[II 2.0 DID] Jarzma zacisków hamulcowych |
Autor |
Wiadomość |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 16-09-2019, 22:05
|
|
|
Nie rozumie, dalej stukają wg. mnie jest za duży luz na prowadnicy jest gdzieś film na internecie o tym problemie, nie wiem może smar zmienić, to dlaczego jeszcze nie było akcji serwisowej na to tylko jest na jakieś szyberdachy?! przecież hantle to podstawa...a komfort jazdy wyraźnie spadł po wymianie jarzm |
|
|
|
 |
Krzysiek 123
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2019 Posty: 12 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 17-09-2019, 00:08
|
|
|
nie ma akcji bo musieli by wszystkim to zrobić... na gwarancji twierdzili i pokazywali wydruki z rolek że siła i skuteczność hamowania jest super ...a hałas minie tylko nie dodali ,że jak rdza chwyci prowadnice... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-09-2019, 11:32
|
|
|
pierwsze pytanie - jak napchałeś smaru? - bo jeśli przed wciśnięciem gumki to prowadnica z gumką cały smar przesunęła na koniec zacisku
a jeśli na śrubę to wszystko zostało na gumowej harmonijce...
co mogę powiedzieć? - mam nówkę leona i tam zaciski tak samo się tłuką jak w (niektórych) Mitsu - to nie jest odosobniony przypadek przy zaciskach pływających |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 17-09-2019, 11:45
|
|
|
Czyli nic się nie da zrobić tak ma być? Ja spróbuję to zrobić jak pogoda się poprawi prowadnice w gumę pod to smar i dopiero wyciskanie prowadnicy razem z guma |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-09-2019, 16:02
|
|
|
A może masz śruby za małej średnicy? - bo były zdaje się 3 rodzaje. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 17-09-2019, 16:05
|
|
|
Kupiłem teraz z innej firmy zobaczymy |
|
|
|
 |
Krzysiek 123
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2019 Posty: 12 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 17-09-2019, 18:57
|
|
|
Nie słyszałem o trzech rozmiarach...choć myślałem aby dorobić szersze |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-09-2019, 22:24
|
|
|
Jeśli dobrze pamiętam to 8mm na tył i 10 oraz 11 mm na przód. |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 18-09-2019, 21:40
|
|
|
Nie ma możliwośći włożenia prowadnicy razem z guma, w tym systemie guma wchodzi do jarzma z zaciskiem |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-09-2019, 12:33
|
|
|
potentator napisał/a: | w tym systemie | jaki tam jest system? akebono czy lucas? |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 19-09-2019, 12:49
|
|
|
Akebono |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24346 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-09-2019, 15:48
|
|
|
W akebono masz takie coś jak na zdjęciu poniżej - co oznacza, że możesz bez problemu wsadzić prowadnicę razem z gumą... - widać to nawet na tym zdjęciu.
A powinno się najpierw wsadzić (posmarowaną gumkę) w jarzmo a dopiero potem posmarować jarzmo w środku, wcisnąć harmonijki przeciwkurzowe i na koniec wkręcić lekko posmarowaną śrubę prowadzącą.
 |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 21-09-2019, 11:07
|
|
|
Zrobiłem mechanik wogule nie dał smaru, teraz będę sam to robił. Przy okazji zmiany opon... Tyłu nie ruszam dopóki klockow nie będę zmieniał, już przestalo stukać... |
|
|
|
 |
WiValdiBB
Forumowicz WiValiBB

Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 260 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 19-01-2020, 09:59
|
|
|
Fragu napisał/a: | dziku79, sprawdz też czy nie masz odwrotnie zalozonych prowadniczek...górna na dole itd. Teraz nie pamiętam gdzie powinna być ta z gumką.... | Pin z gumką powinien być na górze |
_________________ 4x4 ForEver |
|
|
|
 |
Krzysiek 123
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2019 Posty: 12 Skąd: śląsk
|
Wysłany: 21-01-2020, 23:47
|
|
|
Ja mam założone prowadnice z gumami wszędzie...jakoś dopiero po tej operacji nastała cisza...serwisy stosowały ten manewr na gwarancji już gdyż ludzie były przypadki że wracali po godzinie od wyjazdu z salonu... |
|
|
|
 |
|