 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Problemy z klimą |
Autor |
Wiadomość |
tyrel79 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2007, 20:19 [1G 90-94] Problemy z klimą
|
|
|
Jak włączam klimę to silnik mi gaśnie na wolnych obrotach, moze słaby akumulator? Czy za niskie obroty? Co myślicie na ten temat |
|
|
|
 |
OLO [Usunięty]
|
Wysłany: 26-05-2007, 21:16
|
|
|
Prawdopodobnie silniczek krokowy Ci pada.Wyjmij go i pomierz napiecia ,rozkrec i przesmaruj na slimaku |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-05-2007, 23:04
|
|
|
OLO napisał/a: | Prawdopodobnie silniczek krokowy Ci pada.Wyjmij go i pomierz napiecia ,rozkrec i przesmaruj na slimaku |
Co do krokowca to http://www.mitsubishi-gra...ght=krokowy+pin polecam ostatni topic, tu masz wszystko czrno na białym. Druga ewentalnośc to zatarta sprężarka (kompresor) klimy i stawia taki opór że silnik nie daje rady, ale to ewenement na skale światową |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
tyrel79 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2007, 10:20
|
|
|
OK. Dzięki za dobrą radę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 27-05-2007, 18:28
|
|
|
krokowy raz, dróga sprawa sprawdzałeś sprężarkę ? normalnie na sprężarce kręci się łożyskowane koło pasowe napędzane paskiem z głównego koła pasowego, gdy włączasz klimę elektromagnes umieszczony na sprężarce spina wał sprężarki zakończony wieńcem ciernym z płaszczyzną czołową koła posowego co owocuje napędzeniem sprężarki, jeżeli masz zatartą sprężarkę to obciążenia idące na wał mogą być na tyle duże że auto gaśnie. niech ktoś polooka z latarką pod maską czy w moemencie włączenia klimatyzacji jest uślizg paska napędzającego sprężarkę. równie proste jak sprawdzenie skrokowego. |
|
|
|
 |
|
|