| [EA2A] Zwrotnica przód - różnice w modelach | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Vego   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 Sport Edition EA2A
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Sie 2018
 Posty: 30
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2019, 18:50   [EA2A] Zwrotnica przód - różnice w modelach |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Mam pytanko odnośnie przednich zwrotnic. Mianowicie czy będzie pasowała do mojej wersji Sport Edition zwrotnica z modelu GLS ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2019, 19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wersja wyposażenia nie ma nic do zwrotnic, były 2 rodzaje w zależności od lat produkcji, modele od początku produkcji do I liftu, czyli z okresu 10.1996-12.1998 r. miały pierwszy rodzaj zwrotnic, które mają rozstaw otworów na jarzma zacisków 130 mm, 01.1999 do końca produkcji modelu były zwrotnice z rozstawem otworów na jarzma zacisków 160 mm. I tyle różnic. Który masz rocznik Galanta? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Vego   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 Sport Edition EA2A
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Sie 2018
 Posty: 30
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2019, 21:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pierwsza rejestracja 24.06.1998 , z tym że poprzedni właściciel wspominał że w zawieszeniu były jakieś zmiany odnośnie modelu. Że zamawiał jakiś element i zły mu przysłali bo podał tylko rok i silnik. Już nie pamiętam jaki to był element stąd moje pytanie do was.
 Czyli mam rozumieć że w razie czego musiałbym zamienić zwrotnice razem z hamulcami , a inne elementy zawieszenie ( wahacze , drążki kierownicze itd ) będą pasowały nawet do zwrotnicy z nowszego modelu ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jacek11   Mitsumaniak
 Yatsu~eku
 
 Auto: EA2W  Żółwik, Outlander CW8W
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 122 razy
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 11269
 Skąd: Radomsko
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2019, 21:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak. |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Vego   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 Sport Edition EA2A
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 28 Sie 2018
 Posty: 30
 Skąd: Częstochowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2019, 21:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oki , dzięki za info. To już wiem co mam robić ;] 
 [ Dodano: 11-10-2019, 23:47 ]
 A mam jeszcze jedno pytanie. Hamulce z tym większym rozstawem śrub mocowania są dwutłoczkowe ?? i są na większą tarcze ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11-10-2019, 22:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na mniejszy i wiekszy rozstaw srub mocujacych wystepowały zaciski dwutłokowe |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hugo   Mitsumaniak
 srebrny szatan
 
  
 Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 522 razy
 Dołączył: 06 Sie 2006
 Posty: 21970
 Skąd: Wolsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-10-2019, 07:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | No to problem mógł być tylko w rozstawie otworów na jarzma zacisków, reszta wszystko jest to samo. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |