| Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG? | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Michal243   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Lis 2019
 Posty: 10
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 14:22   Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG? |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanie jaki wybrać najlepiej silnik do LPG outlander który najlepszy najtrwalszy? Pozdrawiam proszę o pomoc
 chodzi mi z jakim silnikiem najlepiej pod lpg najlepiej kupiś pierwszą generacje około 2006 r
 2.0  2,0turbo czy 2,4 mivec?
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Michal243 16-11-2019, 16:42, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KrzysiekC   Forumowicz
 
 Auto: Pajero
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 22 Paź 2018
 Posty: 75
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 14:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | Każdy jest dobry jeśli jest zadbany. |  
				| _________________ Krzysiek CarMitsu
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bzyk_R1   Mitsumaniak
 Outlanderowiec
 
  
 Auto: O1T LSRG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 132 razy
 Dołączył: 02 Sie 2016
 Posty: 5375
 Skąd: Pińczów TPI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 16:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Każdy jest dobry pod warunkiem prawidłowego montażu i serwisowania instalacji LPG. |  
				| _________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 Tam wszędzie, gdzie się pali,
 Ty mi, o Panie, siłę daj,
 Bym życie ludzkie ocalił.
 
 Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz?
 
 STOP HYBRID GO LPG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk2501   Forumowicz
 
 Auto: outlander I 2,0 16v
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 07 Paź 2016
 Posty: 175
 Skąd: podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 16:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na pewno najlepszy będzie w kolejności 2,0 i 2,0t następnie 2,4.  Pierwsze dwa są bezobsługowe jeżeli chodzi o regulację zaworów. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michal243   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Lis 2019
 Posty: 10
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 17:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok dzięki chodzi mi o trwałość żywotność słyszałem że nivec 2,4 ma zmienne fazy rozrządu a 2,0 za mułowaty turbo taczej wystrzegłbym się by zniwelować koszty a regulacja zaworów chyba nie problem co 40 tys około ?? pozdro
 
 [ Dodano: 16-11-2019, 18:12 ]
 proszę o wypowiedzi dzięki z góry
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Jaro1974   Mitsumaniak
 Outsilverman ;-)
 
  
 Auto: O1 bez T, EA5A i moto
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 57 razy
 Dołączył: 05 Sty 2008
 Posty: 20742
 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 19:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak kupisz turbo zadbane to nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów.  Jeśli boisz się o turbinę to twoje obawy są niepotrzebne. Ale wszystko zalezy od egzemplarza. Czy wolnossący jest mułowaty? Tak, jadąc w pięć osób z bagażami pod sam sufit. Ja mam i na moje potrzeby jest ok. Decydując się na 2.4  to tak jak zauważono, trzeba regulować zawory. Fakt nie jest to jakiś problem, ale spalanie porównywalne z 2.0 turbo przemawia na korzyść tego drugiego. Wybór należy do Ciebie. |  
				| _________________ Admirał Gwiezdnej Floty
   Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
   carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
 outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
 S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
 EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
 
 "Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
 wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?: CY3A (?) - 2024 - ?
 "A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem
  " ルブリン
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michal243   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Lis 2019
 Posty: 10
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16-11-2019, 22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I  ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD? 
 [ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
 może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by  było z nim najmniej problemów
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk2501   Forumowicz
 
 Auto: outlander I 2,0 16v
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 07 Paź 2016
 Posty: 175
 Skąd: podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 14:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sanki tył i przód, nadkola tył, w przed lifcie lampy przód (klosze), zawieszenie z tyłu, sprężarka klimatyzacji czy się załącza. Napęd jest nie do zdarcia. A silnik najmniej generujący kosztów to 2,0 136km. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaroo0   Forumowicz
 
  
 Auto: Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 02 Gru 2010
 Posty: 165
 Skąd: BHA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 14:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Michal243 napisał/a: |  	  | mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I  ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD? 
 [ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
 może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by  było z nim najmniej problemów
 | 
 
