Tarcze i klocki |
Autor |
Wiadomość |
arokub
Forumowicz
Auto: OIII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Mar 2017 Posty: 157 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-05-2018, 11:47
|
|
|
SK666, w czerwcu to nie nad morze, tylko na zlot do Łomnicy trza jechać |
|
|
|
 |
SK666
Forumowicz

Auto: BYŁ:Outlander III Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 232 Skąd: SK
|
Wysłany: 19-05-2018, 19:30
|
|
|
arokub napisał/a: | SK666, w czerwcu to nie nad morze, tylko na zlot do Łomnicy trza jechać |
obawiam się że już nie zdąże patrz temat pożegnanie |
|
|
|
 |
RedAxe
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2016 2.0 MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2016 Posty: 58 Skąd: Klucze
|
Wysłany: 24-08-2018, 18:25
|
|
|
Przegląd po 60 000 km.
Klocki zostało: przód 25%, tył 25%. |
|
|
|
 |
Stalowy
Nowy Forumowicz
Auto: -
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2017 Posty: 23 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-08-2018, 21:47
|
|
|
60 000 km to bardzo dobry wynik.
Trochę prywaty: kiedyś miałem Avensisa, w którym pomimo dość spokojnej jazdy wymieniałem klocki co 30 000 - 40 000 km. A opinie o układzie hamulcowym w tym aucie też były raczej nieprzychylne |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 21-10-2019, 16:54
|
|
|
jakie klocki i tarcze polecacie ? |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-10-2019, 20:37
|
|
|
Polecam to może zbyt mocne słowo...
Teraz zmienialem wszystko...
Tarcze przód ferodo, tył meyle... Klocki przód i tył meyle...
Z robotą 1300zl. Myślę że uczciwie.
Co na plus w stosunku do klocków z ASO - mniej pylą te meyle.
Hamowanie idealne, żadnych piskow itp.
Teraz jest taka loteria jakościowa, że i brembo i ferodo, czy ate... Wszędzie bubel można trafić.
Ja wybrałem tanio... Bo i tak za 60 tys cvt i 4wd zeżre tarcze i klocki. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2019, 14:46
|
|
|
Brodzins napisał/a: | Ja wybrałem tanio... Bo i tak za 60 tys cvt i 4wd zeżre tarcze i klocki. |
No przód to jeszcze rozumiem, ale tył? U mnie nadal siedzi oryginał (85kkm), tylko klocki zmieniłem. Z przodu poszły nowe tarcze i klocki (choć wg mnie tarcze były jeszcze dożycia, tylko klocek się skończył) - wymiana przy przebiegu 73 kkm. Niestety wszystko w oryginale, bo gwarancja... Nie chciało mi się kombinować. |
|
|
|
 |
spirosun
Forumowicz
Auto: Outlander III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lip 2017 Posty: 145 Skąd: Warszawa, Mazowieckie
|
Wysłany: 23-10-2019, 16:15
|
|
|
rajan napisał/a: | Brodzins napisał/a: | Ja wybrałem tanio... Bo i tak za 60 tys cvt i 4wd zeżre tarcze i klocki. |
No przód to jeszcze rozumiem, ale tył? U mnie nadal siedzi oryginał (85kkm), tylko klocki zmieniłem. Z przodu poszły nowe tarcze i klocki (choć wg mnie tarcze były jeszcze dożycia, tylko klocek się skończył) - wymiana przy przebiegu 73 kkm. Niestety wszystko w oryginale, bo gwarancja... Nie chciało mi się kombinować. |
Nie trzeba używać oryginalnych żeby honorowali gwarancję oraz nie trzeba też korzystać z ASO.
https://www.auto-swiat.pl...oza-aso/7vprkhq
Ile zapłaciłes za tą przyjemność i gdzie robiłeś w Warszawie ? |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-10-2019, 16:25
|
|
|
rajan napisał/a: | Brodzins napisał/a: | Ja wybrałem tanio... Bo i tak za 60 tys cvt i 4wd zeżre tarcze i klocki. |
No przód to jeszcze rozumiem, ale tył? U mnie nadal siedzi oryginał (85kkm), tylko klocki zmieniłem. Z przodu poszły nowe tarcze i klocki (choć wg mnie tarcze były jeszcze dożycia, tylko klocek się skończył) - wymiana przy przebiegu 73 kkm. Niestety wszystko w oryginale, bo gwarancja... Nie chciało mi się kombinować. |
Zmieniłem komplet, gdyż z tyłu coś mi podeszło pod klocek i zrobił się mega rant na środku.
