Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne cos w zaworze egr
Autor Wiadomość
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 10-10-2019, 11:40   Dziwne cos w zaworze egr

Czesc Panowie, jestem na etapie czyszczenia przepustnicy, egr itp. Znalazlem cos dziwnego w zaworze egr i nie wiem czy ktos to specjalnie wrzucil czy samo sie tam znalazlo, dziwna sprawa bo wyglada to jak uszczelka druciana do wydechu, na laczeniu kolektora wydechowego z tlumikiem rzeczywiscie mialem wydmuchana uszczelke no ale chyba nie ma szans zeby z tamtad sie to dostalo. Poradzcie vos, wywalic to czy zostawic?

https://zapodaj.net/4abf1a022895b.jpg.html
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 10-10-2019, 12:31   

wywalic
ktos to sobie wepchnal tam a to nic nie daje
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 10-10-2019, 17:41   

Ok wywalilem i wyczyscilem na blysk, czemu to teoretycznie mialo slyzyc? W 2.4 da sue zaslepic egr czy wyskakuje błąd? Mam jeszcze jeden problem, do calej operacji musialem spuscic plyn chlodniczy, jak skonczylem to wlalem go do zbiorniczka wyrownawczego, zagrzalem auto, przejechalem sie ale xbiornik caly czas jest na full, o co chodzi?
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 10-10-2019, 18:03   

Zapowietrzony układ w dieslu ciężko się odpowietrza... Najlepiej po 1 l odpuścić i dolać koncetratu
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 10-10-2019, 18:37   

Mam benzyne 2.4, zaraz uzupelnie profil. Czyli musze odciagnac nadmiar ze zbiorniczka i wlac przez korek od chlodnicy czy jezdzic tak i samo sie odpowietrzy?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 10-10-2019, 19:53   

na zagrzanym przez korek wlac
tylko ostroznie odkrecac korek przez szmate
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 444
Skąd: Suwałki
Wysłany: 10-10-2019, 20:50   

Jeszcze ze dwa razy będziesz odciągał zanim będziesz miał na max stabilnie ;-)
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 15-10-2019, 12:03   

W outku jakos dziwnie jest to rozwiazane, do zbiorniczka wyrownawczego dochodzi tylko jeden wezyk wiec nie ma w nim przeplywu. Dobrze ze przykrecony jest tylko 1 srubka wiec przelałem nie odłączając go. Woda rozprowadzona jest w jakies dziwne miejsca, np do filtra oleju. Przy demontażu troche cieczy mi ucieklo i teraz mam na min, doleje koncentratu jak kolega radzi.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 15-10-2019, 13:52   

wpodstawie filtra oleju jest wymiennik
kiedy silnik pracuje i auto jedzie temp oleju okolo 110stopni a jak silnik ma ciezko to i potrafi dojsc pod 130

plyn ma zawsze okolo 90 wiec temp przechodzi s oleju na plyn chlodniczy
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Raiz3n89 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2019
Posty: 157
Skąd: Polwysep
Wysłany: 26-10-2019, 06:51   

To że olej powinien być chłodzony to wiem ale do tego raczej służy chłodnica oleju ale powiedz mi co w takim razie jest przepływ wody w przepustnicy? Bo raczej nie do schłodzenia powietrza, zrozumiałbym gdyby egr był chłodzony, ale przepustnica?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 26-10-2019, 07:38   

chlodniczke oleju masz w podstawie filtra
przeplywa tam plyn chlodniczy
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.