Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mocne siadanie tyłu, niestabilność samochodu i zarzucanie
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-04-2020, 11:31   

-Fenek- napisał/a:
co? I wygląda na to, że chyba nic się nie zmieniło Co prawda tej zimy nie jeździłem tak dużo, po śniegu w ogóle, ale tył na rondach podczas deszczu/mrozu jak uciekał, tak ucieka, a auto prowadziło się raczej niepewnie

Ja mam kombi nic nie obniżane, sprężyny tył jak kolega wyżej pokazał standard KYB do kombi ale amorki KYB ULTRA SR. Tył na rondach nie pływa prędzej brakuje mi przyczepności przodem. Opony zimowe Nokian 195.65.15
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
przemek1602 
Mitsumaniak

Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 255
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 02-04-2020, 17:02   

Też potwierdzam że przód wyjedzie a tył będzie trzymał. Lekkie kopnięcie w hamulec i trakcja przodu wraca.
 
 
xJameSx 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2018
Posty: 12
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 18-04-2020, 16:31   

Jeśli mogę coś pomóc to miałem ten sam problem, tzn. Tył siedział bardzo nisko, plus dupa na zakrętach żyła swoim życiem. U mnie z jednej strony amortyzator był martwy A z drugiej sprężyna złamana. Kupiłem nowe amory z kayaby plus sprężyny zwykłe używane, ale już na wstępie było widać że są mniej siadnięte od moich. Po wymianie auto zdecydowanie poszło o kilka centymetrów do góry i problem z uciekajacym tyłem również zniknął.
 
 
-Fenek- 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2018
Posty: 172
Skąd: Opole
Wysłany: 18-04-2020, 22:46   

Wymieniłem zarówno amory jak i sprężyny z tyłu i u mnie problem niestety nie zniknął całkowicie (sprężyny nadal są niższe niż oryginał).
_________________
Moje jeździdełko =)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.