Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Układ chłodzenia 1.8 GDI
Autor Wiadomość
bonusrpk32 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2019
Posty: 17
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 21-03-2020, 22:23   [Cari 1.8 GDI] Układ chłodzenia 1.8 GDI

Witam mam takie pytanie ma ktoś z was możne schemat układu chłodzenia do carismy 1.8 GDI 1999 po-lift albo stok wie do czego idzie drugi wężyk z zbiorniczka wyrównawczego bo 1-wszy idzie do chłodnicy a drugi mi tak wpis i nie wiem gdzie on był (CHODZI O TEN PRZEWÓD ZAZNACZONY STRZAŁKA

https://zapodaj.net/e2d05da235b6c.png.html
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21009
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-03-2020, 22:45   

Ten luźny wężyk do niczego nie jest podłączony.
To chyba taki przelew przy zagotowaniu się płynu.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bonusrpk32 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2019
Posty: 17
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 22-03-2020, 01:05   

Bizi78 napisał/a:
Ten luźny wężyk do niczego nie jest podłączony.
To chyba taki przelew przy zagotowaniu się płynu.

To on u mnie nie zdaje egzaminu bo zginęło mi ok 3 litrów płynu chłodzącego i tylko plamy zostawiam
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21009
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-03-2020, 10:02   

bonusrpk32 napisał/a:
zginęło mi ok 3 litrów płynu chłodzącego i tylko plamy zostawiam

To trzeba usunąć nieszczelność :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 22-03-2020, 10:11   

To albo masz nieszczelność, sprawdź opaskę na dolnym wężu na chłodnicy bo w Carismach lubią korodować. Może też być wina uszczelki głowicy lub korka chłodnicy który jest zaworem regulującym ciśnienie w układzie. Do sprawdzenia uszczelki głowicy można użyć takiego testu https://allegro.pl/listing?string=tester%20szczelności%20uszczelki%20głowicy&bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict43-aut-1-1-0318
Korek chłodnicy można sprawdzić tylko podmianą.
 
 
bonusrpk32 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2019
Posty: 17
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 22-03-2020, 18:09   

plecho1 napisał/a:
To albo masz nieszczelność, sprawdź opaskę na dolnym wężu na chłodnicy bo w Carismach lubią korodować. Może też być wina uszczelki głowicy lub korka chłodnicy który jest zaworem regulującym ciśnienie w układzie. Do sprawdzenia uszczelki głowicy można użyć takiego testu https://allegro.pl/listing?string=tester%20szczelności%20uszczelki%20głowicy&bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-engag-dict43-aut-1-1-0318
Korek chłodnicy można sprawdzić tylko podmianą.


Sprawdzałem każdy wąż jest dobrze podłączony do chłodnicy i nie jest luźny i nie ma żadnych uszkodzeń jedynie ten drugi nie był podłączony a sam chłodnica nie jest uszkodzona a jak by to była uszczelka pod głowicą to by kopciła by bardzo a nie kopci i też bym miał masełko na bagnecie i w zbiorniku wyrównawczym a go nie ma
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 22-03-2020, 18:38   

bonusrpk32 napisał/a:
zginęło mi ok 3 litrów płynu chłodzącego i tylko plamy zostawiam

Cudów nie ma. Skoro jak sam piszesz zostają plamy, to jest wyciek. Najprościej - zalać wodą destylowaną czy demineralizowaną, auto na kanał czy na najazd, ręczny, odpalić, wejść pod auto i patrzeć, skąd cieknie czy kapie.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-03-2020, 10:24   

Znajomy kiedyś do mnie dzwoni, że co doleje płynu do wspomagania i odpali silnik to po kilku minutach w zbiorniczku wyrównawczym jest pusto. Kazałem mu poszukać czy nie ma gdzieś wycieku i czy nie zostają plamy pod autem. Stwierdził, że żadnego wycieku nie widzi. Okazało się, że puścił uszczelniacz przekładni kierowniczej po lewej stronie i to tak, że całe zawieszenie, nadkole i koło od wewnątrz był upaprane w oleju. Jak można było tego nie zauważyć? Nie mam pojęcia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.