 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Po myciu silnika Galant nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
cinekLeczna
Nowy Forumowicz
Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2019 Posty: 1 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 07-12-2019, 13:51 [EA5A/W 2.5] Po myciu silnika Galant nie odpala
|
|
|
Witam wszystkich.
Mam ogromny problem, nie wiem co mi przyszło do głowy ale umylem silnik w galancie 2.5 2002 r.
Aparat zapłonowy wymieniony, iskra niebieska, świece zalewają się paliwem.
Myślałem że jak wyschnie to będzie wszystko ok ale się pomylilem :/ odpalił przejechałem się, niby wszystko ok, zrobiłem adaptacje przepustnicy i ruszyłem. Po jakiś 500/600 metrach zgasł i nie chciał już odpalić. Moment gasniecia wyglądał tak jakby mu paliwo odcinalo, obroty zaczęły spadać i nie było to w miejscu tylko podczas jazdy :/ temperatura silnika była 90 stopni. Wymieniłem aparat zapłonowy i po próbie odpalenia zaczęło smierdziec benzyna. Świece zalane a do tych za kolektorem niestety trzeba go ściągnąć. Po osuszeniu trzech świec do których był dostep tak jakby coś zaczynał na sekundę łapać i znowu nic.
Ściągać kolektor i rozgrzewac świece ? Czy coś innego walnelo? Nie wiem co mam robić. Komputer błędów nie wywala. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-12-2019, 17:02
|
|
|
Zacznij od alternatora - na pewno wyciągnij wtyczkę od góry i wodę usuń z gniazda.
Generalnie problem w po myciu tego silnika to 3 rzeczy:
- aparat
- alternator
- przepustnica.
Sprawdź jeszcze raz czy jest iskra - jak nie ma, to jeszcze czujnik wału lub kostka łącząca przy obudowie rozrządu. |
|
|
|
 |
|
|