tylko nie lutujemy tylko łączymy za pomocą tulejek zaciskowych dokładanych do sond uniwersalnych. Ważniejsze jest jaką moc ma grzałka nowej sondy, czy jest taka sama jak w oryginale. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |