| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Mocne siadanie tyłu, niestabilność samochodu i zarzucanie |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Marcino   Mitsumaniak
 Góral niskopienny
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6 97r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 68 razy
 Dołączył: 02 Cze 2005
 Posty: 10813
 Skąd: okolice Tczewa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-04-2020, 10:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | -Fenek- napisał/a: |  	  | co? I wygląda na to, że chyba nic się nie zmieniło  Co prawda tej zimy nie jeździłem tak dużo, po śniegu w ogóle, ale tył na rondach podczas deszczu/mrozu jak uciekał, tak ucieka, a auto prowadziło się raczej niepewnie 
 | 
 Ja mam kombi nic nie obniżane,  sprężyny tył  jak kolega wyżej pokazał standard KYB do kombi ale amorki KYB ULTRA SR. Tył na rondach nie pływa prędzej brakuje mi przyczepności przodem. Opony zimowe Nokian 195.65.15
 |  
				| _________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 był - 2011 - 2019    - Pug 307sw
 była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
   
 "A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
   Czyli w tym przypadku 6a13
  " by tomchuck 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | przemek1602   Mitsumaniak
 
 Auto: Galant VIII AVANCE 2.5 V6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 05 Sie 2017
 Posty: 255
 Skąd: ŚWIDNICA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-04-2020, 16:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też potwierdzam że przód wyjedzie a tył będzie trzymał. Lekkie kopnięcie w hamulec i trakcja przodu wraca. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | xJameSx   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.5
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 17 Maj 2018
 Posty: 12
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2020, 15:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli mogę coś pomóc to miałem ten sam problem, tzn. Tył siedział bardzo nisko, plus dupa na zakrętach żyła swoim życiem. U mnie z jednej strony amortyzator był martwy A z drugiej sprężyna złamana. Kupiłem nowe amory z kayaby plus sprężyny zwykłe używane, ale już na wstępie było widać że są mniej siadnięte od moich. Po wymianie auto zdecydowanie poszło o kilka centymetrów do góry i problem z uciekajacym tyłem również zniknął. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | -Fenek-   Forumowicz
 
  
 Auto: Galant EA5A 6A13 2001r.
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 15 Sty 2018
 Posty: 172
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-04-2020, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wymieniłem zarówno amory jak i sprężyny z tyłu i u mnie problem niestety nie zniknął całkowicie (sprężyny nadal są niższe niż oryginał). |  
				| _________________ Moje jeździdełko =)
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |