 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Słabe światła mijania |
Autor |
Wiadomość |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 07-01-2020, 08:11
|
|
|
DaveTor napisał/a: | #Gshesiu, na aliexp za cholerne zwijaka nie mogę wyklikac. | Z historii zakupów podaję co widzę z portalu:
Brand Name: HOWELLNEY , ITEM: STEER WARNING CONTACT
Original Cross Reference01: 8619A018 , Original Cross Reference02: 8619-A018
Application For 01: Mitsubishi Outlander
Application For 02: Mitsubishi Lancer
Application For 03: Mitsubishi Triton
Link do sklepu: https://pl.aliexpress.com/store/3686006?spm=a2g0o.store_home.pcShopHead_1020639.0 |
|
|
|
 |
DaveTor
Nowy Forumowicz
Auto: MPIV V80 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2019 Posty: 13 Skąd: Torun
|
Wysłany: 08-01-2020, 17:35
|
|
|
#Gshesiu, jesteś wielki. Będzie na ciebie- kupione;) Tak tanie, że niewiele tracę jeśli będę musiał robić (wlasnoreczną) przekładkę z powrotem na stary zwijak |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 08-01-2020, 17:51
|
|
|
DaveTor napisał/a: | #Gshesiu, jesteś wielki. Będzie na ciebie- kupione;) Tak tanie, że niewiele tracę jeśli będę musiał robić (wlasnoreczną) przekładkę z powrotem na stary zwijak | haha, a wiesz że ja podobnie pomyślałem, że niewielką sumę ryzykuję kupując to coś stamtąd, u mnie się udało, działa, tylko pamiętaj żeby odpiąć akumulatory (chyba trzeba) bo kasowanie lampki czasami droższe od tego zakupu Generalnie zakupy z tamtego kierunku uważam raczej za udane (radio stamtąd też dobrze się sprawuje).
Ja cały czas mam chyba gdzieś starą taśmę , w której nie działało sterowanie radiem, ale poducha działała, więc w razie czego zamiennik na czarną godzinę jest, ale jestem pewien że nie będzie potrzebny. |
|
|
|
 |
DaveTor
Nowy Forumowicz
Auto: MPIV V80 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2019 Posty: 13 Skąd: Torun
|
Wysłany: 08-01-2020, 22:45
|
|
|
Zakładając, że u mnie też sterowanie radiem (i telefonem) odpali- pozostanie nam żyć nadzieja, że sprytny Chińczyk tak to zaprojektował, żeby w razie "W" poduszka wypaliła;) Mój stary zwijak też niedomaga jedynie w kwestii sterowania przyciskami.
Co do oswietlenia i odblysników:
- namiar podpoznanski nie odbiera telefonów, może pech, może urlop,
- Złotniki Kujawskie regeneracja od 750 do 950pln w zależności od tego czy wymiana odbłyśnika, na który trzeba czekać czy wysyłka do regeneracji, całość trwa od 2 do 5 dni
- Otwock, 800pln, wymiana na miejscu na nowy (dostępne od ręki) w 3 godziny. Jutro będę u nich rezerwowal termin na przyszły tydzień. |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-01-2020, 08:47
|
|
|
DaveTor napisał/a: | - Otwock, 800pln, wymiana na miejscu na nowy (dostępne od ręki) w 3 godziny. Jutro będę u nich rezerwowal termin na przyszły tydzień. |
Tylko ubierz się ciepło Przynajmniej gdy ja u nich robiłem, to z zewnątrz taki trochę "podwórkowy serwis" był. Robią fachowo i dobrze, ale zaplecze mają takie se. Raczej będziesz stał obok lub siedział w samochodzie (oni zdejmują lampy i robią je w ciepłym pomieszczeniu, ale jest ono niezbyt duże, ja stałem po prostu przed drzwiami, a gdy zaczęło padać, schowałem się w samochodzie, podobny okres to był, styczeń/luty jakoś)
No chyba że przez te ~3 lata zrobili jakieś miejsce dla klienta |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
Flaw
Nowy Forumowicz

