Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Uniwersalne auto
Autor Wiadomość
lis1994 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 2
Skąd: Łowicz
Wysłany: 01-10-2019, 17:31   Uniwersalne auto

Na początku chciałbym się przywitać (wiem, że jest temat specjalny do tego, ale nie posiadam jeszcze mitshubishi, więc nie wiedziałem czy moge ;p)

Stoję przed wyborem auta, do pracy mam 35 km, a więc dziennie minimum 70 km będzie robione, dlatego szukam ekonomicznego auta. Myślę o mitshubishi outlander I z silnikiem 2.0 i oczywiście lpg. Marzy mi się turbo jednak ponad wszystko stawiam oszczędność. Nie decyduję się na sedana, itp. ponieważ co weekend jestem w lesie, łąkach, itd. Nie stać mnie na posiadanie 2 aut, dlatego myśle o SUVie. Nie wymagam żeby miał funkcje offroadowe, chodzi mi tylko żeby wjechał w droge polna, szutrową i poradził sobie w lekkim terenie.

Podsumowując potrzebuje auto, które spełnia cechy takie jak:
- ekonomiczne spalanie i eksploatacja
- lpg, lub możliwość założenia lpg
- prześwit umożliwiający jazdę po drodze polnej i leśnej
- auto, które mi się podoba, a outlander mi się bardzo podoba ;)
- auto, na które mnie stać, tj. chce przeznaczyć na auto 15 tysiecy, reszta na start ;)

Proszę o pomoc czy outlander I spełni moje oczekiwania, czy może sobie odpuścic i proponujecie co innego? Pozdrawiam
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-10-2019, 17:39   

Jeżeli chodzi koszty to Outlander Turbo robi 100 kilometrów poniżej 30zł na lpg więc uważam że to dobry wynik jak na auta tego segmentu. Niestety 15.000 to trochę za mało żeby cieszyć się w miarę zadbanym egzemplarzem który będzie jeździł a nie stał u mechaników.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
lis1994 
Nowy Forumowicz

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2019
Posty: 2
Skąd: Łowicz
Wysłany: 01-10-2019, 17:48   

Mam pewien zakres tolerancji, jednak chciałem sobie zostawić troche na start. Dosyć dużo jest ogłoszen na otomoto i olx za 15 -16 tysi. W tych cenach głównie wysteouje rocznik 2003 i 2004 a przebiego okolo 200000, czy warto interesować się autem z tego roku i z przebiegiem 200000km?
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 01-10-2019, 21:20   

Jeżeli chodzi o outlandera 1 generacji, z silnikiem 2.0 4G63 to nie zwracaj uwagi na przebieg 200+ tylko na stan techniczny auta. To jest japoński silnik benzynowy ze starej szkoły a nie współczesne badziewia.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 03-10-2019, 14:16   

lis1994 napisał/a:
W tych cenach głównie wysteouje rocznik 2003 i 2004 a przebiego okolo 200000, czy warto interesować się autem z tego roku i z przebiegiem 200000km?


Jeśli na start planujesz mieć załóżmy ok. 5 tys. zł, to ja bym odpuścił outlandera.
Najdroższe awarie powodowane przez szalejącą rdzę są wspólne niezależnie od wersji silnikowych, a nie zawsze są oczywiste i proste do wykrycia w trakcie kupowania auta. Potem może wyjść niemiła niespodzianka, w której spokojnie utpisz kilka tysięcy złotych.

Auto jest fajne i się dobrze sprawuje o ile jest faktycznie zadbane i zrobione na tip-top.
Ale takich aut się w naszym kraju nie sprzedaje.
Także albo musisz każdą śrubkę prześwietlić, albo mieć asekuracyjnie zapas gotówki.
 
 
stickman 
Forumowicz

Auto: O1 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Kwi 2017
Posty: 143
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2019, 23:28   

Szczerze mówiąc, nie wiem czy powinieneś być zachęcany czy raczej zniechęcany, przy czym to drugie ma mieć raczej charakter nakłonienia Cię do dość gruntownego przemyślenia zakupu, a w przypadku aut które się "po prostu podobają" nie jest to łatwe. A Outlander jest autem z tego właśnie gatunku, przynajmniej wydaje mi się że dla większości w którzy w niego wpadli po same uszy ;) .

