[E5x]Resetowanie Galanta |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.Kłoda [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2006, 20:20 [E5x]Resetowanie Galanta
|
|
|
Witam wszystkich miłośników trzech diamentów. Mam takie pytanie, na forum często piszecie o zresetowaniu samochodu ale nigdzie nie piszecie jak to zrobić a przynajmniej ja się nie doczytałem. Chodzi mi o reset mojego miśka czyli Galanta `94 1,8 16V E52 4G93 Prosze o pomoc !!! |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 13:17, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 30-10-2006, 21:20
|
|
|
Eeee....coś Ci się pomyliło. Nie można zresetować samochodu. Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to zresetowanie ECU. Odpinasz na ok. minutkę klemę ujemną z akumulatora, podłączasz spowrotem, odpalasz auto (na zimnym silniku) bez obciążenia, na wolnych obrotach i czekasz, aż się załączy wentylator chłodnicy. Gdy tenże wentylator wyłączy się, gasisz auto i już.
Czy o to Ci chodziło? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Marcin.Kłoda [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2006, 21:55
|
|
|
Tak właśnie o to mi chodziło, faktycznie kiepsko sprecyzowałem pytanie ale bardzo dziekuje za podpowiedź jutro będe próbował to zrobić. Pozdrawiam !!! |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 30-10-2006, 23:03
|
|
|
Tylko uważaj z tym resetowaniem, jeśli masz alarm lub immobi....o kurde, nie wiem, jak to się pisze W każdym razie chodzi o [immobilajzer] Nie jestem pewien, ale podobno to trzeba programować po każdym resecie, więc jeśli posiadasz te rzeczy, to lepiej nie resetuj.
No chyba, że się mylę. Prosiłbym kogoś z bardziej doświadczonych userów o ewentualne poprawienie mnie.
Pozdrawiam! |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 09-11-2006, 12:38
|
|
|
A ja mam takie pytanko:
Jak długo automatyczna skrzynia biegów "uczy" się po takim restarcie?
Restart miałem nieplanowany - rozładowałem akku i poszło na 2h do ładowania. |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 09-11-2006, 13:33
|
|
|
Z tego co zauważyłem u siebie to jakieś 2-3 dni i automat zmienia biegi tak jak mi pasuje. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Okiren [Usunięty]
|
Wysłany: 29-05-2007, 11:24
|
|
|
A teraz pytanie z prawie zupełnie innej beczki. Przy zmianie akumulatora na nowy trzeba się bawić jakoś specjalnie? Czytałem o problemach z immobilaizerem po takim zabiegu. A może trzeba zmienić bardzo szybko? Ja chcę po prostu wymienić akumulator nie robiąc sobie żadnych innych problemów. |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 29-05-2007, 11:55
|
|
|
Wg mojej wiedzy jedynym zagrożeniem może byc kodowane radio |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 29-05-2007, 12:33
|
|
|
Okiren napisał/a: | A teraz pytanie z prawie zupełnie innej beczki. Przy zmianie akumulatora na nowy trzeba się bawić jakoś specjalnie? Czytałem o problemach z immobilaizerem po takim zabiegu. A może trzeba zmienić bardzo szybko? Ja chcę po prostu wymienić akumulator nie robiąc sobie żadnych innych problemów. |
U mnie przed wymianą akumulatora pan ze sklepu wszystko miał przygotowane,podjechałam i w ciągu minuty założył nowy zaraz odpaliłam i było OK
Czyli musisz to zrobić szybko. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 29-05-2007, 12:53
|
|
|
W MSS jest to kilkanaście minut, w galu pewnie też |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
lukass_77 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2007, 01:57 [E52A 1.8]
|
|
|
Witam
Czy mógłby ktoś odpowiedzieć czy po restarcie ECU w Galanciku E52A (4G93) będzie klopot z imobilajzerem czy nie ?
Dziękuje i Pozdzrawim. |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18-06-2007, 08:13 Re: [E52A 1.8]
|
|
|
lukass_77 napisał/a: | Witam
Czy mógłby ktoś odpowiedzieć czy po restarcie ECU w Galanciku E52A (4G93) będzie klopot z imobilajzerem czy nie ?
Dziękuje i Pozdzrawim. |
lukass_77 NIE - zób tak jak opisał: Tomuson powyżej. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
lukass_77 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2007, 09:48
|
|
|
czekoladka_1981, Moge prosić o bardziej szczegołowe wyjasnienie dlaczego mam nie robić restartu tak jak opisał Tomuson ? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 18-06-2007, 10:10
|
|
|
Przepraszam cię ale żle napisałam, chodziło mi że w poście Tomsuna są wypowiedzi ROMLA ja tak robiłam i było OK. A pisząc nie miałam na myśli to że nie będzie kłopotu z immbilizerem. |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
|