Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem. 2,4 benz.+ LPG
Autor Wiadomość
Jaro74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2400 ben/gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
  Wysłany: 29-02-2020, 15:25   Problem z odpaleniem. 2,4 benz.+ LPG

Witam. Zdecydowałem się na montaż gazu w Outku i mam problem z odpaleniem. Instalacja Palacar
Ostatnio zmieniony przez Jaro74 26-05-2020, 07:25, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-02-2020, 16:06   

Instalacje Palcar to raczej gniot więc nieźle wdepnąłeś. Problemy z odpalaniem w silnikach z instalacjami LPG najczęściej są spowodowane ulatniającym się gazem do kolektora ssącego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez nieszczelny reduktor. Kolektor wypełnia się wtedy gazem a jak odpalasz oczywiście na benzynie to silnik odpala na benzynie i na gazie i przez nadmiar paliwa mieszanka staje się niepalna więc silnik nie odlali do puki nie wyrzuci tego nadmiaru paliwa w wydech. Wtryski zostały zmienione na bardzo dobre więc zostaje Ci do sprawdzenia reduktor. Po zgaszeniu auta zdejmij z reduktora cienki przewód gumowy o średnicy wewnętrznej około 4 - 5mm i tak pozostaw auto na noc. Rano go zamontuj i odpalaj. Jak będzie ok to reduktor do wymiany. Możesz też ten cienki przewód zdjąć z drugiej strony aby pozostał założony na reduktorze i zdjęty koniec włóż do szklanki z woda. Jak pojawią się bąbelki to też reduktor do wymiany.
 
 
Jaro74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2400 ben/gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-02-2020, 16:29   

plecho1 napisał/a:
Instalacje Palcar to raczej gniot więc nieźle wdepnąłeś. Problemy z odpalaniem w silnikach z instalacjami LPG najczęściej są spowodowane ulatniającym się gazem do kolektora ssącego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez nieszczelny reduktor. Kolektor wypełnia się wtedy gazem a jak odpalasz oczywiście na benzynie to silnik odpala na benzynie i na gazie i przez nadmiar paliwa mieszanka staje się niepalna więc silnik nie odlali do puki nie wyrzuci tego nadmiaru paliwa w wydech. Wtryski zostały zmienione na bardzo dobre więc zostaje Ci do sprawdzenia reduktor. Po zgaszeniu auta zdejmij z reduktora cienki przewód gumowy o średnicy wewnętrznej około 4 - 5mm i tak pozostaw auto na noc. Rano go zamontuj i odpalaj. Jak będzie ok to reduktor do wymiany. Możesz też ten cienki przewód zdjąć z drugiej strony aby pozostał założony na reduktorze i zdjęty koniec włóż do szklanki z woda. Jak pojawią się bąbelki to też reduktor do wymiany.


Dziękuję za pierwszą radę. :-)
Ostatnio zmieniony przez Jaro74 26-05-2020, 07:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-02-2020, 17:23   

A jaki reduktor został założony?
Jeśli dalej po zakręceniu gazu auto odpala normalnie to dalej coś puszcza gaz do kolektora i może to być tylko albo reduktor albo wtryski.
 
 
Jaro74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2400 ben/gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 29-02-2020, 17:45   

plecho1 napisał/a:
A jaki reduktor został założony?
Jeśli dalej po zakręceniu gazu auto odpala normalnie to dalej coś puszcza gaz do kolektora i może to być tylko albo reduktor albo wtryski.


Jaki, tego nie wiem. Spróbuję z tym wężykiem.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-02-2020, 17:53   

Reduktor łatwiej sprawdzić niż wtryski dlatego to jego lepiej sprawdzić na początku.
 
 
Jaro74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2400 ben/gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-03-2020, 10:55   

plecho1 napisał/a:
Reduktor łatwiej sprawdzić niż wtryski dlatego to jego lepiej sprawdzić na początku.


Niestety wyjęcie wężyka/przewodu na noc z reduktora nie pomogło.
Ostatnio zmieniony przez Jaro74 26-05-2020, 07:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-03-2020, 12:20   

Więc reduktor wykluczony. Jak teraz zakręcisz gaz na zbiorniku i poczekasz aż silnik wypali gaz z układy aż instalacja sama przełączy się na benzynę i tak zostawisz auto na noc a rano auto normalnie odpali to zostają wtryski. Mimo że są nowe to też czasem zdarzają się nieszczelne. Jeśli jednak dalej będą problemy z rozruchem to w ten sposób wykluczysz instalację LPG.
 
 
pavvcio81 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 27
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-03-2020, 21:31   

Do takich aut nie zakłada się byle jakich instalacji a przede wszystkim tanich. Zmień gazownika bo cały czas zalewa ci go gazem i stąd te problemy. Reduktor jak ma ustawione za wysokie ciśnienie to przez wtryski wpuści gaz do komory. Podałeś za mało danych przede wszystkim co to za reduktor ? Co to za instalacje zakładasz do gazu nie masz STAG-a albo Zenita....
 
 
Jaro74 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2400 ben/gaz
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2019
Posty: 6
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-03-2020, 07:14   

pavvcio81 napisał/a:
Do takich aut nie zakłada się byle jakich instalacji a przede wszystkim tanich. Zmień gazownika bo cały czas zalewa ci go gazem i stąd te problemy. Reduktor jak ma ustawione za wysokie ciśnienie to przez wtryski wpuści gaz do komory. Podałeś za mało danych przede wszystkim co to za reduktor ? Co to za instalacje zakładasz do gazu nie masz STAG-a albo Zenita....




[ Dodano: 02-03-2020, 07:44 ]
plecho1 napisał/a:
Więc reduktor wykluczony. Jak teraz zakręcisz gaz na zbiorniku i poczekasz aż silnik wypali gaz z układy aż instalacja sama przełączy się na benzynę i tak zostawisz auto na noc a rano auto normalnie odpali to zostają wtryski. Mimo że są nowe to też czasem zdarzają się nieszczelne. Jeśli jednak dalej będą problemy z rozruchem to w ten sposób wykluczysz instalację LPG.






[ Dodano: 30-04-2020, 09:48 ]
WITAM.
Wygląda na to, że zakończyły się moje problemy. Wina: pompa paliwowa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.