Ceramizer do PIV |
Autor |
Wiadomość |
Wasyl1969
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017 Posty: 39 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 05-11-2019, 15:02 Ceramizer do PIV
|
|
|
Wiem, są różne opinie na temat Ceramizera... Nie zamierzam nikogo "wyprowadzać z błędu" czy "zachęcać" ale wydaje mi się że kiedyś gdzieś czytałem że Ceramizer dla PIV jest niebezpieczny? Ktoś coś wie? W swoim miśku mam nadzieję przy pomocy tego specyfiku spowodować łagodniejszą pracę silnika no i ogólnie uotpornić na inne ewentualne przygody. Dajcie znać co o tym myślicie. |
_________________ Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 06-11-2019, 09:02
|
|
|
Raczej nie ryzykuj - Pajero źle "trawi" przeróżne dodatki poczynając od "ulepszanych" paliw typu Verva itp.
Jedyne niewielki dodatek Miksolu od czasu do czasu ma sens - silnik będzie pracował trochę bardziej "miękko".
Twarda praca silnika to często skutek badziewnego paliwa - zmień stację. A jak nie wierzysz zatankuj kiedyś w Niemczech (chyba nie masz daleko) zwykły ON bez ekstra dodatków na markowej stacji - zobaczysz jak aksamitnie potrafi pracować silniki i spalanie spada.
PS. Silnik Pajero jest "pancerny" - raczej żadnych dodatków mu nie potrzeba - wystarcza regularna wymiana oleju - dobicie do 400-500 kkm nie powinno być problemem |
Ostatnio zmieniony przez jepm 06-11-2019, 09:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 06-11-2019, 09:09
|
|
|
Jak Ktoś uważa że P IV pracuje twardo i niezbyt łagodnie, to zapraszam na przejażdżkę Pathfinderem R51.
Gdy przesiadłem się do Pajero, to jakbym wysiadł z Ursusa C-360 za 10 tyś i wsiadł do jakiegoś John Deere'a za 400tyś pln
|
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-11-2019, 12:31
|
|
|
Jaki przebieg ma twój PIV ??
Może niewłaściwy dźwięk pracy silnika wynika z czego innego ?? |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 06-11-2019, 15:12
|
|
|
Mój ma 368 tyś km i silnik jest wręcz zbyt łagodny. Path przyzwyczaił mnie że pierwszy startuje spod świateł..
|
|
|
|
 |
Wasyl1969
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017 Posty: 39 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 06-11-2019, 22:01
|
|
|
KrzysiekC napisał/a: | Jaki przebieg ma twój PIV ??
Może niewłaściwy dźwięk pracy silnika wynika z czego innego ?? |
Jakieś 220 000 km. Świeżo po wymianie łańcucha, ślizgów i napinacza rozrządu oraz po planowaniu glowicy i wymianie uszczelniaczy zaworów i tych wszystkich pierdół z tym związanych szczegóły tu https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109364&postdays=0&postorder=asc&start=15
Myślałem że po wymianie rozrządu będzie chodził łagodniej... |
_________________ Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV |
|
|
|
 |
lapa16
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Paź 2014 Posty: 88 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-11-2019, 21:12
|
|
|
klapek napisał/a: | Mój ma 368 tyś km i silnik jest wręcz zbyt łagodny. Path przyzwyczaił mnie że pierwszy startuje spod świateł..
|
Miałeś PAtha w benzynce? Jeśli tak to możesz coś wiecej o nim powiedziec? Właśnie myślę nad takim |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 08-11-2019, 09:14
|
|
|
2,5 dCi w pełnej opcji - bixenony, kamery, automat, skóry i co tylko się dało.
Traktor cholerny, ale napędy o połowę chudsze niż w Pajero, więc wiesz co to może oznaczać w terenie.
Poza tym, centrala skrzyni ulokowana za prawym nadkolem, wręcz kocha bagienka.
...
Plusy były dwa:
- całkowicie płaska podłoga po złożeniu siedzeń do spania
- drapieżnie ustawiona mapa - chłopcy w dresach w swoich zdezelowanych BMW 5, gryźli kierownicę na starcie
|
|
|
|
 |
|