 Kucasz pod auto i jak widzisz cos takiego, wał, idacy wzdłuż tłumika oznacza że to Outlander 4x4
 https://is.link/Pm7
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michal243   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Lis 2019
 Posty: 10
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 18:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | proszę podpowiedzieć czy napęd na tył jest ok czy zbyteczny jezdzę na ryby trochę po dołach czy przyda się czy w outlanderze on z tyłu jest słaby kolega mówił że czytał ze w outlanderze to na tył zbędne bo jest bez blokady i zbyteczny?a polift od jakiego roku się zaczyna i miesiąca lepiej kupić przedlift czy polift dzięki z góry za odpowiedz. 
 pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk2501   Forumowicz
 
 Auto: outlander I 2,0 16v
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 07 Paź 2016
 Posty: 175
 Skąd: podkarpacie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 18:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Każda złotówka wydana na napęd 4x4 w Outlanderze jest tego warta. Nawet auta terenowe nie mają blokad, mało tego dużo z nich to auta tylnonapędowe z dołączanym napędem na przód i tylko w błocie lub na śniegu można go używać. Napęd taki zapinasz dodatkową dźwignią i jak masz automaty na przodzie to napęd zapnie się sam jak sprzęgięłka ręczne trzeba wyjść przekręcić ruszyć i masz napęd 4x4. Uwierz mi mam z tym styczność nie tylko z samochodami ale i innymi pojazdami 4x4 z blokadami i jazda po czarnym z blokadami powoduje wypadanie plomb w zębach bo takie są wibracje. Taki napęd jaki ma outlander jest niezastąpiony do codziennego użytku plus (ryby, grzyby itp itd.) |  
				| Ostatnio zmieniony przez luk2501 18-11-2019, 20:02, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michal243   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Lis 2019
 Posty: 10
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim 
 realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jaroo0   Forumowicz
 
  
 Auto: Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 02 Gru 2010
 Posty: 165
 Skąd: BHA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 22:33 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Michal243 napisał/a: |  	  | mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim 
 realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ
 | 
 
 Jak biegi bedziesz zmieniac do przy max 3tys obrotow to stednio z 12lpg.
 To nie jest tanie auto jak zwykły sedan
 
 Szukaj wersji turbo, wtedy będzie 4x4 a na ryby z łódka dojedziesz i wyjedziesz
  a radość z jazdy odzwierciedli twoje spalanie. Jezeli szukasz ekonomicznego wozidla co mowia ze pali do 10l lpg, to nie Outlandera   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bzyk_R1   Mitsumaniak
 Outlanderowiec
 
  
 Auto: O1T LSRG
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 132 razy
 Dołączył: 02 Sie 2016
 Posty: 5375
 Skąd: Pińczów TPI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-11-2019, 22:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zapraszam do czytania forum technicznego 1 generacji,  tam jest odpowiedź na większość pytań bo tutaj robi sie multiwątek i w sumie nie wiadomo o czym. Nie słuchaj tego "co kolega czytał" gdzieś tam tylko poczytaj i posłuchaj posiadaczy modelu. Zajrzyj też na kanał YT do mnie, sporo się dowiesz o wersji turbo, ale i o liftach, kosztach plusach i minusach modeli 1 generacji. |  
				| _________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
 Tam wszędzie, gdzie się pali,
 Ty mi, o Panie, siłę daj,
 Bym życie ludzkie ocalił.
 
 Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343  ターボアウトランダー
 Legenda we własnym garażu:  http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
 Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
 ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
 https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg      A czy Ty Gość już subskrybujesz?
 
 STOP HYBRID GO LPG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michal243   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitshubishi Outlander
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 16 Lis 2019
 Posty: 10
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-11-2019, 21:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | proszę o pomoc ile może kosztować naprawa regeneracja turbo chciałem zapytać abywiedziećjaki koszt bymnie czekał jak by padła. pozdro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |