Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujace obroty carisma 1,8 gdi
Autor Wiadomość
BlazejS 
Nowy Forumowicz
BlazejS

Auto: Carisma 1,8 gdi 122km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Szczecin
Wysłany: 29-10-2019, 14:30   Falujace obroty carisma 1,8 gdi

Czesc, mam problem z carisma mojej dziewczyny. Wszystko bylo dobrze az nagle po odpaleniu obroty zaczely wariowac, przyjechalem zobaczyc i obstawilem przepusnice, wyczyscilem ja plynem do czyszczenia hamulcow jednak problem nie ustapil. Czy ktos ma pomysl co to moze byc? Dane link z nagraniem jak to wyglada

https://youtu.be/pPrfDJYLTAc
 
 
LukasiusPomorze 
Mitsumaniak

Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2016
Posty: 114
Skąd: Pomorze
Wysłany: 29-10-2019, 16:42   

Cześć,

Czy przy czyszczeniu przepustnicy czyściłeś też zawór sterujący wolnymi obrotami ?

Za przyczynę falowania obrotów "ogólnie" odpowiadają zazwyczaj :
-nieszczelności układu dolotowego (przewody gumowe z czasem parcieją...)
-zabrudzenia przepustnicy,
-niesprawne servo przepustnicy,
-zabrudzony zawór kontrolujący wolne obroty,
-niesprawny zawór EGR,
-zużyte świece zapłonowe,
-niesprawne czujniki położenia wału korbowego, rozrządu,
-niesprawny czujnik przepływu powietrza,
-luzy zaworowe,
-zużyte wtryski paliwa,

Wprawdzie nie mam kryształowej kuli ale obstawiam pakiet : zawór sterujący wolnymi obrotami i węże gumowe i czujnik przepływu powietrza.
_________________

 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-10-2019, 16:54   

dorzuciłbym jeszcze silniczek krokowy i cewki zapłonowe
a w ogóle zacznij od sprawdzenia błędów na kompie
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20991
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 29-10-2019, 18:02   

Odepnij klemę na parę minut i po ponownym podpięciu przeprowadź naukę obrotów.
Info znajdziesz w dziale carismy, chyba w FAQ.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.