Demontaż reflektora i brak pre-regulacji poziomu zenonów. |
Autor |
Wiadomość |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 09-09-2019, 11:29 Demontaż reflektora i brak pre-regulacji poziomu zenonów.
|
|
|
Czołem,
Po wakacyjnym przebiegu 9600 km nastał czas na drobne remonty naszego O3 2013
Mam do was prośbę o pomoc przy poniższych robótkach:
- jak bezpiecznie zdemontować reflektor xenon po stronie pasażera w celu dostania się do śrub trzymających urwany spryskiwacz, muszę wymienić spryskiwacz i chyba najprościej dostać się do niego po zdemontowaniu lampy - nie chcę narobić szkód.
- spryskiwacz może być zamiennikiem, jakim czy tylko OE - jakieś konkretne propozycje?
- gdzie szukać przyczyny braku "samoregulacji" świateł, może jest jakaś typowa usterka czujnika/ów powodująca brak "bujnięcia snopa" światła po zapaleniu auta, jak to do tej pory było, było ale teraz nawet nie dygnie i mam wrażenie, iż świecą troszeczkę za blisko.
Dziękuje. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21045 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 09-09-2019, 12:01
|
|
|
Co do samoregulacji to może standardowo zapiekł się czujnik samopoziomowania na zawieszeniu.
Co do spryskiwaczy to możesz poszukać u Chińczyka, ale jak z jakością to nie wiem.
Co do lamp to poszukaj w manualu w dziale:
54A-CHASSIS ELECTRICAL
- HEADLAMP
oraz
51 -EXTERIOR
- HEADLAMP WASHER
http://mmc-manuals.ru/man...13/index_M1.htm |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 10-09-2019, 11:44
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | Co do spryskiwaczy to możesz poszukać u Chińczyka |
Dzięki wielkie za pomoc!
Na chińczyka niestety nie mam czasu, może wstyd się przyznać nie kupowałem jeszcze nic na Ali do tej pory tylko eBay, dlatego musze skupić się na rodzimym rynku chciałem kupić wymienić i już, jednak są 3 rodzaje tych spryskiwaczy, zatem najpierw musze zdemontować jak będzie możliwość sczytać S/N bądź złożyć go do kupy i porównać na obrazkach ofert
Podeślesz jakiś sajt z serialami części i ew. shematami "gdzie co i jak" siedzi - zawsze to bliżej w szukaniu danej części. To moje pierwsze Mitsu i jeszcze nie ogarnąłem wielu tematów.
Coś mi świta, iż regulacja jakoś przestała działać po wizycie w ASO na odpięciu wałków.
Może coś porozłączali będę niebawem na wymianie uszczelniacza to zerkną.
Choć wolę to zrobić sam - gdy się powiedzie to większa satysfakcja i taniej. Tylko wiedzy mi brakuje . |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21045 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 10-09-2019, 15:01
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | po vinie poszukaj numeru OE. |
VIN error |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21045 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-09-2019, 16:54
|
|
|
Podeślij mi na PW vin auta to sprawdzę w domu i podam ci numer spryskiwacza.
[ Dodano: 10-09-2019, 23:44 ]
Wg. vinu spryskiwacze musisz szukać po numerach:
8264A193 (lewy)
8264A194 (prawy)
Ceny na wschodzie: lewy 70€ a prawy 95€, oczywiście oryginały. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
benicjusz
Forumowicz
Auto: O III 2.2 DiD AT AWD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2019 Posty: 113 Skąd: Warszawa/Kałuszyn
|
Wysłany: 16-09-2019, 10:41
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | 8264A194 (prawy) |
Bizi78 dziękuję za pomoc w szukaniu numeru i za wsparcie mentalne. Zdemontowałem plastiki pomiędzy reflektorami z zamiarem wyjęcia reflektora . Reflektora nie udało mi się wyjąć, to podszedłem od drugiej strony i jak widać na fotce. Kilka spinek przy nadkolu, dwie pod spodem i jedna śruba z przodu.
Jak się wie co i jak to roboty na 12 minut, największy problem miałem podczas składania z dopasowaniem spinek do niepotrzebnie zdemontowanych plastików pomiędzy reflektorami. Straty 3 spinki połamane jedna urwana oraz konieczność ustawienia prawego światła bo troszkę nim ruszałem, także niepotrzebnie, w celu wyjęcia.
Regulacja świateł działa, tylko robi to chwilę po uruchomieniu.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|