Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
08-06-2007, 20:54
IAT (err. 13) Hyundai Sonata 4G63 2.0i 8V
Autor Wiadomość
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 25-11-2006, 11:04   IAT (err. 13) Hyundai Sonata 4G63 2.0i 8V

Witajce.

Drazni mnie ciagle pojawiajacy sie blad 13( czujnik temp powietrza) mam 2 przeplywomierze i na jednym i na drugim wyskakuje ten sam blad.
Jak zresetuje kompa i odpale auto to dopiero po ok 5 km Pojawia sie ten blad ale auto zachowuje sie jak przed wystapieniem bledu.
Czujnik ten przemierzylem miernikiem w roznych temp. i wskazywal dobre parametry(rezystancje).

Mam jeszcze problem z wchodzeniem na obroty przy zimnym silniku. Gdy dodam gwaltownie gazu to przydusi sie lekko i dopiero sie zwija.
Na cieplym silniku tez to wystepuje ale przydlawienie jest mniejsze.
Przy stopniowym dodawaniu gazu( powolnym) przydlawienie nie wystepuje.

Dodam ze mam LPG tradycyjny BLOS bez klapy antystrzalowej .


Prosze o pomoc:)
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
Ostatnio zmieniony przez Karol208 23-05-2007, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
adams12
[Usunięty]

Wysłany: 25-11-2006, 11:07   

rezystancje zmierzyles tej czesci czujnika ktora podaje tylko temperature zasysanego powietrza, faktyczne dobre dzialanie przeplywki jest trudne do stwierdzenia.
polecam podlaczyc sie pod Palma i sprawdzic wartosc M(ass)A(ir)F(low)S(ensora) - przy jalowych obrotach powinno wynosic ok 50Hz

edit - moj blad- 13 jest od czujnika temp...
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 23-05-2007, 21:31   

Dalej nurtuje mnie ten problem.

Dodam ze przy jezdzie z podlaczonym palmem temp. powietrza jest ok do momentu osiagniecia normalnej temp silnika gdy jade na V biegu tak ok 100km/h. Przy obciazeniu ,,przyspieszaniu'' tak do 150km/h temp szybko zmienia swoje wartosci z dodatnich na ujemne (max -59C ) gdy obroty sie ustabilizuja przy tej predkosci to temp. powietrza wraca do normy. Przy obciazeniach na nizszych biegach nie wystepuja skoki temp.
Jesli ktos by byl chetny pomoc to moge wyslac loga z palma.

Przewody od przeplywki do ecu maja opor mniej niz 1om i sa drozne nie maja przebicia. Sytuacja wystepuje na 2 przeplywkach
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-05-2007, 22:12   

Uszkodzenie leży po stronie ECU - naprawialem podobny przypadek
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
  Wysłany: 24-05-2007, 20:49   

Dziwne ze wkladalem wczesniej drugie ECU i tez walilo mi blad 13 . Teraz nie wloze tego drugiego ecu bo je sprzedałem. Czy to wina ECU czy mozliwe zeby drugie ECU bylo tez uszkodzone??

Idziwne ze auto na Pb ma opozniona reakcje na dodanie gazu ok. Na lpg lepiej wchodzi na obroty. :(

[ Dodano: 07-06-2007, 21:30 ]
Bartek napisał/a:
Uszkodzenie leży po stronie ECU - naprawialem podobny przypadek


Bartku jak sie z toba skontaktowac bo pisze ale bez rezultatow.
Moze jakis inny fachowiec od ECU poradzil by sobie z moim ECU (jesli sa tacy :) )
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.