Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OII 2.0 DID "sapanie" przy zejściu z obrotów
Autor Wiadomość
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 11-03-2020, 15:11   

Rozrząd to w miskach podstawa ciężko ustawić i cyrki się dzieją... u mnie nie pierdzi po 3 sekundach a nie znalazlem przetarcia, ba mało tego jak ściągnie weżyk to psyka powietrze...
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 11-03-2020, 15:52   

psyka powietrze ? :shock:

tam musi byc podcisnienie a nie cisnienie :P


jesli wszystko jest sprawne to...
po wylaczeniu silnika gruszka po 3 min powinna isc do przodu (wlasnie wtedy zawor odlacza podcisnienie)
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 12-03-2020, 14:01   

Wszystko idzie, pierdniecie jest jakbym z 3 razy kluczyk przekręcił, nie każdy ma to pierdniecie
 
 
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 13-03-2020, 19:48   

Dokończę temat - dziś odebrałem auto po regeneracji turbo. Na lekko rozgrzanym silniku objaw nie występował ale przejechałem się na trasę i okazało się że po zagrzaniu jak dla mnie jest to samo.
Wróciłem do warsztatu i powiedziałem co o tym myslę jednak koleś zarzekał sie że naprawiał zresztą mam niby papiery., pomiary, gwarancję nawet pokazał mi starą gruszkę która była rzekomo przyczyna przeładowywania.
Pytałem o uszczelkę zarzekał sie że wrzucił nową bo niby zawsze tak robi. Zakład jeden z dwóch najlepszych od turbo w moim miescie.
Jestem skłonny uwierzyć że zawsze tak było tylko zbieg okoliczności sprawił że ten filtr nie wpięli i usłyszałem bo teraz spod maski nie ma nic no o ile nie otworzę.

Majstry mówią że może to przepustnica, może rozrząd, może wtryskiwacze sie przycinają - masakra. Myślę że może to jeszcze dpf ale nie wiem czy mam bo tu piszecie że nie każdy ten motor miał.
Jutro zrobię objazdówke po kolejnych jak nie oddam nestety do aso choć w ich umiejetności też wątpię.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.