Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problemy z klimą
Autor Wiadomość
tyrel79
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2007, 20:19   [1G 90-94] Problemy z klimą

Jak włączam klimę to silnik mi gaśnie na wolnych obrotach, moze słaby akumulator? Czy za niskie obroty? Co myślicie na ten temat :lol:
 
 
OLO
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2007, 21:16   

Prawdopodobnie silniczek krokowy Ci pada.Wyjmij go i pomierz napiecia ,rozkrec i przesmaruj na slimaku
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-05-2007, 23:04   

OLO napisał/a:
Prawdopodobnie silniczek krokowy Ci pada.Wyjmij go i pomierz napiecia ,rozkrec i przesmaruj na slimaku


Co do krokowca to http://www.mitsubishi-gra...ght=krokowy+pin polecam ostatni topic, tu masz wszystko czrno na białym. Druga ewentalnośc to zatarta sprężarka (kompresor) klimy i stawia taki opór że silnik nie daje rady, ale to ewenement na skale światową :mrgreen: :biggrin: :badgrin:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
tyrel79
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2007, 10:20   

OK. Dzięki za dobrą radę.
Pozdrawiam :shock:
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2007, 18:28   

krokowy raz, dróga sprawa sprawdzałeś sprężarkę ? normalnie na sprężarce kręci się łożyskowane koło pasowe napędzane paskiem z głównego koła pasowego, gdy włączasz klimę elektromagnes umieszczony na sprężarce spina wał sprężarki zakończony wieńcem ciernym z płaszczyzną czołową koła posowego co owocuje napędzeniem sprężarki, jeżeli masz zatartą sprężarkę to obciążenia idące na wał mogą być na tyle duże że auto gaśnie. niech ktoś polooka z latarką pod maską czy w moemencie włączenia klimatyzacji jest uślizg paska napędzającego sprężarkę. równie proste jak sprawdzenie skrokowego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.