Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Po myciu silnika Galant nie odpala
Autor Wiadomość
cinekLeczna 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2019
Posty: 1
Skąd: Lublin
  Wysłany: 07-12-2019, 13:51   [EA5A/W 2.5] Po myciu silnika Galant nie odpala

Witam wszystkich.

Mam ogromny problem, nie wiem co mi przyszło do głowy ale umylem silnik w galancie 2.5 2002 r.

Aparat zapłonowy wymieniony, iskra niebieska, świece zalewają się paliwem.
Myślałem że jak wyschnie to będzie wszystko ok ale się pomylilem :/ odpalił przejechałem się, niby wszystko ok, zrobiłem adaptacje przepustnicy i ruszyłem. Po jakiś 500/600 metrach zgasł i nie chciał już odpalić. Moment gasniecia wyglądał tak jakby mu paliwo odcinalo, obroty zaczęły spadać i nie było to w miejscu tylko podczas jazdy :/ temperatura silnika była 90 stopni. Wymieniłem aparat zapłonowy i po próbie odpalenia zaczęło smierdziec benzyna. Świece zalane a do tych za kolektorem niestety trzeba go ściągnąć. Po osuszeniu trzech świec do których był dostep tak jakby coś zaczynał na sekundę łapać i znowu nic.

Ściągać kolektor i rozgrzewac świece ? Czy coś innego walnelo? Nie wiem co mam robić. Komputer błędów nie wywala.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24295
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-12-2019, 17:02   

Zacznij od alternatora - na pewno wyciągnij wtyczkę od góry i wodę usuń z gniazda.
Generalnie problem w po myciu tego silnika to 3 rzeczy:
- aparat
- alternator
- przepustnica.
Sprawdź jeszcze raz czy jest iskra - jak nie ma, to jeszcze czujnik wału lub kostka łącząca przy obudowie rozrządu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.