Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Traci moc po niedlugim kawalku jazdy
Autor Wiadomość
radoslavv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 27-12-2019, 10:06   

Przeplywomierz widze tani nie jest, czyli kolejne 400zl plus wymiana mnie czeka? :cry:

Pol biedy jak to zakonczy temat ale czy na pewno ehh...
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 27-12-2019, 11:40   

ja kupilem uzywany ale orginalny od 2.0TDI VW
zacznij moze od takiego
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
radoslavv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-01-2020, 19:04   

kajos pojde Twoim troper. Niestety jestem zielony jesli chodzi o mechanike. Rzucilbys okiem czy to wlasnie to powienienem zakupic?

https://allegro.pl/oferta/outlander-lancer-grandis-09-2-0-did-przeplywomierz-7281571043

https://allegro.pl/oferta/volvo-v50-s40-ii-2-0-d-przeplywomierz-9645948980-7852933613
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 19-01-2020, 21:07   

A falują wam obroty na zimnym silniku?

W komorze silnika jest skrzynka z bezpiecznikami sprawdźcie wszystkie bezpieczniki z oznaczaniem ślinka w szczególności ten pod nr 8.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 19-01-2020, 21:23   

radoslavv napisał/a:
kajos pojde Twoim troper. Niestety jestem zielony jesli chodzi o mechanike. Rzucilbys okiem czy to wlasnie to powienienem zakupic?

https://allegro.pl/oferta/outlander-lancer-grandis-09-2-0-did-przeplywomierz-7281571043

https://allegro.pl/oferta/volvo-v50-s40-ii-2-0-d-przeplywomierz-9645948980-7852933613



przeplywomierz jak juz to mozesz kupic od 2.0TDI caly
bedzie taniej- to ten sam

narazie nic nie kupuj :twisted:

jak juz to kup sobie interfejs OBD na bluetoth
i sciagnij program na tel

[ Dodano: 19-01-2020, 21:27 ]
luk94 napisał/a:
A falują wam obroty na zimnym silniku?

W komorze silnika jest skrzynka z bezpiecznikami sprawdźcie wszystkie bezpieczniki z oznaczaniem ślinka w szczególności ten pod nr 8.


F 08 jest od klapy gaszacej

jak bedzie przepalony to przy gaszeniu bedzie trzasc calym silnikiem
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 19-01-2020, 22:31   

Ok to w Outlanderze odpowiadania za ustawienie wolnych obrotów?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 19-01-2020, 22:52   

luk94 napisał/a:
Ok to w Outlanderze odpowiadania za ustawienie wolnych obrotów?



nie
obroty ustala ECU

przepustnica klapy gaszacej odpowiada za szybkie zatrzymanie silnika po wylaczeniu tak aby mnie pracowala 2masa

wlacza sie ona na 3s po wylaczeniu silnika
Steruje tym tez ECU

jesli nie bedzie dostawac pradu bo np. przepalil sie bezpiecznik to silnikiem bedzie trzasc chwile po wylaczeniu

ogolnie klapa jest caly czas otwarta tylko na te 3s sie zamyka
 
 
luk94 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: RSR
Wysłany: 19-01-2020, 22:56   

U mnie bezpiecznik był uwalony przez to chyba że cała elektronika klapy była zalana olejem. Silnik pracuje znacznie lepiej. Ale jak zimny to się jechać nie da... Czytam na form passata że ponoć że resetują flash w ECU i ponoć pomaga.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 19-01-2020, 22:59   

podmien z kims przeplywomierz i zobacz jak bedzie na zimnym
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
radoslavv 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 49
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-01-2020, 21:16   

kajos a dalbys rade wkleic mi siakis przykladowy link z allegro z tym przeplywomierzem? :roll:

Tak jak pisalem jestem zielony w temacie, a tak to odstawiajac niedlugo auto do mechanika od razu zlecilbym wymiane, zeby za duzo nie glowkowal. Czyszczenie turbo nie pomoglo, 300zl poszly, a przyczyna nadal nie ustalona, musze szukac dalej :x
 
 
Feder_Poland 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 10
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 13-05-2020, 19:25   

Dołączam do zacnego grona :) U mnie też pali się chcek engine. Błędy P0488 i P1241. Wymieniona przepustnica i zawór EGR. Samochód jeździ w miarę normalnie (to nie są demony prędkości przy 140 kuniach), ale wkurza mnie ten check. Macie jakieś pomysły co sprawdzać?
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 13-05-2020, 20:49   

pytanie tylko jaka przepustnica
musi miec ten sam nr jak poprzednia
a i tak moze blad wywalac

u mnie bylo tak
kupilem pierburga,przepustnica dzialala prawidlowo ale blad wywalalo
zalozylem siemensa (troche rurke trzena podgiac od EGRu) i jest bez bledu

co dom demonow :P
ja dolozylem kuce i jezdzi jak ta lala
teraz na trasie pod 120km/h ponizej 6,5L mi pali :biggrin:
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
potentator 
Forumowicz

Auto: Mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2018
Posty: 249
Skąd: zw
Wysłany: 15-05-2020, 08:31   

Ja kupiłem używke pierburga i mam spokój nie pali się check już od 2 tyś km. Co ważne silnik gasi się jak benzyna. Jedyny minus to piszczenie po zgaszeniu ale trwa to jakies 10 sek. aż prąd odetnie samochód. Wyczytał gdzieś że to normalne i przepustnica sie ustwia tak.
 
 
Feder_Poland 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 10
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 25-05-2020, 21:50   

Pomogła wymiana bezpiecznika nr 8 pod pod maską. Check już się nie świeci. Polecam tam zajrzeć jak ktoś jeszcze ma ten problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.