Auto: P4 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2019 Posty: 18 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 09-01-2020, 15:35
|
|
|
Mnie też czeka operacja regeneracji odbłyśników. Napiszcie tylko proszę jak się demontuje reflektor.
Ps. Jeśli chodzi o oszczędzanie odbłyśników to myślę nad takim rozwiązaniem (niestety bez homologacji)
https://www.youtube.com/w...MZFNzqN9yc&t=6s |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-01-2020, 17:57
|
|
|
To nie lepiej zmienić halogeny przeciwmgłowe na homologowane dzienne lub na halogeny z dziennymi. |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2020, 08:11
|
|
|
Też poszedłbym w halogeny z dziennymi, zamiast w kierunkach. Cokolwiek - i Ci ubezpieczyciel nie zwróci, bo stwierdzi, że nie było homologacji (a oni nie są zbyt chętni do wyskakiwania z kasy ).
Generalnie z tymi LED'ami to w PIV potrafią być cyrki (tzn. podejrzewam, że to kwestia chińskich LED'ów, a nie PIV). Kiedyś wsadziłem w pozycje przednie, co i rusz padały, a komputer świrował (mimo że miały rzekomo can-bus). A gdy wsadziłem raz na próbę na tył (pozycja+stop), to mi wyskoczył alarm ABS, i nie chciał się skasować (nawet u Zbyszka), dopóki nie wpadliśmy na pomysł, że to te LED'y z tyłu - po zmianie na normalne żarówki wszystko wróciło do normy. |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
Flaw
Nowy Forumowicz

Auto: P4 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2019 Posty: 18 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 10-01-2020, 13:32
|
|
|
Wiadomo, że z homologacją "bezpieczniej". Napiszcie mi proszę jak świecą te halogeny w porównaniu do standardowych.
Ps. Ma ktoś schemat jak się wyciąga przednie lampy? |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-01-2020, 14:06
|
|
|
Halogenów nie mam, więc nie podpowiem, sam chętnie "posłucham".
Co do lamp. Co prawda po rosyjsku, ale są obrazki
https://www.youtube.com/watch?v=J8zIv2kmMgU
Generalnie - trzeba zluzować zderzak. |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
Flaw
Nowy Forumowicz

Auto: P4 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2019 Posty: 18 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 10-01-2020, 16:23
|
|
|
Dziękuję. |
|
|
|
 |
DaveTor
Nowy Forumowicz
Auto: MPIV V80 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Gru 2019 Posty: 13 Skąd: Torun
|
Wysłany: 10-01-2020, 20:22
|
|
|
Sebastian_T napisał/a: |
Tylko ubierz się ciepło Przynajmniej gdy ja u nich robiłem, to z zewnątrz taki trochę "podwórkowy serwis" był. Robią fachowo i dobrze, ale zaplecze mają takie se. Raczej będziesz stał obok lub siedział w samochodzie (oni zdejmują lampy i robią je w ciepłym pomieszczeniu, ale jest ono niezbyt duże, ja stałem po prostu przed drzwiami, a gdy zaczęło padać, schowałem się w samochodzie, podobny okres to był, styczeń/luty jakoś)
No chyba że przez te ~3 lata zrobili jakieś miejsce dla klienta |
A to dobre:D jak zasugerowałem, że mnie znajomi z wawy przejmą na czas naprawy to prawie się człowiek obrazil- "ale po co, pan sobie siądzie, gazetę poczyta!" Więc może, coś się zmieniło od czasu jak im nagadales te trzy lata temu;)
#Flaw, chcesz wyjąć lampy, żeby wysłać do regeneracji odbłyśnika? Nie masz szansy znaleźć warsztatu, który Ci na miejscu wyjmie lampy, rozklei, podmieni odbłyśnik, sklei i wlozy lampy? Oszczędzasz sporo czasu, kasa względnie ta sama i wiesz czym wyjeżdżasz, nie powiedzą ci, że klosz musiał się rozszczelnic podczas transportu |
|
|
|
 |
|
|