[MSS ALL] Wyciszenie wnętrza |
Autor |
Wiadomość |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-11-2019, 11:51
|
|
|
tomwasz, jak pociągnąć za ramkę drzwi od środka mając zamkniętą szybę? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10715 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-11-2019, 12:27
|
|
|
Da sie odpychać drzwi aby zobaczyć czy to dzwi szumią ale nie zeby dociągać... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
tomwasz
Mitsumaniak
Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 221 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-11-2019, 21:51
|
|
|
Chłopaki, palcami trzymamy u góry ramkę (grzbiet dłoni i paznokcie dotykają szyby) a kciukiem zapieramy się o krawędź podsufitki. Staramy się zbliżyć kciuk do pozostałych palców. W EA2W różnica była kolosalna, tutaj przy 140km/h zauważalna.
Wiem, instrukcji urządzeń mechanicznych nie mógłbym pisać... |
_________________ Archiwum:
- Galant EA2W '97 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 12-11-2019, 22:22
|
|
|
tomwasz napisał/a: | Wiem, instrukcji urządzeń mechanicznych nie mógłbym pisać... | Być może, ale skumałem od razu jak to zrobić |
|
|
|
 |
henio1112
Forumowicz
Auto: Space Star 1.8 MPI 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2018 Posty: 49 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 15-12-2019, 10:14
|
|
|
tomwasz, mam okazje kupic te pianki z DID'a ,tyle ze nie sa one wielkoscią chlapaczy tylko bardziej podłuzne, grubosc ok 2cm dlugie na ok 60 i szerokie na 10 cm. i byly umieszczone w okolicy od progu (od dolnej czesci progu do gory w nadkolu przednim) zastanawiam sie czy to cos da.
i dodatkowo wyciszenie maski wraz ze spinkami, myslicie ze bedzie ciupke ciszej przy wyzszych obrotach i nie bedzie w lecie problemu z grzaniem sie silnika? bo w zimie to wiadomo silnik powinien sie szybciej dzieki temu nagrzac. |
|
|
|
 |
tomwasz
Mitsumaniak
Auto: MSS 1.8 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 221 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 16-12-2019, 20:22
|
|
|
Ja mam tylko te pianki |
_________________ Archiwum:
- Galant EA2W '97 |
|
|
|
 |
AidsD
Mitsumaniak

Auto: Space Star 1.6 MPI Comfort
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 1866 Skąd: Racibórz
|
Wysłany: 20-12-2019, 11:45
|
|
|
henio1112, ja pod maskę nałożyłem matę butylową z warstwą aluminium i już nawet pianki nie montowałem bo jakoś tak uznałem to za bezcelowe. Uważam natomiast, że lepszy efekt dało by wyciszenie niejako od zewnątrz podszybia czyli tej części budy gdzie pracują wycieraczki oraz miejsca nad przepustnicą (mimo, że jest tam oryginalnie soproso położone) zeby zmniejszyć szmer ssania.
Muszę ten temat jak się zrobi ciepło rozeznać bo obecnie nie ma ku temu warunków. |
|
|
|
 |
henio1112
Forumowicz
Auto: Space Star 1.8 MPI 2004r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2018 Posty: 49 Skąd: Nidzica
|
Wysłany: 20-12-2019, 15:03
|
|
|
Też myślałem nad tym tam gdzieś okolice tabliczki znamionowej i do dolu , dodatkowo może by się udało od dołu od strony grodzi coś podkleic, też na wiosnę się za to biorę, i liczę że się troszkę poprawi akustyka
Aktualnie najbardziej słyszalnym dźwiękiem wg mnie jest okolica nadkola ( zdecydowanie za głośno od opon)
zdecydowanie ciszej jest w tylniej czesci auta niz z przodu |
|
|
|
 |
|