 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brak mocy przy przyspieszaniu |
Autor |
Wiadomość |
Nordyk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitusbishi Pajero IV 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2018 Posty: 11 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 15-10-2019, 17:24 brak mocy przy przyspieszaniu
|
|
|
Witam
ostatnio zauważyłem w moim Pajero taki problem - czasami jak jadę wolno i dodaje gazu to nie mam mocy, tzn jedzie z tąką samą prędkością, puszczam gaz i ponownie dodaję gazu i ciągnie jak należy. Spotkaliście się może z tym problemem? |
|
|
|
 |
lk300
Nowy Forumowicz
Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012 Posty: 12 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 16-10-2019, 00:50
|
|
|
Odłącz przepływomierz i sprawdz czy jest jakas różnica |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 22-10-2019, 14:26 Re: brak mocy przy przyspieszaniu
|
|
|
Nordyk napisał/a: | Witam
ostatnio zauważyłem w moim Pajero taki problem - czasami jak jadę wolno i dodaje gazu to nie mam mocy, tzn jedzie z tąką samą prędkością, puszczam gaz i ponownie dodaję gazu i ciągnie jak należy. Spotkaliście się może z tym problemem? |
Zacznij od filtra paliwa, Czujnik ciśnienia w pompie wtryskowej, filtr powietrza, wtryski na koniec |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Maceio
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2022 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-10-2022, 00:17
|
|
|
Temat stary, ale może ktoś będzie szukał informacji i moje doświadczenia mu się przydadzą.
Samochód nie ma mocy, gaśnie i się muli jak wbijasz gaz do oporu...?
Dwie pierwsze dolegliwości przy stanie paliwa poniżej 1/4.
U mnie czyszczenie baku. Pomogło w 100 procentach. Sam widziałem co było na filtrze wstępnym... Miał prawo nie jechać. Moje pytanie: dlaczego to tylko w Pajero? Odpowiedz: siatka na filtrze wstępnym ma mega małe oczka i w większości samochodów ten syf zbiera się na filtrze paliwa, który sie wymienia co jakiś czas, a Pajero musi mieć paliwo o nieskazitelnej czystości, co się właśnie wiąże z czyszczeniem baku i filtra co około 80tys km. Koszt około 600zl. |
|
|
|
 |
|
|