Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Typy napędów
Autor Wiadomość
EQR 
Nowy Forumowicz

Auto: A4 b6, 1.8T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 03-10-2019, 09:53   [2.8 TD] Typy napędów

Witajcie,

Przeglądałem forum i nie znalazłem jasnych informacji dla "zielonych"

Przymierzam się do zakupu Pajero II z silnikiem 2,8TD albo ewentualnie 2,5TD
Mamy dwa auta:
-> Długi z napędem Super Select
-> Krótki z napędem Easy Select

Krótki (3 drzwi) wiadomo, jest okrojony o blokadę między osiową i blokadę tylnego mostu.

Natomiast w długim(5 drzwi) są rozbieżności na internecie stąd moje pytanie:
W Super Select tylny most jest na:
- LSD + opcja blokady czy
- tylko LSD czy
- Otwarty + blokady ?

Przedni most jest tylko Otwarty czy też z LSD ?

Do tego LSD jest na bazie torsena czy wiskozie ?

Szukam też opinii o SS jak z "żywotnością" - teren będzie średnio łatwy - w sumie Audi A4 b6 Quattro daje radę - ale jest za niski, no i szkoda brudzić osobówkę w błocie. Więc raczej pytanie pod kątem "niezniszczalności" napędu bo wiadomo samochód ma sporo lat i nie wiadomo co mogło się dziać wcześniej.
 
 
Maniek_Oka 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 05-10-2019, 10:56   

jezeli chodzi o dlugiego to przy napedzie super select masz mozliwosc jazdy po czarnym( miedzyosiowa roznicowka z mozliwoscia blokady), natomiast tyl jest otwarty z mechaniczna blokada. przod otwarty. mam SS i jak narazie bezproblemowo
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 05-10-2019, 14:04   

Maniek_Oka napisał/a:
jezeli chodzi o dlugiego to przy napedzie super select masz mozliwosc jazdy po czarnym( miedzyosiowa roznicowka z mozliwoscia blokady), natomiast tyl jest otwarty z mechaniczna blokada. przod otwarty. mam SS i jak narazie bezproblemowo


U Ciebie tył otwarty.
Przykładowo Waldek ma blokadę tyłu.

To się ma, co się kupi. Tylko trzeba uważać na przełożenia mostów - muszą być identyczne.
Zdaje się, że jakaś jedna hamerykańska firma robiła blokadę do przodu. Ale z racji konstrukcji jest to skomplikowane i drogie.
Tył może być otwarty, z LSD (nie wiem, jaki typ), lub mechaniczna blokada.
Dodam jeszcze, że mogą być amortyzatory o regulowanej twardości.

Więcej może napisze Zbyszek.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.