Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z napięciem colt czt
Autor Wiadomość
kotulTBG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019
Posty: 6
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-09-2019, 07:03   Problem z napięciem colt czt

Witam.
Od pewnego czasu jestem posiadaczem colta czy 1.5turbo. Od jakiegoś czasu mam problem z napięciem. Napiecie na akmulatorze wynosi 15-15,5v. Regenerowane alternator I nic to nie pomogło kupiłem więc alternator używany od takiego colta założyłem to I dalej nic się nie zmieniło podstawialem sterownik silnika też nie dalo. Znalazłem gdzieś na forum taki problem z carisma Ale właściciel potu napisał że nie jest to wina regulatora napięć i że problem rozwiązany jak ktoś wie o co chodzi bardzo proszę o pomoc bo mi się już pomysły wyczerpały bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i życzę miłego dnia ;)
 
 
Markatmag 
Forumowicz


Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Wrz 2015
Posty: 97
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-09-2019, 16:08   

Regulator napięcia. W sumie sam sobie odpowiedziałeś :)
 
 
kotulTBG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019
Posty: 6
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-09-2019, 16:14   

Regulator napięcia był wymieniany I nic to nie dało dlatego kupiłem oryginalny cały alternator I dalej to samo, poza tym napisałem w tym poście że ktoś na forum napisał że NIE jest to problem z regulatorem napięcia
 
 
Markatmag 
Forumowicz


Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Wrz 2015
Posty: 97
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-09-2019, 16:20   

Regulator wymieniłeś na nowy?
 
 
kotulTBG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019
Posty: 6
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-09-2019, 16:25   

Tak
 
 
Markatmag 
Forumowicz


Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Wrz 2015
Posty: 97
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-09-2019, 16:34   

Napięcie 15-15,5V to na wolnych obrotach?
Przy zwiększaniu do 2,5-3000 wzrasta do?
 
 
kotulTBG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019
Posty: 6
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-09-2019, 16:36   

Na wolnych 15, A na wyższych skacze do 15.5
 
 
Markatmag 
Forumowicz


Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Wrz 2015
Posty: 97
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-09-2019, 16:39   

Masz miernik walnięty albo pecha i trafiłeś nowy uszkodzony regulator.
Innej opcji nie widzę.
 
 
kotulTBG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019
Posty: 6
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-09-2019, 16:46   

Miał bym takiego pecha że dwa razy bym trafił na walniety regulator ? Poza tym jakiś koleś miał identyczny problem I napisał tylko że nie jest to wina regulatora
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-09-2019, 16:48   

Regulatory w zamienniku są przeważnie kiepskie, przynajmniej w innych modelach mitsu.
Tylko dziwne, że używany altek tez kiepsko ładuje, chyba że w nim też regulator był już wymieniony na chińczyka :wink: .
Najlepiej by było podmienić altek od sprawnego auta.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
kotulTBG 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019
Posty: 6
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 12-09-2019, 16:51   

Dręczy mnie też ten facet na forum napisał tylko "Nie jest to wina regulatora problem rozwiazany". A problem identyczny kropka w kropkę
 
 
Markatmag 
Forumowicz


Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy
Dołączyła: 06 Wrz 2015
Posty: 97
Skąd: Katowice
Wysłany: 12-09-2019, 20:35   

kotulTBG, Nie wiem 8) Technicznie to sprawcą może być wyłącznie ta część alternatora. Sterownik silnika to możesz "spalić" jeżdząć z takim ładowaniem.

1. Sprawdź miernik na zwykłej nowej baterii AA lub jakiejkolwiek innej (chyba że znasz łatwiejszy sposób)
2. Wymień sam, nowy oryginalny regulator - koszt góra 300zł lub oddaj cały alternator do porządnego fachowca.

Swoją drogą na altka po regeneracji zapewne dostałeś gwarancję (?)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.