Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Błąd P101
Autor Wiadomość
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 21-12-2019, 17:36   

Pod obciążeniem tj jakie obroty bo te dane co podałem ma na wolnych. Zastanawiam się czy to szarpania może być winą egr ma około rok
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 21-12-2019, 18:55   

EGR nie

maxymalnie jak depniesz na 3 lub 4 biegu przy obrotach okolo 2000-2500 maxymalnie musi dac 2,4 bar na
programie (1,4 + 1 atmosfera w pogodzie)

na wolnych obrotach prawie wcale nie biedzie cisnienia sprezarki
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 22-12-2019, 10:37   

Dzisiaj sprawdziłem doładowanie na wolnych 0.07bar przy 2500obrotów na trzecim biegu 0.67 - 0.75bar Proszę o pomoc
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 22-12-2019, 12:40   

nie masz wcale cisnienia
gdzies ucieka

do sprawdzenia sa rurki od turbosprezarki poprzez intercooler konczac na silniku
gdzies jest dziura

chyba ze wirnik sie upieprzyl ale to bardzo zadka awaria (tak mi kiedys w ciezarowce sie stalo)

Jedz z tym autem do mechanika bo po opisach widze ze za bardzo nie masz pojecia o doladowanych silnikach
mechanik w kilka minut znajdzie usterke
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 22-12-2019, 13:18   

Luz zauważyłem na łączniku węża od interculera do turbo oring jest dość mocno zużyty w poniedziałek postaram się go kupić może to jest problem. Sprawdzę cały układ jeszcze razi zobaczę jakie ciśnienie. Turbo słychać jak gwiazda. Dzięki za odpowiedź
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 22-12-2019, 13:32   

turbo moze lekko gwizdac- to normalne
jesli gdzies jest dziura,pekniecie itp. to mocno syczy jak ma obciazenie (zaciagnij reczny i wlacz 2WD )
2 osoba przygazowywuje a ty od spodu (po zdjeciu oslony) patrzysz i reka obmacujesz :P



no i tak jak pisalem- gdzie nie szczelnosc tam bedzie brudno od oleju

oringi maja rozne srednice
jak bedziesz zamawial to najpierw pomierz
przy turbo jest chyba jak dobrze pamietam 50mm
a na gorze przy klapie gaszacej 62mm
ale to pisze z pamieci
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 22-12-2019, 13:39   

Dziękuję za szybką odpowiedź
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 22-12-2019, 13:56   

i jeszcze jedna rada
kup sobie 100szt spinek plastikowych 9mm za okolo 15zl do dolnych oslon bo i tak je w wiekszosci polamiesz :lol:
zreszta dobrze jest sobie kupic tam jeszcze 6mm i 8mm bo grosze kosztuja a sie przydaja
i tez dobrze jak sobie tam zamowisz sciagaczke do takich spinek (taka lapka podwazarka)
to groszowe sprawy a ulatwiaja zycie :P
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 22-12-2019, 14:27   

Dzięki

[ Dodano: 23-12-2019, 12:32 ]
Znalazłem problem intercooler zmienił kształt od spodu na wypukły. Co sądzicie o kupnie uniwersalnego interculera bo w nowy poraża ceną lub jazda bez połączyć węże rurą można kupić w UK. Z góry dziękuję za odpowiedź
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-12-2019, 13:15   

mozesz kupic uniwersalny
czym wiekszy tym lepszy :p

jazda bez moze narobic wiecej klopotow (stopienie czujnikow )
do tego auto bedzie dymic i duzo palic bo bedzie zaklocona mieszanka
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 23-12-2019, 13:46   

Dzięki już zamówiony będzie w piątek. Dzięki za pomoc i ż
yczę wesołych świąt.
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
AndrzejMitsu 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lis 2019
Posty: 4
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-12-2019, 15:05   

kajos napisał/a:


no i tak jak pisalem- gdzie nie szczelnosc tam bedzie brudno od oleju

oringi maja rozne srednice
jak bedziesz zamawial to najpierw pomierz
przy turbo jest chyba jak dobrze pamietam 50mm
a na gorze przy klapie gaszacej 62mm
ale to pisze z pamieci


Pamiętaj, że są dwa wymiary:
jest średnica wewnętrzna oraz grubość, a to też istotne bo nie wciśniesz go później.

Tutaj sobie zobacz na dole jak wymiarować oringi https://powerrubber.com/jak-wymiarowac-oringi/
_________________
Andrzej
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-12-2019, 15:11   

fakt
ja pisalem o wymiarach zewnetrznych
VW ma swoje te oringi koloru zielonego i wystarczy wymiar zewnetrzny

najlepiej jak ma sie nr tej uszczelki ETKI
:wink:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
arturo12 
Mitsumaniak
arturo12

Auto: OUTLANDER II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 60
Skąd: Śrem/Melksham UK
Wysłany: 23-12-2019, 16:11   

Uszczelka wymieniona teraz czekam na Intercooler pękł i zaokrąglił się od dołu.
_________________
Pozdrawiam arturo12
 
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-12-2019, 17:37   

to tam uciekalo tobie cisnienie
dlatego dymil na czarno
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.