 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma] uszczelniacze - pytanie dotyczące wymiany |
Autor |
Wiadomość |
Amadeus [Usunięty]
|
Wysłany: 26-04-2007, 13:32 [Carisma] uszczelniacze - pytanie dotyczące wymiany
|
|
|
Witam wszystkich.
Mam pytanie odnośnie uszczelniaczy zaworów, czy da sie je wymienić bez ściągania paska rozrządu. Wiem że w niektórych autach można tak zrobić. Ja niestety przegapiłem temat a trzy miesiące temu wymieniałem rozrząd i teraz szkoda mi paska. |
Ostatnio zmieniony przez glina 22-01-2013, 13:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 26-04-2007, 14:03
|
|
|
Swobodnie..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 14:40
|
|
|
Bartek a mógłbys podpowiedzieć w jaki sposób zdejmujesz zabezpieczenia z zaworów, bo planuje to robic sam i musze chyba jakis przyząd do tego zrobic, czy jest coś co mozna gdzies za niewiekie pieniadze zdobyc? |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 15:26
|
|
|
Potrzebujesz czegoś w tym stylu. Bez tego ani narzędzia rusz. Oprócz tego kompresor. Zdaje się, że koś już opisywał procedurę wymiany uszczelniaczy zaworowych - może Romel?
Edit:
Rzuć okiem na to |
|
|
|
 |
Vlad [Usunięty]
|
Wysłany: 24-05-2007, 23:52
|
|
|
dz wielkie bede wiedział na czym sie wzorować robiac to ustrojstwo, a co do komresora to raczej sie obedzie bo równie dobrze trzyma zawór tłok:) sprawdzone w huyndaju pony, tam nawet przyrzad nei był potrzebny wysraczyło przesunac krzywke w wkręcic regulator luzu na odpowiedzia glebokosc. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 25-05-2007, 00:03
|
|
|
LUDZIE DO FAQ TO NIKT NIE ZAGLĄDA???????????
klik i wszystko jasne, nawet to, że oparty zawór o tok bardzo trudno zapiąć - jest na tyle nisko, że założenie zamka przy max ściśniętej sprężynie będzie trudne |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
glina
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 455 Skąd: mam to wiedzieć?
|
|
|
|
 |
|
|