[2G] filtr stożkowy w eclipse 4G63 |
Autor |
Wiadomość |
micheal23 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-04-2007, 22:03 [2G] filtr stożkowy w eclipse 4G63
|
|
|
Witam czy to prawda ze jest niemozliwe zebym załozyl rure od samego poczatku i filtr stozkowy na końcu ??ze niby musze zostawic przepływomierz bo jak go usune to wtryski beda mi szalały i bede mial spalanie jak czołg?? |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-05-2007, 01:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-04-2007, 23:59 Re: filtr stożkowy w eclipse2G 4G63
|
|
|
micheal23 napisał/a: | Witam czy to prawda (...)ze niby musze zostawic przepływomierz bo jak go usune to wtryski beda mi szalały i bede mial spalanie jak czołg?? |
Tak. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
micheal23 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 17:07
|
|
|
to w ktorym dokładnie momencie moge wsadzic rure ze stozkiem??zilustruj troche mi to..;-) |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 20:05
|
|
|
Obojetne jak to wstawisz, musi byc jedynie zachowana kolejnosc: filtr-przepływomierz-przepustnica. najlepiej chyba bylo by szczelnie zamontować stożek na przeplywomierzu i do tego przymocowac rure. |
|
|
|
 |
mcrec [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 21:22
|
|
|
I nie zapomnij odizolować ten stożek tak ,aby nie ''łykał'' ciepłego powietrza... |
|
|
|
 |
micheal23 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 22:12
|
|
|
nio z tym cieplym powietrzem to pamietam;-)...dzieki za rady... |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 14:45
|
|
|
A jest jakas zmina po załozeniu stozka??? czy generalnie jest to tylko bajer w postaci dzwieku wydobywajacego sie z pod maski???? |
|
|
|
 |
novy
Mitsumaniak

Auto: EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 320 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31-08-2007, 15:51
|
|
|
Musisz zachować równowagę - tyle powietrza ile wleci tyle musi wylecieć - czyli bez zmiany układu wydechowego nic to nie da... |
_________________ EA5A SE
N14 SR20DET - Turbo przeciąg
 |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 16:02
|
|
|
novy napisał/a: | Musisz zachować równowagę - tyle powietrza ile wleci tyle musi wylecieć - czyli bez zmiany układu wydechowego nic to nie da... |
Tutaj sie nie zgodze. Jest dobrze to zrobic ale to nie jest warunek konieczny.
Sama rura ma szanse zmienic wiele. Ja mam tylko rure (INJEN) z ori wydechem i zmiana byla okolo 10-15 KM oraz o wiele leszpa odpowiedz przepustnicy przy kazdym nacisnieciu pedala gazu. Istotne jest jednak aby zachowac odpowiednia dlugosc tego ukladu. Ma to zwiazek z dlugoscia fali i cos tam jeszcze.
Slyszalem ze pare osob mialo zle odczucia w swoich Cliperach 2ej generacji. Wynika to z tego ze robili swoje wlasne konstrukcje.
Jednakze uklad sam w sobie jest bardzo popularny i naprawde wiele zmienia. Wiem to nie tylko z wlasnego doswiadczenia.
Jesli chcesz to zrobic naprawe dobrze to sprobuj bazowac na ukladach renomowanych marek jak AEM czy INJEN. Albo przynajmniej z tych wymiarow.
Np cos takiego... tylko to jest no-name:
Aha i prawda jest. Nie ruszaj przeplywomierza. Przynajmniej dopuki nie wejdziesz w dalszy rozwoj swgo samochodu. |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 17:38
|
|
|
To jest oczywiscie bez roznicy czy to jest 1g czy 2g eclipsa???
A gdzie mozna wyszukac wymiary takiej rury i jaki duzy musi byc stozek zeby smiescil sie w nim przeplywomierz ? |
|
|
|
 |
allias [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 18:46
|
|
|
Tego nie wiem. Ja wciaz ucze sie wiecej o 1G i 2G bo moja dzialka to 3G.
Jesli chodzi o storzek to przeplywomierz umieszczasz za stozkiem, a nie w srodku.
Tak to wyglada w moim. U mnie stozek wchodzi gleboko w dol za zderzak. Mam duzo wiecej miejsca. To czarne pudelko pomiedzy klemami to jest moj duzy MAF czyli przeplywomierz.
 |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 31-08-2007, 23:11
|
|
|
aurii napisał/a: | A jest jakas zmina po załozeniu stozka??? czy generalnie jest to tylko bajer w postaci dzwieku wydobywajacego sie z pod maski???? |
roznica :> ? hmmm przepiekny dzwiek z power rura uzyskalem i stozkeim K&n ale bez jakiejkolwiek izolacji termicznej stozek zabral mi 10 koni... odradzam |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 00:28
|
|
|
roznica :> ? hmmm przepiekny dzwiek z power rura uzyskalem i stozkeim K&n ale bez jakiejkolwiek izolacji termicznej stozek zabral mi 10 koni... odradzam[/quote]
Jak widac u kolego w 3 genie jest strsznie duzo miejsca!!!! bo 1 g miejsca jest brak heheh
co do tego spadku mocy to wlasnie tego sie obawiam , roznie to moze byc czasami nawet z termi izolacja moze byc spadek w KM Narazie sobie odpuszcze z tym filtrem najlepiej to sobie przemysle spokojnie
Trzeba bedzie wykombinowac jakies konkrentne odizolowanie filtra od reszty komory silnikowej !!!! A to juz wymaga troszke czasu i sporo cierpliwosci |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 00:40
|
|
|
chcesz lekka poprawe? kup sobie wkladke do ORi puszki K&N ... a nie stozki chooja warte... musialbys naprawde zrobic profi izolacje... |
|
|
|
 |
aurii [Usunięty]
|
Wysłany: 01-09-2007, 00:56
|
|
|
no no wlasnie patrze na ebay u.s.a sa wkladem do puszki Sie tak zastanawiam czy jeszcz enie sciagne sobie ze stanow filtra , zawieszenia gwintowanego i moze rozporki Za to wsztsko bym zaplacil mniej niz polowe ceny w polsce hehe |
|
|
|
 |
|