LANCER 2jz |
Autor |
Wiadomość |
Brian900
Nowy Forumowicz
Auto: Bmw e46. Bmw e82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 06-11-2019, 13:31 LANCER 2jz
|
|
|
Panowie mam pytanko do glowy wpadl mi pomysl na zbudowanie lancera VIII 2007r w gore z silnikiem 2jz i mam do was takie pytanie lancer ma napęd na przód ale sa też z napedem 4x4 moje pytanie brzmi czy w wersji z napedem na przod buda jest przystosowana pod napęd na 4 kola chodzimi o tunel na wal biegnacy na tył czy buda jest calkiem inna nie moge znalesc takiego info |
|
|
|
 |
LukasiusPomorze
Mitsumaniak
Auto: Ralliart 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2016 Posty: 114 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 06-11-2019, 14:46
|
|
|
Najlepiej wejdź na poniższą stronę i obejrzyj przyszłych kandydatów na swap'a :
http://mmc-manuals.ru
Tak z ciekawości to doczego będzie ta rakieta z 2JZ ?
Gdzie udało się tobie wygrzebać sprawnego 2JZ bo słyszałem że jest ich jak na lekarstwo ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 06-11-2019, 20:54
|
|
|
Brian900 napisał/a: | Panowie mam pytanko do glowy wpadl mi pomysl na zbudowanie lancera VIII 2007r w gore z silnikiem 2jz i mam do was takie pytanie lancer ma napęd na przód ale sa też z napedem 4x4 moje pytanie brzmi czy w wersji z napedem na przod buda jest przystosowana pod napęd na 4 kola chodzimi o tunel na wal biegnacy na tył czy buda jest calkiem inna nie moge znalesc takiego info |
Odpuść temat... szybciej zarobisz na zakup fajnego evo roznosząc ulotki niż coś ulepisz i to tak żeby jeżdziło
Wiem że 2jz pobudza wyobrażnie ale to się tak nie da |
|
|
|
 |
Brian900
Nowy Forumowicz
Auto: Bmw e46. Bmw e82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lis 2019 Posty: 3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 06-11-2019, 23:32
|
|
|
2jz ge mozesz kupić za 3 tyś kupujesz dajesz grubsza uszczelke z GTE i i korby spokojnie robisz 500 bez kucia mozesz kupic 2jz gte na serji zrobisz ok 600km potem juz musisz zakuc motor.podoba mi się lancer ale jak mam zapłacic ok 100tyś za takie auto lancera jakiegos 1.8 kupic mozesz za ok 15 tys silnik po kapitalce wyjdzie z czesciami tez podobnie do tego EMU za 2tyś i 2tys strojenie i masz 500km auto za lancera evo z kierą po prawej chca ok 45tys w góre. Mam juz 2 bmw jedno po swapie i zero problemow chciałem sprobowac lancera |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 07-11-2019, 08:19
|
|
|
Chłopie co Ty wypisujesz za głupoty ? Czy Ty myślisz że jazda to tylko podkręcenie mocy? Do tego chcesz wkładać do auta fwd r4 klamota żeliwnego r6 rwd????
Przejedź się najpierw w bojowych warynkach evo to może zrozumiesz czemu Twój pomysł jest średnio trafiony delikatnie mówiąc.
Do tego jako że miałem zrobionego 2jz ta wiem że Twoje wyliczanki są zaniżone i to konkretnie....
A tak właściwie cały temat jest dziwny ... |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 07-11-2019, 08:38
|
|
|
ledziu napisał/a: |
A tak właściwie cały temat jest dziwny ... |
Temat nie dotyczy sensowności takiego swapa, lecz kształtu podłogi w cywilnym Lancerze. Podejrzewam, że niestety może nie być tak kolorowo. Na pewno jeśli chciał byś montować silnik wzdłużnie będziesz musiał przerabiać totalnie ścianę grodziową pod skrzynię.
Myślę, że taniej i prościej byłoby wsadzić 2JZ do auta, które jest RWD - coś pokroju Mazdy RX8 |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 07-11-2019, 09:38
|
|
|
W@sio napisał/a: | temat nie dotyczy sensowności takiego swapa, lecz kształtu podłogi w cywilnym Lancerze |
Tak właściwie tuning jest bez sensu...a tu nakłada się to że auto nigdy nie będzie jechać jak wskazywałaby moc i nazwa "lancer" do tego założenia kosztowe są całkowicie oderwane od rzeczywistości.
Tak więc podtrzymuje swoje zdanie roznoszenie ulotek pozwoli zarobić szybciej na wypasione evo i jazde nim niż samodzielna budowa wynalazku 2jztowego.
P.s.
Podłoga jak byłoby ze 200-300k na projekt nie jest problemem |
|
|
|
 |
HUGIO
Forumowicz

Auto: Lancer CX3A '09 1.8 143KM+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Posty: 1024 Skąd: jesteś?
|
Wysłany: 07-11-2019, 09:50
|
|
|
Chyba, że kupi lancera np. z USA, które były w wersji z napędem na cztery koła, ewentualnie RA, tylko że to już są wyższe ceny za auto. W przypadku sportbacka RA ma chyba tę samą budę, ale inne zawieszenie z tyłu. |
_________________ Moje przygody z Lancerem sportbackiem: https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=102303 |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 07-11-2019, 11:45
|
|
|
Cytat: | Chyba, że kupi lancera np. z USA, |
I po budżecie |
|
|
|
 |
|