Nowy klocek by na to nie siadł mi niestety. Więc machnąłem ręką na to.
Podejrzewam że tak z 10 tys może bym oblecial, ale przy mojej pracy... Muszę dokładnie planować serwisy w czasie.
Więc wolę wcześniej, a później nie myśleć o tym przez 6 mscy.
Ale masz rację, wytrzymały by więcej te tarcze. |
_________________
 |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-10-2019, 18:14
|
|
|
spirosun napisał/a: | Nie trzeba używać oryginalnych żeby honorowali gwarancję oraz nie trzeba też korzystać z ASO. |
Wiem, ale trochę mnie zaskoczyli przy przeglądzie i skoro już i tak koła miałem zdjęte, a tylne zaciski wymieniane w ramach akcji serwisowej (o której nie wiedziałem) to już machnąłem ręką. Gdzie indziej jechać to znowu czas i za darmo też tego nie zrobią. Mógłbym samemu, ale autem głównie jeździ żona, więc później byłoby gadanie, że się nie znam/nie umiem itp
W swoim autku zmieniam sam
spirosun napisał/a: | Ile zapłaciłes za tą przyjemność i gdzie robiłeś w Warszawie ? |
Serwisuję się tylko w Markach. Za samą robociznę policzyli 180 zł. Tarcze przód 700 zł, Klocki na przód i tył po 300 zł. Dobre zamienniki tarcz są po ok. 100 zł tańsze, klocki ok. 130 zł tańsze, czyli można zaoszczędzić ok. 450 zł na wszystkim co robiłem (no ale to będą zamienniki). |
|
|
|
 |
jacekk
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 205 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-10-2019, 13:17
|
|
|
Ech niedawno kupiłem komplet na przód
Klocki przednie Bosch - 116 zł
Tarcze hamulcowe Bosch - 278 zł komplet 2 szt.
Zamiast tysiąca niecałe 400 zł.
Co do wrażeń i trwałości będę się mógł wypowiedzieć za 2 lata. Natomiast poprzednie ori tarcze po były tak skorodowane, że nawet nie myślałem by je zostawić. |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-10-2019, 13:45
|
|
|
jacekk napisał/a: | Ech niedawno kupiłem komplet na przód
Klocki przednie Bosch - 116 zł
Tarcze hamulcowe Bosch - 278 zł komplet 2 szt.
Zamiast tysiąca niecałe 400 zł.
Co do wrażeń i trwałości będę się mógł wypowiedzieć za 2 lata. Natomiast poprzednie ori tarcze po były tak skorodowane, że nawet nie myślałem by je zostawić. |
Nie mów że na klockach dwa lata pociagniesz? Chyba że masz na myśli tarcze?
U mnie klocki przód wyleciały po 20.000 km. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacekk
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 205 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-10-2019, 14:09
|
|
|
Tak. 40-60 tys. na tyle starczają mi przednie klocki. |
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-10-2019, 14:57
|
|
|
jacekk napisał/a: | Tak. 40-60 tys. na tyle starczają mi przednie klocki. |
To chyba nie umiem jeździć...
Musze rozwikłać temat...
Masz automat czy manual? 4wd?
Przepraszam ale nie znam się na innych wersjach. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacekk
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 205 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-10-2019, 15:27
|
|
|
2.2 Diesel Automat 4WD. W dieslu jest klasyczny 6-biegowy automat. Wiele też zależy od tego ile jest miasta i jak często się jeździ od czerwonego do czerwonego. |
|
|
|
 |
|