Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ceramizer do PIV
Autor Wiadomość
Wasyl1969 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 39
Skąd: pomorskie
Wysłany: 05-11-2019, 15:02   Ceramizer do PIV

Wiem, są różne opinie na temat Ceramizera... Nie zamierzam nikogo "wyprowadzać z błędu" czy "zachęcać" ale wydaje mi się że kiedyś gdzieś czytałem że Ceramizer dla PIV jest niebezpieczny? Ktoś coś wie? W swoim miśku mam nadzieję przy pomocy tego specyfiku spowodować łagodniejszą pracę silnika no i ogólnie uotpornić na inne ewentualne przygody. Dajcie znać co o tym myślicie.
_________________
Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 06-11-2019, 09:02   

Raczej nie ryzykuj - Pajero źle "trawi" przeróżne dodatki poczynając od "ulepszanych" paliw typu Verva itp.
Jedyne niewielki dodatek Miksolu od czasu do czasu ma sens - silnik będzie pracował trochę bardziej "miękko".

Twarda praca silnika to często skutek badziewnego paliwa - zmień stację. A jak nie wierzysz zatankuj kiedyś w Niemczech (chyba nie masz daleko) zwykły ON bez ekstra dodatków na markowej stacji - zobaczysz jak aksamitnie potrafi pracować silniki i spalanie spada.

PS. Silnik Pajero jest "pancerny" - raczej żadnych dodatków mu nie potrzeba - wystarcza regularna wymiana oleju - dobicie do 400-500 kkm nie powinno być problemem
Ostatnio zmieniony przez jepm 06-11-2019, 09:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 06-11-2019, 09:09   

Jak Ktoś uważa że P IV pracuje twardo i niezbyt łagodnie, to zapraszam na przejażdżkę Pathfinderem R51.
Gdy przesiadłem się do Pajero, to jakbym wysiadł z Ursusa C-360 za 10 tyś i wsiadł do jakiegoś John Deere'a za 400tyś pln

:twisted:
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-11-2019, 12:31   

Jaki przebieg ma twój PIV ??
Może niewłaściwy dźwięk pracy silnika wynika z czego innego ??
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 06-11-2019, 15:12   

Mój ma 368 tyś km i silnik jest wręcz zbyt łagodny. Path przyzwyczaił mnie że pierwszy startuje spod świateł..
;)
 
 
Wasyl1969 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Parjero 4 3,2 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lut 2017
Posty: 39
Skąd: pomorskie
Wysłany: 06-11-2019, 22:01   

KrzysiekC napisał/a:
Jaki przebieg ma twój PIV ??
Może niewłaściwy dźwięk pracy silnika wynika z czego innego ??

Jakieś 220 000 km. Świeżo po wymianie łańcucha, ślizgów i napinacza rozrządu oraz po planowaniu glowicy i wymianie uszczelniaczy zaworów i tych wszystkich pierdół z tym związanych szczegóły tu https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109364&postdays=0&postorder=asc&start=15
Myślałem że po wymianie rozrządu będzie chodził łagodniej...
_________________
Troszkę zwariowany (już po pobycie na oddziale newcicowym w Otwocku) posiadacz Pajero IV
 
 
lapa16 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero Sport 3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Paź 2014
Posty: 88
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-11-2019, 21:12   

klapek napisał/a:
Mój ma 368 tyś km i silnik jest wręcz zbyt łagodny. Path przyzwyczaił mnie że pierwszy startuje spod świateł..
;)


Miałeś PAtha w benzynce? Jeśli tak to możesz coś wiecej o nim powiedziec? Właśnie myślę nad takim :D
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 08-11-2019, 09:14   

2,5 dCi w pełnej opcji - bixenony, kamery, automat, skóry i co tylko się dało.
Traktor cholerny, ale napędy o połowę chudsze niż w Pajero, więc wiesz co to może oznaczać w terenie.
Poza tym, centrala skrzyni ulokowana za prawym nadkolem, wręcz kocha bagienka.
...

Plusy były dwa:
- całkowicie płaska podłoga po złożeniu siedzeń do spania
- drapieżnie ustawiona mapa - chłopcy w dresach w swoich zdezelowanych BMW 5, gryźli kierownicę na starcie
8)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.