Jaki olej do 2.0 DDiD 140km |
Autor |
Wiadomość |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 11-02-2020, 14:01
|
|
|
ja na 15 tys dolewalem niecaly 0,8L oleju
ale teraz w grudniu wymienilem turbosprezarke i zobacze jak bedzie
kiedys mialem Cordobe z TDIi tak samo dolewalem niecaly litr wiec chyba to norma |
_________________ Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 11-02-2020, 15:35
|
|
|
A ile oleju wchodzi do silnika 4 l? czy ciut więcej? Ja dolałem troche wiecej niż 0.8 l ale miałem dwa razy wymieniany czujnik połozenia wału korbowego a w chłodnicy oleju jest sporo... i dwa razy robiłem dolewko po wymianie gdzieś 0.3-0.4 l. A tak jak nie wymieniałem to tak jak piszesz 0.8 dolewałem ... |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 11-02-2020, 17:04
|
|
|
wchodzi rowno 4L
jak wleje sie 4l to na miarce jest max (oczywiscie po odpaleniu silnika i ponownym zgaszeniu)
a co do oleju ma wymiana czujnika walu to nie wiem |
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 12-02-2020, 08:10
|
|
|
Żeby go odkręcić, trzeba zdjąć chłodnice oleju, a żeby ją zdjąć musisz ją od dołu odkrecić i spuścić z niej olej, inaczej nie dojdziesz do czujnika bo jest za podstawa filtra niestety...popatrz na necie wymiana czujnika połozenia wału korbowego... |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 12-02-2020, 20:42
|
|
|
Stary to jest filmik z czujnika walka rozrządu, a nie wału korbowego. Wogule żeby cały z pierścieniem wymienić trzeba zrzucić skrzynie biegów
Q |
|
|
|
 |
Hipolit [Usunięty]
|
Wysłany: 13-02-2020, 10:08
|
|
|
Kurde! Wynika, że wlali mi nie ten olej co trzeba! Ma normę VW 505 00, zamiast 01! Chyba trzeba będzie wymienić wcześniej
Mój po czyszczeniu turbiny wziął 270 ml na 5000 km. |
|
|
|
 |
nightfly
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DiD 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 13-02-2020, 15:06
|
|
|
potentator napisał/a: | Stary to jest filmik z czujnika walka rozrządu, a nie wału korbowego. Wogule żeby cały z pierścieniem wymienić trzeba zrzucić skrzynie biegów
Q |
Dokładnie, u mnie był wymieniany przy wymianie dwumasy bo przeciekał... |
_________________ 1. Kiedyś: Mitsubishi Galant Wagon 1997, 2.5 V6 24v 163KM
2. Kiedyś: Mitsubishi Outlander 2010, 2.0 DiD 140KM
3. Obecnie: Mitsubishi ASX Ralliart 2015, 2.2 DiD 150KM
4. Obecnie: Mitsubishi Eclipse Cross 2018, 1.5 |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
|
|
|
 |
potentator
Forumowicz
Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018 Posty: 249 Skąd: zw
|
Wysłany: 16-02-2020, 09:19
|
|
|
Jak odkrecacie filtr oleju? Ja ostatnio miałem problem z włożeniem go spowrotem bo strasznie ciasno jest przez rurkę Egr. Odkręciłem czujnik powyżej i trochę pomogło. Jak wiemy filtr wciskamy w plastikowa nakrętke a dopiero potem go wkładamy. Trzeba uważać żeby nie połamać plastikowych zaczepów filtra... Dużo ludzi stosuje plukanke i jakieś ceramizer, nie wiem nigdy nie stosowałem... |
|
|
|
 |
szeryf85
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018 Posty: 200 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-02-2020, 11:11
|
|
|
Ja odkręcam ten czujnik powyżej filtra i jest ok. |
|
|
|
 |
|