Po pierwsze, to jest naprawde świetne auto, więc Twoje zainteresowanie nie dziwi.
Ale to jest auto które ma już swoje lata, a jak wcześniej piszący skrobneli, sprawy korozyjne tu dają mocno popalić . Więc zdecydowanie auto wymagałoby bardzo silnej weryfikacji pod tym względem. Z tego co widziałem sam, jak i czytam i słyszę, przegląd rynku pod tym względem to jest szukanie przysłowiowej igły w stogu siana. Jak już przeczytałeś, aut w dobrym stanie raczej nikt się nie wyzbywa, więc raczej nie za bardzo możesz się realnie nastawić na kupno takiego przy którym nie będzie trzeba spędzić sporo czasu i wydać dużo pieniędzy. Jednego i drugiego, a czas to pieniądz. Więc pytanie, ile masz na to przeznaczonych i jesteś gotów poświęcić ;) .

Doprowadzenie auta do zadowalającego stanu napewno przyniesie radość, pytanie czy Cię na to stać w obu kategoriach (pieniądze i czas). A bardzo mocno musisz się na to szykować.

Chyba że trafisz kogoś np. z tego forum kto sprzedaje auto w dobrym stanie i wycenił je rozsądnie, ale to byłby raczej duży łut szczęścia.

Piszę to jako osoba która w ciągu 2 lat od zakupu w celu doprowadzenia auta do stanu który uważam dla mnie za akceptowalny dla takiego auta, wydała naprawdę sporo kasy. Nie jest idealnie i pewnie nigdy nie będzie, ale jest już przyjemnie i jest coś w rodzaju satysfakcji, a użytkowanie auta cieszy bez większych przebitek irytacji.

Także po prostu weź pod uwagę że jest to już nastoletnie auto raczej dla pasjonata i zdecydowanej na taki wybór osoby. Raczej rzadkie, ze swoją silną specyfiką, a nie jakiś przysłowiowy szeregowy focus czy golf którego kupisz raz-dwa, potrzebne części dokupisz z setek innych dawców, a jak się nie spodoba to bez straty albo z taką która nie boli sprzedasz za miesiąc.

Także szukać warto napewno, ale chyba też lepiej założyć że będąc odpowiednio przygotowanym, albo znajdziesz to właściwe dzięki sprzyjającemu losowi, albo trafisz na przypudrowane padaki i zdecydujesz że dalej szkoda Twojego czasu.

[ Dodano: 05-10-2019, 23:33 ]
Co do podanych cen jakie wymieniłeś z ofert, potwierdza się znowu obserwacja że ceny O1, mimo starzenia się auta, stanęły w miejscu od jakiś 2-3 lat. Ciekawe czy to kwestia "inflacji" czy wzrostu zainteresowania tym modelem. I ciekawe jak się przekłada na faktyczne zainteresowanie wśród potencjalnych kupujących. Rynek jest przesycony już tak wszelaką konsumpcją, że możnaby teoretycznie powątpiewać że prócz pasjonatów, znależć sprzedającemu nabywcę będzie dość trudno.
 
 
Danielson 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.0 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Bstok
Wysłany: 07-10-2019, 21:50   

Proszę zapoznać się z regulaminem forum.
Ostatnio zmieniony przez Bzyk_R1 07-10-2019, 23:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
b14ck 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2003 2l
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2019
Posty: 15
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 15-10-2019, 13:58   

Witam na start powiem że jestem tu nowy.
Mam Mitsubishi Outlandera 2.0 4x4 136hp, od nie dawna z przebiegiem 170 tyś, i zapłaciłem za niego 14tyś
Generalnie w tym modelu nic nie było do wymiany, jak sprawdzałem, był doinwestowany i zadbany bardzo, w dodatku tylko co musiałem w nim zrobić to wymienić olej i nic więcej, wszystko chodzi jak igiełka.

Więc to zależy jak trafisz, i najlepiej się upewnić co kupujesz na stacji diagnostycznej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.