wpiecie sie w komputer |
Autor |
Wiadomość |
acidosmaniacos
Nowy Forumowicz
Auto: FORD MONDEO MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2019 Posty: 7 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 20-10-2019, 21:37 wpiecie sie w komputer
|
|
|
Witam na szybko pytanko co kupic by móc wbić sie w kompa auta najlepiej z linkami bo tak bedzie szybciej wiekszość pewnie to ma to może się podzielić opiniami na ten temat i co najlepiej działa pozdro |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 21-10-2019, 19:57
|
|
|
napewno nie Maxiecu
kupilem to ale okazalo sie ze nie sa w stanie zrobic tak jak w VW
wiec do niczego jest bo temp plynu ,obroty i inne badziewia to mozna darmowym programem sprawdzic sobie przez OBD Bluetooth
mnie zalezalo zeby sprawdzic korekty wtryskow itp.
niestety nic z tych rzeczy w Maxiecu
400zl wyrzucone w bloto |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
acidosmaniacos
Nowy Forumowicz
Auto: FORD MONDEO MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2019 Posty: 7 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 21-10-2019, 21:10
|
|
|
kajos napisał/a: | napewno nie Maxiecu
kupilem to ale okazalo sie ze nie sa w stanie zrobic tak jak w VW
wiec do niczego jest bo temp plynu ,obroty i inne badziewia to mozna darmowym programem sprawdzic sobie przez OBD Bluetooth
mnie zalezalo zeby sprawdzic korekty wtryskow itp.
niestety nic z tych rzeczy w Maxiecu
400zl wyrzucone w bloto |
dzieki za jakies wskazówki wiem czego unikać |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 23-10-2019, 08:21
|
|
|
Delphi odczytasz i coś tam zrobisz ale to nie to samo co VCDS w VW... Tak myśle czy zmiana sterownika na VW pomogłaby w kwestii komputera czy to wszystko jest w ETACS. |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 24-10-2019, 12:57
|
|
|
Ponoć Mitsubishi zrobiło swój sterownik :/ |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 24-10-2019, 20:28
|
|
|
szeryf85 napisał/a: | Ponoć Mitsubishi zrobiło swój sterownik :/ |
wszytko by sie zgadzalo
tak mi odpisali w Maxiecu
no i ta (juz nie powiem jaka bo bialej goraczki dostaje) funkcja podwyzszonych obrotow silnika jak jest zimno i sie wlaczy nawiewy |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-10-2019, 09:15
|
|
|
Dokładnie miałem audi z 2.0TDI i tam powyżej 900 nigdy nie miałem, po zmianie na Outlandera ostro się zdziwiłem |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 25-10-2019, 12:56
|
|
|
szeryf85 napisał/a: | Dokładnie miałem audi z 2.0TDI i tam powyżej 900 nigdy nie miałem, po zmianie na Outlandera ostro się zdziwiłem |
co masz na mysli 900 ? |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 25-10-2019, 13:22
|
|
|
lexia nie ma korekty wtrysków? |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25-10-2019, 15:59
|
|
|
kajos, obroty powyżej 900 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 25-10-2019, 21:40
|
|
|
szeryf85 napisał/a: | kajos, obroty powyżej 900 |
tak myslalem
nie wiem co mial na mysli konstruktor czy raczej informatyk podkrecajac obroty przy roznicy temperatur
to ani ekologiczne,ani logiczne, ani praktyczne |
|
|
|
 |
Potargany
Forumowicz Potargany
Auto: Outlander 2.0 DID 2010'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2018 Posty: 55 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 26-10-2019, 00:16
|
|
|
a wystarczy nadmuch:) na 0 ustawić i silnik znowu ma wolne obroty |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 26-10-2019, 07:40
|
|
|
tak
tylko zwiekszone obroty powstaja zawsze kiedy jest rosa na szybie wiec dobrze jak nawiew dmucha |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
gifek
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 74 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2019, 17:01
|
|
|
Panowie,
zasada podniesionych obrotów jest bardzo prosta.
Jeżeli różnica pomiędzy temperaturą otoczenia, a zadaną na pokrętle jest znaczna (nie wiem dokładnie ile stopni) to samochód w celu jak najszybszego doprowadzenia temperatury w kabinie do zadanej uruchamia 3 grzałki elektryczne wbudowane w nagrzewnicy.
Grzałki to 3x2000W - mają tak duże zapotrzebowanie na energię, że samochód podnosi obroty wspomagający tym samym pracę alternatora.
Po przestawieniu nastawnika obrotów nawiawu na OFF obroty spadną w okolice 900.
Cała historia |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 30-10-2019, 23:05
|
|
|
to my to wszytko wiemy
tylko dlaczego w innych autach z tym samym silnikiem (rodzina VW) obroty sie nie podnosza ?
ps.
te 3 grzalki chyba sa w glowicy silnika (przynajmniej tak mialem w Passacie)a nagrzewnica elektryczna to swoja droga-tez mialem w Passacie
i u nie plyn sie szybciej podgrzewa bo zalozone mam mokre ogrzewanie postojowe |
Ostatnio zmieniony przez kajos 30-10-2019, 23:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|