[EA5A] Potrzebny mechanik Wielkopolska Konin i okolice. |
Autor |
Wiadomość |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 01-02-2020, 20:26 [EA5A] Potrzebny mechanik Wielkopolska Konin i okolice.
|
|
|
Witam,
Czy jest ktoś w tej okolicy kto zna się dobrze na tym modelu, bo wszyscy z okolic to tylko pieniądze potrafią brać bo nietypowy samochód jak to ostatnio usłyszałem. Może być kawałek dalej od konina, jestem w stanie go przyprowadzić kawałek. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-02-2020, 23:38
|
|
|
Pisz śmiało na forum , może coś poradzimy w czym masz problem ? |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-02-2020, 10:20
|
|
|
Jeśli dobrze kojarzę to auto nie chodzi na wszystkie cylindry. Pewnie aparat zapłonowy, a konkretniej cewka zapłonowa pada. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2020, 13:41
|
|
|
Problemów nierównej pracy silnika może być kilka, począwszy od uszkodzonej świecy, przewodów zapłonowych , aparatu zapłonowego, uszkodzonego wtryskiwacza, do najpoważniejszym czyli braku ciśnienia sprężania lub wytarcia krzywki wałka rozrządu, bo już z takimi przypadkami się spotkałem na warsztacie. Więc tutaj zaczyna się od podstaw, czyli najlepierw pomiar ciśnienia sprężania to podstawa w tym silniku! |
|
|
|
 |
Kamsyyo
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2018 Posty: 32 Skąd: Konin
|
Wysłany: 02-02-2020, 14:04
|
|
|
No konkretnie chodzi o wypadanie zapłonu na 6 cylindrze. Świece i kable były wymieniane we wrześniu przy rozrządzie i akurat to mnie zastanawia bo nie dość że skasował mnie za robociznę to jeszcze odbierałem z uszkodzoną sondą i bład z elektrozaworem, wieć może tu też coś zepsuł. Pierwszy raz zdarzył się w grudniu ale było to chwilowe.
W piątek jak jechałem w deszcz coś mi się nie podobało bo lekko mi wibrował, pojechałem się wczoraj przejechać to po rozgrzaniu już wracałem na 5 cylindrach. Wymieniony był w styczniu sam palec bo stwierdzili że kopułka jest dobra, a że jest droga to powiedzieli że na razie nie ma sensu wymieniać.
Jutro prawdopodobnie idzie na wymiane sondy od strony grodzi więc przy okazji będe kazał sprawdzić świece i kable na tym cylindrze. |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2020, 16:03
|
|
|
6-ty cylinder jest akurat łatwo dostępny, bo znajduje się przy samym korku wlewu oleju. Do porządnej weryfikacji są przewody zapłonowe jak i same świece. Warto przy okazji demontażu świec spr profilaktycznie cis. sprężania. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-02-2020, 21:56
|
|
|
Kamsyyo, Kopułkę wymień i sprawdź w jakim stanie jest uszczelka pomiędzy kopułką a aparatem zapłonowym. |
|
|
|
 |
|